Jump to content
Türk Anime TV Forum
Hatsune Miku

Otome Oyunu Nedir?

Önerilen İletiler

Merhaba merhaba! *-*

 

Size bu konuda "Otome Oyunları" hakkında küçük çaplı bir açıklama yazacağım. ^^

Üzgünüm Türkçe açıklama bulamadım da QwQ Birazını kendim yazıyorum birazını Wiki'den çevirmeye çalışıyorum. TwT

 

Otome aslında "kız","hanımefendi" gibi anlamlara gelir. Bu yüzden otome oyunları shojo, josei veya harem olarak hikayesi yazılır.  Hepimiz animelerde görüyoruz zaten o "KAWAİİİİİİİİ" dediğimiz kızlar hep hanım hanımcıktır,sevimlidir,iyi huyludur,fiziği düzgündür ve neredeyse tüm erkek karakterler ona aşık olurlar falan. İşte otome oyunlarında biz bir kızı canladırırız ve bizim erkek haremimiz vardır.Ee,tabii yakışıklı erkek olunca bizden hoşlanmayan kızlarda, Arkadaşlarımızda ve bizi engelleyen farklı karakterler olur.

Otome oyununun hikayesi,senaryosu temel olarak video oyunu olarak oynanır.Bu yüzden genel olarak bu tür oyunlarda aşk ölçer olur.Oyunda bahsettiğim gıcık,zorba kızlardan kurtulmaya çalışıp,erkeklerin aşk ölçerlerini yükseltmeye odaklanırız. Her erkeğin kişiliği,sevdiği,sevmediği şeyler faklıdır ve ona ayak uyduramazsak aşkölçer düşer.Yani konuşacağımız şeyleri, yapacağımız davranışları kendimiz belirleriz. Seçimlerimiz çoğu zaman hikayenin farklı sonla bitmesini sağlar.İyi son veya kötü son gibi. Anlayacağınız üzere Otome oyunları aslında simulasyon oyunudur. Aynı zamanda visuel novel denebilir.

tumblr_mcxbnqBCX31qdyfoj.png
 
               (Bir otome oyunu olan Diabolik Lovers)

                               (Visuel Novel.)

                            (Animesi var QwQ)

 

 

İlk otome oyunu  Super Famicom un kadınlar/kızlar için oynanabilecek, onların ruhuna, kişiliğine  uygun bir oyun istediği için Koei tarafından 1994'te Angelique oyunu yaratılmıştır.Oyun, en çok genç kızlar için hedef alınmasına rağmen 20 yaşındaki olgun kızlarda daha popüler olduğu görülmüştür.

 
angeliquespecial.jpg
 
                            (Angelique)
 
 

Fujoshi ( yaoi seven kız) ve Fundanshi (yaoi seven erkek) lere hitaben yapılan otome oyunları olarak BL (Boys Love) oyunlarıda bulunmaktadır. Eveeettt.... Buna verebileceğim en iyi örnekler Nessa no Rakuen ve Dramatical Murder.

 

2db086h.jpg?w=500&h=375

 

                                 (Nasse no Rakuen)

 

Fujoshi ve Fundanshi arkadaşlarım için oyunun OP ini spoilere koyuyorum. Q//////Q

 

DİKKAT ! YAOİ !

https://www.youtube.com/watch?v=NHiMrtR5f1U#t=41

 

idFFG.jpg
 
                                                   (Dramatical Murder)
            (Evet animesi de var kızlar.Ama yaoi değil QwQ Sadece birkaç üpçüklü sahne var TwT)
               

 

Geldik +18 otome oyunlarına. Bunun hakkında pek açıklama yapmama gerek yok sanırım anladınız siz sonuçta -///- 18+ otome oyunlarına Dessert Love yi  örnek verebilirim.

 

059.JPG

   

                                           (Desert Love)

 

 

Kayda değer otome oyunları;

(birazını yazıyorum.)

 

Alice in the Country of Hearts

Amnesia (Animesi var)

Brothers Conflict (Animesi var)

Date Warp

Diabolik Lovers (Animesi var)

Duel Love

Fatal Hearts

The Flower Shop

Full House Kiss

Hiiro no Kakera (Animesi var)

Magical Diary

Stary Sky (Animesi var)

Uta no Prince-sama (Animesi var)

Kiniro no Corda (La Corda d'Oro) (Animesi var)

My Candy Love.

 

 

Şimdi buradaki kız arkadaşlarım "KEŞKE TÜRKÇE OLSADA OYNASAK YAA!" diye içten içe ağlıyordur muhtemelen.

Ama üzülmeyin.Çünkü size bir sürprizim var.

My Candy Love bizde Askitom adlı bir oyun. Türkçe. OTOME GAME!

