Jump to content

Ftsuu

Üyeler
  • İçerik sayısı

    211
  • Kayıt tarihi

  • Son ziyareti

  • Kazandığı günler

    2

Ftsuu kullanıcısının son zaferi 9 Şubat 2016

Ftsuu en beğenilen içeriğe sahiptir

4 Takipçi

Ftsuu hakkında

  • Doğum günü 01/25/1999

Profil Bilgileri

  • Cinsiyet
    Belirtilmedi

Son profil ziyaretçileri

1932 profil görütülenme

Ftsuu üyemizin başarıları

  1. Ftsuu

    ( 50 / 50 ) Gensou Maden Saiyuuki

    Çeviride ve düzenlemede geçen emekleri için Taçe'ye teşekkürler.
  2. Ftsuu

    ( 13 / 13 ) Amagi Brilliant Park

    Emeği geçenlere teşekkürler.
  3. Ftsuu

    ( 14 / 12+ ) Tokyo Ghoul √A

    Çeviri ve indirme linki için teşekkürler.
  4. Ftsuu

    ( 13 / 13 ) Ajin 2nd Season

    Teşekkürler. İndirme seçeneği çok kullanışlı.
  5. Ftsuu

    ( 12 / 12 ) Death Parade

    Teşekkürler.
  6. Ftsuu

    Eski Çizimlerim Manga İçin Yardım

    Tasarım ve tonlama güzel olmuş. Kağıttaki lekelerle baş etmek için de küçük bir kağıt alıp çizim yaparken elini sayfanın yerine küçük kağıda koyabilirsin. Renkli çizim yapmak istersen dijital çizime geçmek daha avantajlı olabilir.
  7. Ftsuu

    Merhabalar (Seraph & prevayls)

    Hoş geldin hoş geldin.
  8. İlk bölümü eğlenceli olmuş bana göre. Kolay gelsin ;)
  9. Ftsuu

    Merhaba arkadaşlar

    Hoş geldin.
  10. Konuşmacı: Koichi Noguchi (Prodüktör) "En Güncel Japon CG Animasyonları Nasıl Yapılıyor" İstanbul 23 Şubat 2016 19:30 Yıldız Teknik Üniversitesi Oditoryum İzmir 27 Şubat 2016 13:00 Fuat İzmir Büyük Sanat Salonu Hayao Miyazaki ve Mamoru Hosoda gibi büyük anime ustaları tarafından tasarlanan dünyaca ünlü Japon animasyon eserlerinin birçoğu, “klasik el animasyonu” adlı yöntem kullanılarak el çizimi ile yapılmıştır. Ancak gün geçtikçe gelişen CG teknikleri ile birlikte animasyon dünyasında da dijital bir devrim gerçekleşmiştir. Bu en son teknikler kullanılarak, sadece araç ve uçak gibi nesneler ile sınırlı kalınmaksızın artık hareket eden insan karakterleri bile CG tekniği ile canlandırılabilecek hale gelmiştir. Japonya’da “Cel Look CG Animation” (2 boyutlu görünümlü CG animasyon) adlı yöntem sayesinde CG tekniği ile elde edilen 3 boyutlu çizimlerin bu yöntem ile yeniden yapılandırıldığı ve klasik el animasyonu görünümüne büründüğü bir teknik revaçtadır. Seminer konuşmacısı Bay Koichi Noguchi, “Dragon Ball”, “ONE PIECE” gibi dünyaca ünlü animeleri üreten Toei Animasyon bünyesinde, çok sayıda CG animasyon ve sinema filmi üzerinde çalışmış ünlü bir prodüktördür. Kendisi, Japon animasyonunun cazip yönlerini ve en güncel CG animasyon tasarımlarını son eseri “Cennetten Sürgün” filmi üzerinden anlatacaktır. Bay Noguchi ayrıca hem Japonya hem Türkiye’de vizyonda gösterilmekte olan ilk Türk-Japon ortak yapımı film “Ertuğrul 1890”dan sahneler kullanılarak Japonya’da kullanılan VFX (görsel efekt) tekniklerini tanıtacaktır. Koichi Noguchi (Prodüktör) 1965 yılında Japonya’nın Gifu kentinde doğdu. CG stüdyonun öncüsü olarak bilinen Links firmasında uzmanlığını geliştirdikten sonra, 1995 yılından itibaren Amerika’da VFX yapımcısı olarak çalıştı. Japonya’ya döndükten sonra Polygon Pictures gibi ünlü firmalarda çalıştı. Daha sonra “ONE PIECE”, “Dragon Ball” gibi dünyaca ünlü animasyon filmlerini piyasaya çıkaran Japonya’nın en büyük animasyon yapımcı firması Toei Animasyon’da çalışmaya başladı. Film, dizi ve animasyon filmlerinde VFX danışmanı ve CG prodüktörü olarak film yapımında çok önemli bir rol oynadı. “Cennetten Sürgün (Expelled from Paradise)” adlı anime filmi, prodüktör olarak görev yaptığı ilk eserdir. Şu an Toei Animasyon firmasında, planlama ve satış departmanı bölümünde müdür yardımcısı ve prodüktör olarak görevini sürdürmektedir. Emeğinin Geçtiği Diğer Yapımlar “ONE PIECE”, “INNOCENCE”, ”Godzilla – Final Wars” “YAMATO” “Clouds above the Hill” “Space Pirate Captain Harlock” “Ertuğrul 1890” ALINTI: Japonya Başkonsolosluğu
  11. Ftsuu

    Merhaba

    Hoş geldin.
  12. Ftsuu

    Naruto (Spoiler İçerir)

    Tamam da biraz da öv yani. Adam 15 senesini vermiş mangaya. Herkes hayal kırıklığına uğradı, senaryo tatmin etmedi, vaatler yerine getirilmedi. Ama eğer dikkatli izlediysen ya da okuduysan Kishimoto'nun olayları ve karakterleri birbirine bağlamakta ne kadar zorluk çektiğini anlayabilirsin. Naruto evreni gibi geniş bir evreni yönetmek kolay değil. Üstelik seri yapılırken aynı anda evreni de genişletiyorsan hiç değil. Evrenin eski ayrıntılarıyla yeni ayrıntılarını birbirine bağlamalısın. Olaylar mantıklı gelişmeli, okuyucuyu etkilemeli. Gizemler yaratıp sonra bu gizemleri tek tek çözmelisin. Kishi'nin Naruto'nun sonunda oldukça başarısız olmasının sebebi Senaryo-Evren-Karakter uyumunu yaratmakta başarısız olmasıydı. Buna rağmen Kishi, Naruto'yu elinden gelen en iyi şekilde güzel hale getirmeye çalıştı. Onun emeğine saygı duymalıyız.
  13. Yeniden hoş geldin. Zodiac Hackers çok güzeldi. İnşaallah devam eder. Bu arada biraz eleştireceğim: Adamın kardeşinin ölümünü birinci bölümde daha detaylı açıklayabilirsin. Çünkü ilk bakışta mantıksız geliyor. Bunun dışında hapse düşmenin korkunçluğu, zirveden çukura düşüş çok iyi anlatılmış.
  14. Ftsuu

    Mangapanda Elemanlarına Tutuklama Şoku

    Mangapanda'nın sloganı boşuna "ilk mangapanda.com'da oku" değilmiş.
  15. Ftsuu

    Merhabalar

    Hoş geldin.
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli bilgi

Forum kurallarımızı okudunuz mu? Forum Kuralları.