Jump to content
Türk Anime TV Forum

Pelin

Üyeler
  • İçerik sayısı

    611
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Başarı

    25

Pelin kullanıcısının son zaferi 15 Kasım 2017

Pelin en beğenilen içeriğe sahiptir

Pelin Hakkında

  • Derece
    -Пэлин.-

Kişisel Bilgiler

  • Hakkımda
    mio.chan.nya@gmail.com

Profil Bilgileri

  • Cinsiyet
    Belirtilmedi

Güncel Profil Ziyaretleri

129.976 profil görüntüleme
  1. Doğum günün kutlu olsun ^-^ 💖

    1. Önceki yorumları görster  %s tane daha
    2. Pryda

      Pryda

      hmm görüşebildiğimize sevindim :) netsiz kalma bi daha --

    3. Pelin

      Pelin

      Temmuza kadar öyleyim :D belki o zaman bile kesin bir şey bilmiyorum.. her ne ise ben de sevindim. ^-^

    4. Pryda

      Pryda

      hadi ya çok kötü :/ bari kesin olsaydı..

  2. Pelin

    Son Harfinden Başlayan Bir Anime Yazın!

    Orange.
  3. Pelin

    Discord sunucusu açıldı

    Açıldı ama neyin ? Konu açmak bu mudur xD içerik yok linke tıklamadan anlamayacağız galiba, tıklamalı mıyım ? Neden bunu gerekli kıldınız ki eyy konu sahibiii ? +burası tanışın kaynaşın.
  4. Pelin

    Doki Doki Edebiyat Kulübü! Türkçe Çeviri Projesi

    Aaa çok iyi bi proje gerçekten o: sırf İngilizce bilmiyorum ve uzun uzun yazılar var diye anlamadığımdan bırakmıştım öyle ki "edebiyat kulübü" yazısını görünce bile şaşırdım xD ne ise teşekkürler ve başarılar dilerim*-* çok seviniyorum böyle şeylere emeğinize sağlık şimdiden.
  5. Spoiler

     

     

  6. Herkes aşık mı oldu ne ettiniz kendinize ? :fuck_that_bitch_yao_pff_low:

    1. Önceki yorumları görster  %s tane daha
    2. Pelin

      Pelin

      Acı çekersin ama aynı hisleri benim gibi yaşamadığını var sayıyorum. Ayrıca aşktan da bahsetmiyorum._. Bence de gereksiz. :facepokerplz:

    3. sShoguNn

      sShoguNn

      0GVk2o.png

    4. Pelin

      Pelin

      Ahahaah :D bi tane de bana ltfn.s

  7. Pelin

    Doğum Günü Kutlama Bölümü

    @Atakan ~ doğum günün kutlu olsun. :D
  8. Pelin

    Lanetli Burçlar

    Birinin ikizlere garezi mi var ? :| Bak her şeye katılabilirim ama sır tutarım sjdfsdfsd. :D Arkadan da konuşmam._. Gerisine karışmıyorum...
  9. Pelin

    Ruh İkizi

    Cevap verme demedim, kendi görüşünü tekrardan savunacak cevaplar yazmana gerek yok dedim. Elbette "cevap verme" diyemem. Devamını sonra tartışırız, olur mu ? :D Gerçi yazdıklarına daha bakmadım kusura bakma.s.ss.s Sizi anlamadım açıkçası. q.q
  10. Pelin

    Ruh İkizi

    İlk paragrafa cidden güldüm :D bu halimde güldürdüğün için tebrikler, şimdi yazına geleyim.. ben kesin "ruh yok" diyemiyorum çünkü kanıtlayabileceğime inanmıyorum ama ruh nerede ? Ruha gerek duymadan yaşıyoruz ve ben düşündüğümde ruha bir rol biçemiyorum ? Bence ruh denen şey aynı kulaktan kulağa dolanan efsaneler gibi. :D Bi de işin din kısmı var ama oraya girmeyeceğim. Ve ayrıca ruhun yaptığı söylenen şeyleri beyin üstleniyor elbette yardımcı arkadaşları ile (sinir sistemi, kas sistemi, organ arkadaşlar vs.). Tamam biliyorum şu an bi tehlikenin içine girdim sen bu konularda ısrarcısındır yazmasam mı diye çok düşündüm -sadece birkaç sn düşündü- yani diyeceğim şu lütfen düşüncemin bu olduğunu kabul et yeter. :D Yazar burada uzun açıklama ile geri dönmeye gerek yok diyor çünkü seni anladım. :p Ruhun bana kötülüğü olmadı.s deyim olarak kullanırım "ruh" kelimesini lakin bilemiyorum, inandırıcı, gerekli gelmiyor. Neden ruha ihtiyaç duyalım ki ? Her şeyimiz belli bir mekanik ile işlerken ? Biraz fantastik bir olay ruh. Böyle düşününce de bize öğretilenden farklı şekilde sonuçlar çıkıyor ve ölünce ne olacağız sorusu geliyor o da ayrı delirme sebebi sonu yok çünkü. :ı Bilemiyorum amaan. u.u Ne ise diyeceklerim bu kadar. Konuya gelir iseeem, ruh ikizini farklı algılıyorum._. ruhtan doğma bir şey gibi değil de daha çok kafa uyuşması gibi._. bence ruh ikizi birbiri ile aynı kişiliktekilere denmez, iki farklı zıt kişiliğin birbiri ile anlaşmasına/anlaşabilmesine denir BENCE. O yüzdeen mümkünatı olan bir şey sanırım. u.u Ve bir o kadar da kıymetli.
  11. Pelin

    Anime Seçerken Neye Dikkat Edersiniz?

    Valla önceden yazdım mı, ne yazdım, kesin farklı bir şey yazmışımdır arayıp bulamayacağım diye gidiip geldim ama.. sanırım artık türüne ve beni heyecanlandırmasına dikkat ediyorum. Ama onları bile yarım bırakıyorum.s His gibi daha çok._. belli duygularda hissettiğimde anime izliyorum.
  12. Pelin

    çok geç bir tanıtım olacak ama Merhaba

    Merhaba Özgür. :ı Bak level beş görselim sana yazdığım yazı ile gidecek. :'( Nereye harcasam bulamıyordum -evet içime oturuyor- burası iyi.s Hoş geldin demiyorum ama ...? Zaten konuşuyoruz.. Kalıcı olursun umarım diyim klasik. :D Malum git-gelli üyelerdensin._.
×