Jump to content
Türk Anime TV Forum

Kaxell

Üyeler
  • Mesaj sayısı

    3.707
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

  • Başarı

    27

İtibar Etkinliği

  1. Beğen
    Kaxell got a reaction from Pelin for bir durum güncellemesi, 2014'te yazdığım şeyi alıntılayıp neden kalp krizine sokuyorsunuz beni :P   
    2014'te yazdığım şeyi alıntılayıp neden kalp krizine sokuyorsunuz beni :P
  2. Beğen
    Kaxell got a reaction from Pelin for bir durum güncellemesi, Uzun süredir anime izlemeyince bütün otaku hislerim paslanmış :P. Son iki dönemdir iz   
    Uzun süredir anime izlemeyince bütün otaku hislerim paslanmış :P. Son iki dönemdir izlenecek neler varmış diye bakındıydım bir şey bulamadım. Nasılsınızz??
  3. Beğen
    Kaxell got a reaction from Olrich for bir durum güncellemesi, -geri döndüm-   
    -geri döndüm-
  4. Beğen
    Kaxell got a reaction from Olrich for bir durum güncellemesi, -geri döndüm-   
    -geri döndüm-
  5. Beğen
    Kaxell got a reaction from Pelin for bir durum güncellemesi, Hayali kişilik: Kekzıl bey kitabın içine ettiğiniz yetmedi mi? Artık her şeyi değişti   
    Hayali kişilik: Kekzıl bey kitabın içine ettiğiniz yetmedi mi? Artık her şeyi değiştirmeyi bırakıp planladığınız gibi yazsanız diyordum?
    Kek: Dur bak şurayı da değiştireyim… hah… süper oldu.
    H.k.: Tebrik ediyorum efendim. Artık işin içinden hiç çıkamayacaksınız.
    Kek: Çıkarım ya.
    (çıkamadı.)  
  6. Beğen
    Kaxell got a reaction from Pelin for bir durum güncellemesi, Hayali kişilik: Kekzıl bey kitabın içine ettiğiniz yetmedi mi? Artık her şeyi değişti   
    Hayali kişilik: Kekzıl bey kitabın içine ettiğiniz yetmedi mi? Artık her şeyi değiştirmeyi bırakıp planladığınız gibi yazsanız diyordum?
    Kek: Dur bak şurayı da değiştireyim… hah… süper oldu.
    H.k.: Tebrik ediyorum efendim. Artık işin içinden hiç çıkamayacaksınız.
    Kek: Çıkarım ya.
    (çıkamadı.)  
  7. Beğen
    Kaxell got a reaction from Zombie for bir durum güncellemesi, (Akame Ga Kill Spoiler'ı!) Mangası son bölümüyle beraber final verdi. Animenin aksine   
    (Akame Ga Kill Spoiler'ı!) Mangası son bölümüyle beraber final verdi. Animenin aksine bayağı sağlam bir sondu. Hatta yazdığım FF'nin sonuna da benziyordu aslında, mesela Leone son kez savaşmak için büyülü bir canavarla birleşti. İşini bitirdikten sonra da mutlu şekilde öldü. Canavar füzyonunu kullanıcakların tahmin etmiyordum. Onun haricinde Wave, Kurome falan hepsi mutluydu. Özellikle savaştan sonrasını anlatan sayfaları okudukça içim cız etti. Akame haricinde... Kız gene savaşmaya devam etti.
    Ha bi de, Mine'yle Tatsumi'nin çocuğu oldu :D.
  8. Beğen
    Kaxell got a reaction from Zombie for bir durum güncellemesi, (Akame Ga Kill Spoiler'ı!) Mangası son bölümüyle beraber final verdi. Animenin aksine   
