青い FAIA 1 Mesaj tarihi: 21 Aralık 2010 Paylaş Mesaj tarihi: 21 Aralık 2010 İlk 5imi güncellersem. -Naruto -Captain Tsubasa -Bleach -FMA -One Piece 5,5 :) Fairy Tail Alıntı İletiye bağlantı Sitelerde Paylaş More sharing options...
CpTTkunKnA 6 Mesaj tarihi: 26 Aralık 2010 Paylaş Mesaj tarihi: 26 Aralık 2010 Karışık bir şekilde söyliyim Bleach,vampire knight.fairy tail,death note,school days Alıntı İletiye bağlantı Sitelerde Paylaş More sharing options...
ldren 3 Mesaj tarihi: 1 Ocak 2011 Paylaş Mesaj tarihi: 1 Ocak 2011 Bleach , One Piece , Hakuouki , Devil May Cry ve Hellsing katekyo hitman rebornada baslicam tahminimce oda girer 6lı olurlar (: Alıntı İletiye bağlantı Sitelerde Paylaş More sharing options...
oziii33 0 Mesaj tarihi: 9 Ocak 2011 Paylaş Mesaj tarihi: 9 Ocak 2011 Hepinizin en çok sevdiği animeler üç aşağı beş yukarı aynı heralde hepiniz aynı yaş grubusunuz. Benim beşlim sizinkilere pek uymuyor :) Gantz, Berserk, Basilisk, Claymore, Space adventure cobra Alıntı İletiye bağlantı Sitelerde Paylaş More sharing options...
Grimmjow 2 Mesaj tarihi: 9 Ocak 2011 Paylaş Mesaj tarihi: 9 Ocak 2011 Gantz ve Berserk in mangasını okumayı tercih ederim + Cobra yı küçük çocukken izlemiştim dün gece tekrar başladım çok zevkli :) Alıntı İletiye bağlantı Sitelerde Paylaş More sharing options...
oziii33 0 Mesaj tarihi: 12 Ocak 2011 Paylaş Mesaj tarihi: 12 Ocak 2011 Gantz ve Berserk' in animelerini izlediklerinden sonra bende mangalarına başladım. Sahiden mangaları animelerinden daha güzeldi. Claymore un da mangasına başladım. Benim anime tercihimi üç aşağı beş yukarı anlamışsındır şimdi bu tarzda anime arıyorum varmı bu tarzda tafsiye edeceğin bir anime Alıntı İletiye bağlantı Sitelerde Paylaş More sharing options...
fuat02 0 Mesaj tarihi: 14 Ocak 2011 Paylaş Mesaj tarihi: 14 Ocak 2011 Öncelikle S.a Kardeşler.. Ben foruma Yeni üye oldum Bana komik anime söylermisiniz İzlediklerim şunlar 1.naruto 2.naruto shippuuden 3.bleach öle birşeydi 4.one piece. bu kadar. Alıntı İletiye bağlantı Sitelerde Paylaş More sharing options...
crows005 0 Mesaj tarihi: 15 Ocak 2011 Paylaş Mesaj tarihi: 15 Ocak 2011 1.One piece 2.Hellsing (İlk animemdir) 3.Bleach 4.Naruto 5.Deathnote 6.Kimi ni Todoke(Foverilerimden) 7.Toradora(Bitmesin diye doa ettiğim anime ama bitti) 8.Devil My Cry(Sonu berbat olsada hoşuma gitmişti) 9.Arakawa Under Birdge(İlginç bir anime çocuksu gibi dursada sanki zorla insanı kendine bağlıyo) 10.Elfen Lied(Bunu bitiren japon yapımcılarını tüm kalbimle kınıyorum) Daha varda bunlar en çok etki bırakanlar oldu.Deat note +21 dir sora kendinizi dahi gibi hissedip arkadaşlarınız arasındaki sohbetlerde bile bi bit yeniği varmış gibi hissetmeye başlatıyo.Piskolog ile beraber izlenmeliXD Alıntı İletiye bağlantı Sitelerde Paylaş More sharing options...
caltumar 0 Mesaj tarihi: 17 Ocak 2011 Paylaş Mesaj tarihi: 17 Ocak 2011 One Piece Bleach Reborn Lovely Complex Dragon Ball Serisi Alıntı İletiye bağlantı Sitelerde Paylaş More sharing options...
Grimmjow 2 Mesaj tarihi: 17 Ocak 2011 Paylaş Mesaj tarihi: 17 Ocak 2011 10.Elfen Lied(Bunu bitiren japon yapımcılarını tüm kalbimle kınıyorum)Daha varda bunlar en çok etki bırakanlar oldu.Deat note +21 dir sora kendinizi dahi gibi hissedip arkadaşlarınız arasındaki sohbetlerde bile bi bit yeniği varmış gibi hissetmeye başlatıyo.Piskolog ile beraber izlenmeliXDElfen lied e katılıyorum en az 2 sezon daha çıkardı o animeden,kursağımda kaldı ve o şekilde işlenmiş başka bir anime izleyemedim.Death note izlerken polisiye romanlara sarmıştım ben kitabın katilini bulmaya çalışırken buldum gendimi xD Alıntı İletiye bağlantı Sitelerde Paylaş More sharing options...
Önerilen İletiler
Sohbete katıl
Şimdi mesajını gönderebilir ve daha sonra kayıt olabilirsin. Bir hesabın varsa, hesabınla göndermek için şimdi oturum aç.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.