Baya bir bölümü var.Biz geriden gidiyoduk 1 yıldır çevrilmiyordu ancak şimdi 5 bölüm birden verdiler.Oynayın bakalım! Alın link spoilerde.

http://www.askito-m.com/

 

Umarım faydalı olmuştur ya, hadi paipai o zaman. QwQ

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Zaten, konuyu niye açtın demiyorum, açtığın iyi olmuş ilgilenenler için. İnternette türkçe bulamadım deyince yazdım. Ama o üç cümle insanlara konunun tamamı hakkında fikir verebiliyor yani :P

Şimdi anladım pardon qwq Ya türkçe var olmasınada böyle viki gibi az çok ayrıntılı bilgi yok TwT 3 cümle insana bilgi veriyor tabii. keşke bunu derslerdede uygulasarda 5 cümlelik şeyi 6 sayfa yazmasak =w=

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Ahh, ahh. Öyle üzülüyorum ki bu oyunları gördükçe, oynayamıyorum diye. Sırf bu oyunları oynayabilmek için Japonca öğrenmeye niyetleniyorum.Çizimleri çok güzel oluyor, sevdiğin seiyuuları sana iltifat ederken, hoş sözler dinlemek de cabası. Özellikle Otomate adlı şirketin oyunları çok süper oluyor. Bir de Kagerou Usuba diye bir kadın var. Wand of Fortune ile henüz çıkmamış olan Reine des Fleurs adlı oyunların çizimlerini yapan. Kadının çizimleri müthiş, saatlerce otur seyret, yaptığı karakterleri. Özellikle bu iki oyunu oynamak isterdim. Şunlara bakın yaa:

Violette.%28Reine.des.fleurs%29.240.1789

Hubert.%28Reine.des.fleurs%29.240.177733

Orpheus.%28Reine.des.fleurs%29.240.17629

Leon.%28Reine.des.fleurs%29.240.1724273.

Reine.des.fleurs.240.1722209.jpg

Reine.des.fleurs.240.1691613.jpg

Wand.of.Fortune.240.1744824.jpg

Wand.of.Fortune.240.1311118.jpg

Wand.of.Fortune.240.1417337.jpg

Wand.of.Fortune.240.1474640.jpg

Wand.of.Fortune.240.1422400.jpg

Julius.Fortner.240.963615.jpg

Wand.of.Fortune.240.1151421.jpg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Ahh, ahh. Öyle üzülüyorum ki bu oyunları gördükçe, oynayamıyorum diye. Sırf bu oyunları oynayabilmek için Japonca öğrenmeye niyetleniyorum.Çizimleri çok güzel oluyor, sevdiğin seiyuuları sana iltifat ederken, hoş sözler dinlemek de cabası. Özellikle Otomate adlı şirketin oyunları çok süper oluyor. Bir de Kagerou Usuba diye bir kadın var. Wand of Fortune ile henüz çıkmamış olan Reine des Fleurs adlı oyunların çizimlerini yapan. Kadının çizimleri müthiş, saatlerce otur seyret, yaptığı karakterleri. Özellikle bu iki oyunu oynamak isterdim. Şunlara bakın yaa:

Violette.%28Reine.des.fleurs%29.240.1789

Hubert.%28Reine.des.fleurs%29.240.177733

Orpheus.%28Reine.des.fleurs%29.240.17629

Leon.%28Reine.des.fleurs%29.240.1724273.

Reine.des.fleurs.240.1722209.jpg

Reine.des.fleurs.240.1691613.jpg

Wand.of.Fortune.240.1744824.jpg

Wand.of.Fortune.240.1311118.jpg

Wand.of.Fortune.240.1417337.jpg

Wand.of.Fortune.240.1474640.jpg

Wand.of.Fortune.240.1422400.jpg

Julius.Fortner.240.963615.jpg

Wand.of.Fortune.240.1151421.jpg

OHA *Q* Ya japoncaya pek gerek yok çoğu oyun ingilizce formatında zaten. ;-;

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Gece gece oynayarak bağımlılık derecesine gelmiştim. Sonradan frenledim. Azıcık ingilizceniz olsa zaten yetiyor da artıyor. Ve bu otomelerin bambaşka konulu olanları da var ki onlar çok iyi. Ama ben sadece bizim google aps de bulunan Shall we date? serisine takmıştım. Bunların en kötü yanı, online olmasından kaynaklanan enerji, anahtar vs zımbırtıları.  :bad-atmosphere-onion-head-emoti 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Bunların en kötü yanı, online olmasından kaynaklanan enerji, anahtar vs zımbırtıları.  :bad-atmosphere-onion-head-emoti 

AYNEN

AYNEN

AYNEN

Ya ama shall we date deki oğlanlar bonjour koiaji patisserie deki karakterlere benziyorlar

ÇIK YIKIŞIKLILIR C:

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap


  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×