    (Akame Ga Kill Spoiler'ı!) Mangası son bölümüyle beraber final verdi. Animenin aksine bayağı sağlam bir sondu. Hatta yazdığım FF'nin sonuna da benziyordu aslında, mesela Leone son kez savaşmak için büyülü bir canavarla birleşti. İşini bitirdikten sonra da mutlu şekilde öldü. Canavar füzyonunu kullanıcakların tahmin etmiyordum. Onun haricinde Wave, Kurome falan hepsi mutluydu. Özellikle savaştan sonrasını anlatan sayfaları okudukça içim cız etti. Akame haricinde... Kız gene savaşmaya devam etti.
    Ha bi de, Mine'yle Tatsumi'nin çocuğu oldu :D.
  9. Beğen
    Kaxell got a reaction from Yuki-chan for bir durum güncellemesi, dönemin bitmesine bi 5 hafta kaldı ama şimdiden çıldıracak gibiyim. o kadar gereksiz   
    dönemin bitmesine bi 5 hafta kaldı ama şimdiden çıldıracak gibiyim. o kadar gereksiz iş varki artık akşamları ya da geceleri değil "sabah 3 te şunu yapsam, 5 e kadar bunla uğraşsam 9 a kadar da sınava çalışırım" vaziyetine geldim. yetmemiş gibi 12 saat çalıştığım sınavdan da çok büyük ihtimalle kalıcam. bıktım ya yemin ediyorum bıktım.
  10. Beğen
    Kaxell got a reaction from Yuki-chan for bir durum güncellemesi, dönemin bitmesine bi 5 hafta kaldı ama şimdiden çıldıracak gibiyim. o kadar gereksiz   
    dönemin bitmesine bi 5 hafta kaldı ama şimdiden çıldıracak gibiyim. o kadar gereksiz iş varki artık akşamları ya da geceleri değil "sabah 3 te şunu yapsam, 5 e kadar bunla uğraşsam 9 a kadar da sınava çalışırım" vaziyetine geldim. yetmemiş gibi 12 saat çalıştığım sınavdan da çok büyük ihtimalle kalıcam. bıktım ya yemin ediyorum bıktım.
  11. Beğen
    Kaxell got a reaction from Yuki-chan for bir durum güncellemesi, dönemin bitmesine bi 5 hafta kaldı ama şimdiden çıldıracak gibiyim. o kadar gereksiz   
    dönemin bitmesine bi 5 hafta kaldı ama şimdiden çıldıracak gibiyim. o kadar gereksiz iş varki artık akşamları ya da geceleri değil "sabah 3 te şunu yapsam, 5 e kadar bunla uğraşsam 9 a kadar da sınava çalışırım" vaziyetine geldim. yetmemiş gibi 12 saat çalıştığım sınavdan da çok büyük ihtimalle kalıcam. bıktım ya yemin ediyorum bıktım.
  12. Beğen
    Kaxell got a reaction from Yuki-chan for bir durum güncellemesi, dönemin bitmesine bi 5 hafta kaldı ama şimdiden çıldıracak gibiyim. o kadar gereksiz   
    dönemin bitmesine bi 5 hafta kaldı ama şimdiden çıldıracak gibiyim. o kadar gereksiz iş varki artık akşamları ya da geceleri değil "sabah 3 te şunu yapsam, 5 e kadar bunla uğraşsam 9 a kadar da sınava çalışırım" vaziyetine geldim. yetmemiş gibi 12 saat çalıştığım sınavdan da çok büyük ihtimalle kalıcam. bıktım ya yemin ediyorum bıktım.
  13. Beğen
    Kaxell got a reaction from Pelin for bir durum güncellemesi, Iki gunde 30 sayfa rapor yazdim klavyedeki bosluk tusu kirildi. boslugu kopyala yapis   
    Iki gunde 30 sayfa rapor yazdim klavyedeki bosluk tusu kirildi.  boslugu kopyala yapistirla yapiyorum artik psikolojim bozuldu yeminle..
  14. Beğen
    Kaxell got a reaction from Pelin for bir durum güncellemesi, Iki gunde 30 sayfa rapor yazdim klavyedeki bosluk tusu kirildi. boslugu kopyala yapis   
    Iki gunde 30 sayfa rapor yazdim klavyedeki bosluk tusu kirildi.  boslugu kopyala yapistirla yapiyorum artik psikolojim bozuldu yeminle..
  15. Beğen
