Jump to content
Türk Anime TV Forum
sanzu

Sözlerini beğendiğiniz anime müzikleri

Önerilen İletiler

arkadaşlar anime izlerken anime kadar  animenin müzikleride benim için önemli bazı animeleri sırf müzikleri için seyretmişimdir.Bazılarının sözleride şarkıları kadar harika olabiliyo.Benim favorim şu an

no .6 ending sözleri

 

    üzüldüğüm zamanlarda yavaaşça sokulsan yanıma dünyalar benim olur

    yıkıldığım zamanlarda biraz cesaret ver bana

    duygularımı bi türlü anlatamıyorum

    yine soğuk yollarda yanlızım bugün,nerede olduğumu dahi hatırlamıyorum

   bitmeyen gecelerden tek bi dileğim var

  şu zifiri karanlık gök yüzüne bir ışık gelsin

  asla dönmeyeceğim topraklarda bıraktıklarım bile

  yeniden doğsun ve yarınları aydınlatsın

  yıldız bulutunun içindeki tanıştığım mucizeyi

  kalabalığın içinde yine görmez oldum

  geri dönmeyeceğim geçmişime ağladığım gecelere

  edceğim veda eminim daha aydınlık yaınlar getirecek

  uyuyamadığımda hafifçe elimi tut mutlu olurum

  yakında güneş bize doğacak diye fısıldasan,yalan olsa bile

  dileklerim iç kabul olmuyor.bu gece takım yıldızını bile almışlar elimden

  gözden kaybolmuşlar ve asla dönmeyecekler

  bitmeyen gecelerden tek bir dileğim var

 bu zifiri karanlık gök yüzüne ışık gelsin

 çok uzaklaedaki o sönük yıldız bileyeniden doğsun ve geceyi aydınlatsın

 yıldız bulutuunun içindeki o mucizeyi kalabalığın içinde yine göremez oldum

 bukadar küçük bi yıldız olmama rağmen  burada olduğumu fark ettiğin için teşekküeler

Spoiler



 

not .sevgili adminler aynı konu varmı  araştırdım bulamadım.varsa birleştirin lütfen

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Ben Nana nın ikinci endingi Kuroi Namida nın sözlerini çok seviyorum.. Ama şimdi üşenirim sözlerini bulmaya :D

 

Kuroi Namida : kara gözyaşları demek neyse en azından onu söyleyeyim :D

 

Anime şarkısı değil ama Onmyouza nın Kuchizuke şarkısının sözleri de çok süper :D Acayip ateşli  :P Kuchizuke zaten öpücük demek  :D

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Ben Nana nın ikinci endingi Kuroi Namida nın sözlerini çok seviyorum.. Ama şimdi üşenirim sözlerini bulmaya :D

 

Kuroi Namida : kara gözyaşları demek neyse en azından onu söyleyeyim :D

 

Anime şarkısı değil ama Onmyouza nın Kuchizuke şarkısının sözleri de çok süper :D Acayip ateşli  :P Kuchizuke zaten öpücük demek  :D

benim bu sözleri yazmam bayağı zaman aldı o yüzden seni anlıyorum

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Death Note'un The World ileTokyo Majin 'in Endingi olan bu şarkının hem sözlerini hemde şarkının kendisini severim ^_^

Spoiler



 

 

 

On 25.05.2014 at 08:47, Amygirl yazdı:

Ben Nana nın ikinci endingi Kuroi Namida nın sözlerini çok seviyorum.. Ama şimdi üşenirim sözlerini bulmaya :D

 

Kuroi Namida : kara gözyaşları demek neyse en azından onu söyleyeyim :D

 

Anime şarkısı değil ama Onmyouza nın Kuchizuke şarkısının sözleri de çok süper :D Acayip ateşli  :P Kuchizuke zaten öpücük demek  :D

Zaten Onmyouza ve sen :D

Lotoyu kazansam ilk işim konserine gitmek olur :D

Gidelim mi birlikde :ph34r:

Gerçi kabul edelim asıl niyetin bana tekmeyi basıp sahneye atlamak olur ama :D

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Fruits Basket Op  ;) 

 

http://www.youtube.com/watch?v=s6sUM7RMfVc


 
 Ben çok mutluydum, sen ise içimdeki buzları eriten
Bir tatlılıkla gülümsüyordun.
 
Bahara daha çok var, bu buz kesmiş toprağın içinde
Filizleneceğim zamanı bekliyorum.
 
Bugün acı verici ve dünün yaraları hala üzerimizde olsa da
Yine de kalbimi özgür bırakıp, yoluma devam etmek istiyorum.
 
Yeniden doğamam, yine de hayat devam ederken olup biteni değiştirebilirim
Birlikte olalım, her zaman.. 
 
Papapaa pa pa papaaa papapaa pa pa papaa pa pa pa papa paaa pa papapaaa..  ♫ ♫

 

 

Hatırası çoktur : )

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Supercell - Kimi no Shiranai Monogatari(Bakemonogatari Ending)

Spoiler



 

ingilizce sözleri:

 

 

The Story That You Don't Know

 

On that ordinary day 
You suddenly stood up and said, 
"Let's go stargazing tonight!"

 

"You get good ideas once in a while, huh?" 
Everyone said and laughed. 
We joked around and walked 
Like fools on that unlit path, 
So we wouldn't be crushed 
By the loneliness and anxiety we held.

 

Gazing up from the pitch black world 

The night sky seemed like it was raining stars.

 

Since when I wonder, 

Have I been chasing after you? 
Somehow, please, 
Don't be surprised and listen 
to these feelings of mine.

 

"There's Deneb, Altair, and Vega." 

You pointed out the summer triangle. 
I remember and look at the sky. 
Finally found Orihime-sama, 
But where's Hikoboshi-sama? 
That's a bit lonely.

 

Next to you, who was having fun, 

I couldn't say anything.

 

In truth, I had already 

Realized my feelings for you some time ago. 
I found them, 
but they'll never reach you. 
"It's no use. Don't cry." 
That's what I told myself.

 

I bluffed in my faint-heartedness, 

Acting like I had no interest. 
However, 
That prickling pain in my chest, growing... 
Mn...that's right.  
Falling in love is like that.

 

What do I want to do? Please tell me. 

There was a voice in my heart. 
Being beside you is enough. 
Reality is harsh.

 

I didn't say it. 

I couldn't say it. 
I'll never get another chance.

 

That summer day, 

Those sparkling stars 
Even now I still remember. 
That laughing face, 
And that angry face, 
I really loved them. 
Strange isn't it? 
Even though I knew that... 
You didn't know, 
The secret only I knew. 
That night long-ago 
In a distant memory, 
You pointed, 
And with an innocent voice... 

 

şarkıda aslında bi yaz aşkını anlatıyor. klip tam olarak yaz aşkı değil, ama sözlere paralel ilerliyor klip de. sizin de başınızdan bu tarz bi yaz aşkı falan veya en azından klipte olduğu gibi platonik bir aşk geçtiyse beğenmemek zor. Bakemonogatari'nin sonunda ilk kez dinleyip sözlerini okuduğumda şarkıya bayılmıştım, o günden beri de çok sevdiğim bi şarkı.

 

hatta bi ara sözlerini türkçeye çevirip karaoke yapmayı planlıyorum, ama önce karaoke nasıl yapılır öğrenmem lazım :D bi de yine Supercell'den Perfect Day'in sözlerini çok severim ama o anime şarkısı değil ne yazık ki.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
 
Spoiler

 

Elfen Lied - Lilium

 

Adilin ağzı bilgeliği göstermeli ve dili hakkaniyeti söylemeli.

Kutsanmış olan, cezbedici günahlara kanmayan insandır.