    Kaxell got a reaction from Pelin for bir durum güncellemesi, Iki gunde 30 sayfa rapor yazdim klavyedeki bosluk tusu kirildi. boslugu kopyala yapis   
    Iki gunde 30 sayfa rapor yazdim klavyedeki bosluk tusu kirildi.  boslugu kopyala yapistirla yapiyorum artik psikolojim bozuldu yeminle..
  16. Beğen
    Kaxell got a reaction from Kikuchi for bir durum güncellemesi, Citrus ve Netsuzou Trap anime oluyor!! Iki yeni yuri haberini aynı anda yaptılar bi d   
    Citrus ve Netsuzou Trap anime oluyor!! Iki yeni yuri haberini aynı anda yaptılar bi de, 2017 güzel olucak. ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°).
  17. Beğen
    Kaxell got a reaction from Perfectum for bir durum güncellemesi, Shelter'ı izlemeyen kaldıysa hala biraz bilgi veriyim: Shelter 6dakikalık bir animedi   
    Shelter'ı izlemeyen kaldıysa hala biraz bilgi veriyim: 
    Shelter 6dakikalık bir animedir. Yapımı Crunchyroll (uluslararası anime yayın sitesi) ve de A-1 Studios (SAO, Fairy Tail, Ao no Exorcist vs. vs.) işbirliğiyle yapılmıştır. Yönetmeni Japon değildir, Porter Robinson ve Madeon (müzik yapımcıları) tarafından yönetilmiş, kurgulanmıştır. Porter Robinson hayalini gerçekleştirmek için masrafların çoğunu cebinden çıkarmıştır. (bir hesaplama yapınca 24 dakikalık AAA kalite bir anime bölümü yarım milyon dolara mal oluyor. Yani bu adam yaklaşık 125bin dolar harcamış.)  
    Bundan özel bir kazancı olup olmadığını bilmiyorum. Zaten yapılan röportajlarda falan A-1 Studios Robinson'ın ne kadar "anime sevgisiyle" dolu olduğundan bahsediyor. Ama sonuçta ortaya muazzam bir eser çıkmış. Hem müziği hem de ambiyansı bu dönemin her animesinden daha iyi. 
  18. Beğen
    Kaxell got a reaction from Perfectum for bir durum güncellemesi, Shelter'ı izlemeyen kaldıysa hala biraz bilgi veriyim: Shelter 6dakikalık bir animedi   
    Shelter'ı izlemeyen kaldıysa hala biraz bilgi veriyim: 
    Shelter 6dakikalık bir animedir. Yapımı Crunchyroll (uluslararası anime yayın sitesi) ve de A-1 Studios (SAO, Fairy Tail, Ao no Exorcist vs. vs.) işbirliğiyle yapılmıştır. Yönetmeni Japon değildir, Porter Robinson ve Madeon (müzik yapımcıları) tarafından yönetilmiş, kurgulanmıştır. Porter Robinson hayalini gerçekleştirmek için masrafların çoğunu cebinden çıkarmıştır. (bir hesaplama yapınca 24 dakikalık AAA kalite bir anime bölümü yarım milyon dolara mal oluyor. Yani bu adam yaklaşık 125bin dolar harcamış.)  
    Bundan özel bir kazancı olup olmadığını bilmiyorum. Zaten yapılan röportajlarda falan A-1 Studios Robinson'ın ne kadar "anime sevgisiyle" dolu olduğundan bahsediyor. Ama sonuçta ortaya muazzam bir eser çıkmış. Hem müziği hem de ambiyansı bu dönemin her animesinden daha iyi. 
  19. Beğen
    Kaxell got a reaction from Huseyinekrem for bir durum güncellemesi, SHELTER'I İZLEDİNİZ Mİ? Dehşet mükemmel ötesi bi şey olmuş ya! Uzun zamandır üzerime   
    SHELTER'I İZLEDİNİZ Mİ? Dehşet mükemmel ötesi bi şey olmuş ya! Uzun zamandır üzerime böyle öküz oturmamıştı. 6 dknızı ayırıp izleyin, pişman olmayacaksınız. :')
     
  20. Beğen
    Kaxell got a reaction from aliunlu48 for bir durum güncellemesi, Haftasonundan beri hastayım, sesim falan gitmiş. Oda arkadaşıma dedim ki "bak ben ölü   
    Haftasonundan beri hastayım, sesim falan gitmiş. Oda arkadaşıma dedim ki "bak ben ölüyorum, o kadar tencere tava aldık gel bi tavuk suyu çorba yapalım."  
    Çocuk gaza geldi, "dur sen bana bırak malzemeleri alıyım gece yaparız" dedi.
     Ve yaptık.
    Ama yapmayaydık eyiydi.
    Tavuğu çiğ yesek daha lezzetli olurdu. Hikayenin anafikri yemek istiyorsanız ve iki sakallı adamsanız dışardan söyleyin.
     
     
  21. Beğen
    Kaxell got a reaction from LeornKayn for bir durum güncellemesi, Bazı gerçekleri itiraf etmenin vakti gelmiş. Animeye ilk başladığım vakitlerde, SAO'n   
    Bazı gerçekleri itiraf etmenin vakti gelmiş. Animeye ilk başladığım vakitlerde, SAO'nun ilk yarısı final verdiğinde ağlamış ve bir hafta etkisini atamamıştım. Sonrasında kiritoya gıcık olup kendi hikayemi yarattığımı görmezden gelirsek şimdi animeyi unutup tekrar izlesem aynı etkiyi almayacağımı düşünüyorum. Bunu şu müziği dinledikten sonra yazasım geldi:
     
  22. Beğen
    Kaxell got a reaction from aliunlu48 for bir durum güncellemesi, Haftasonundan beri hastayım, sesim falan gitmiş. Oda arkadaşıma dedim ki "bak ben ölü   
    Haftasonundan beri hastayım, sesim falan gitmiş. Oda arkadaşıma dedim ki "bak ben ölüyorum, o kadar tencere tava aldık gel bi tavuk suyu çorba yapalım."  
    Çocuk gaza geldi, "dur sen bana bırak malzemeleri alıyım gece yaparız" dedi.
     Ve yaptık.
    Ama yapmayaydık eyiydi.
    Tavuğu çiğ yesek daha lezzetli olurdu. Hikayenin anafikri yemek istiyorsanız ve iki sakallı adamsanız dışardan söyleyin.
     
     
  23. Beğen
    Kaxell got a reaction from Eolo-sama for bir durum güncellemesi, Son zamanlardaki en büyük hayal kırıklığım Yuri on Ice'ın ismini çocuksu bir hevesle   
    Son zamanlardaki en büyük hayal kırıklığım Yuri on Ice'ın ismini çocuksu bir hevesle ilk bölümüne bakmamdır. 
  24. Beğen
    Kaxell got a reaction from Gondroch for bir durum güncellemesi, "Bu dönem 9 ders alıyorum, uzun süre buralarda yokum" derdim ama 3 senedir fark ettim   
    "Bu dönem 9 ders alıyorum, uzun süre buralarda yokum" derdim ama 3 senedir fark ettim ki meşgul olduğum her sefer foruma daha fazla giriyorum :D . O yüzden gene buralardayım, ama hayıflanmak ve sızlanmaktan başınızı şişirebilirim. 
  25. Beğen
    Kaxell got a reaction from Gondroch for bir durum güncellemesi, "Bu dönem 9 ders alıyorum, uzun süre buralarda yokum" derdim ama 3 senedir fark ettim   
    "Bu dönem 9 ders alıyorum, uzun süre buralarda yokum" derdim ama 3 senedir fark ettim ki meşgul olduğum her sefer foruma daha fazla giriyorum :D . O yüzden gene buralardayım, ama hayıflanmak ve sızlanmaktan başınızı şişirebilirim. 
×