Tek bir kez denemek için bile olsa, yaşamın tacını alacaktır.

Oh Tanrım, Oh kutsal ateş! merhametli ol.

Oh ne kadar kutsal, ne kadar huzurlu, ne kadar yardımsever, ne kadar sevimli...

Ey, Saflığın zambağı...

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
On 25.05.2014 at 15:25, SatellizerLB yazdı:

Supercell - Kimi no Shiranai Monogatari(Bakemonogatari Ending)

Spoiler

 

 

 

ingilizce sözleri:

 

 

The Story That You Don't Know

 

On that ordinary day 

You suddenly stood up and said, 

"Let's go stargazing tonight!"

 

"You get good ideas once in a while, huh?" 

Everyone said and laughed. 

We joked around and walked 

Like fools on that unlit path, 

So we wouldn't be crushed 

By the loneliness and anxiety we held.

 

Gazing up from the pitch black world 

The night sky seemed like it was raining stars.

 

Since when I wonder, 

Have I been chasing after you? 

Somehow, please, 

Don't be surprised and listen 

to these feelings of mine.

 

"There's Deneb, Altair, and Vega." 

You pointed out the summer triangle. 

I remember and look at the sky. 

Finally found Orihime-sama, 

But where's Hikoboshi-sama? 

That's a bit lonely.

 

Next to you, who was having fun, 

I couldn't say anything.

 

In truth, I had already 

Realized my feelings for you some time ago. 

I found them, 

but they'll never reach you. 

"It's no use. Don't cry." 

That's what I told myself.

 

I bluffed in my faint-heartedness, 

Acting like I had no interest. 

However, 

That prickling pain in my chest, growing... 

Mn...that's right.  

Falling in love is like that.

 

What do I want to do? Please tell me. 

There was a voice in my heart. 

Being beside you is enough. 

Reality is harsh.

 

I didn't say it. 

I couldn't say it. 

I'll never get another chance.

 

That summer day, 

Those sparkling stars 

Even now I still remember. 

That laughing face, 

And that angry face, 

I really loved them. 

Strange isn't it? 

Even though I knew that... 

You didn't know, 

The secret only I knew. 

That night long-ago 

In a distant memory, 

You pointed, 

And with an innocent voice... 

 

şarkıda aslında bi yaz aşkını anlatıyor. klip tam olarak yaz aşkı değil, ama sözlere paralel ilerliyor klip de. sizin de başınızdan bu tarz bi yaz aşkı falan veya en azından klipte olduğu gibi platonik bir aşk geçtiyse beğenmemek zor. Bakemonogatari'nin sonunda ilk kez dinleyip sözlerini okuduğumda şarkıya bayılmıştım, o günden beri de çok sevdiğim bi şarkı.

 

hatta bi ara sözlerini türkçeye çevirip karaoke yapmayı planlıyorum, ama önce karaoke nasıl yapılır öğrenmem lazım :D bi de yine Supercell'den Perfect Day'in sözlerini çok severim ama o anime şarkısı değil ne yazık ki.

Sonunda biri daha :(

Bakemonogatarinin o şarkısı cidden çok güzeldi.Senjougahara yı o sahnede tanıyamamışdım resmen .O animede öyle romantik birşey beklemezdim ama animede de yıldızların altına uzanıpda seyretmeleri falan çok güzel uymuşdu şarkı ile  :D  PC de hala yüklü bu şarkı :wub:

O değilde klibi ilk kez izledim şimdi.Japonlar o saça lisede karışmıyorlar mı ya :| Bizde olsa Müdür yard. güzelce kağıt makası ile keserdi :D

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Kobatonun söylediği şarkı :embarrassed4-onion-head-emotico  türkçe altyazılı bulamadım  :(

Spoiler



 

son sözleri...

Her şeyi kucaklayıb yürümeye devam ediceğim.

Ellerim ellerini hiç bırakmayacak...

...sonsuzadek bağlanacağız.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap


  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×