Jump to content

karanlik..klasik resim arşivim..


karanlik
 Share

Recommended Posts

  bu bölüme benim çizdiğim karakterlere yer verdim

en yeni çiçeği burnunda çizdiğim karakterle açılışımı yapacağım..

orjinali

Resmi ekleyen

benim çizdiğim.. pilot kalem silgi yok..karakalem hafifi tonlama ..tek çizgi örneği.

Resmi ekleyen

bleach ishida uryuu

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

OP den luffy

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

1 elfen..kızım benim..

Resmi ekleyen

2 aysavaşçısı..usagi..

Resmi ekleyen

3 ayy ne romantik diyenlere gelsin..

Resmi ekleyen

4 işte bu bakışlar..hatoru muydu

Resmi ekleyen

5 seiyaa...çok tatlısın bebeğim...tonlasam daha hoş olabilirdi ama bölede şekerler..

http://i52.tinypic.com/ojo8d3.jpg

6 ooo bi arkdaş rica etmişti..garip soğuk bi çocuk bu resimdeki L

http://i56.tinypic.com/qrdzih.jpg

7 kamikaze..çok süperdi..starda izlemiştim..chak..bayılıyorum böle tiplere ya..

http://i55.tinypic.com/6sazdi.jpg

8 mm bu mangada geçen bi sahneydi..okumadım ama çizmine bayıldım..sonra bende çizdim..

http://i52.tinypic.com/1zn500j.jpg

9 bu sahne süperdi..çocuk en sonunda öptü kızı..süperdi..

http://i54.tinypic.com/14nd342.jpg

10 işte bu çizmide kuzenime yaptım..tam bi dragon ball manyağı..sevenlerine saygılar..haha..

http://i53.tinypic.com/23kyy4l.jpg

11 bu da benim ufaklığa (krdeşim) tenben hastalığı var bu aralarda başka bi animeye takıldı..dragon var orda bi tane ejder..çiz diye tutturuyo her zaman..

http://i53.tinypic.com/xbefpd.jpg

12 ağzı yüzü kaymış chobits..çizim hayatımın en berbat resmi ilan ediyorum..ama yine de seviyroum bu kızın oturuşlarını..sırf duruşu için elimde duruyor..ee chiii bu..!!

http://i52.tinypic.com/o93ij8.jpg

13 bu anime karakteri nerden fırlamış bilmiyorum..sadece kız hoşuma gitti..severim böle otantik giyinen karakterleri..

http://i51.tinypic.com/21jyc6t.jpg

14 işte kelebeklerin dansı hatorubi..di sanırım..sevgilisi için canını vedi..basilisk go go go sana.!! inanılmaz animeydi..sonunu hala merak ediyorum..son bölümü izkeyemedim bi türlü.. *140 

http://i56.tinypic.com/2uze9z9.jpg

işte benim yeni yüklediklerim..umarım beğenirsin..insan kendi kendisinin senseeee i dir bence..ben kendi kendimi yetiştirdim..kimse bana resim çiz bunu yap demedi..

sizde kendinizi yetiştirin..hatalarınız olabilr..yine de devam edin..ettikçe zevk alıcaksınız..

sevgiler..

tükenmez kalemimden...

fma brotherhood.

http://i53.tinypic.com/14o2a1v.jpg

ilk defa intihar eden bi anime karakteri çizdim..

http://i54.tinypic.com/j94weg.jpg

tek çizgi tonlamalarıyla devam ediyorum..

bu da ishida uryuu

http://www.culturamix.com/wp-content/gallery/ishida-uryuu-do-bleach/ishida-uryuu-do-bleach-3.jpg

http://i52.tinypic.com/25p3dy0.jpg

op den luffy

http://i52.tinypic.com/2wnutkp.jpg

http://i51.tinypic.com/2dtaam1.jpg

biraz da gözlerden verelim..

http://i52.tinypic.com/64forb.jpg

fakat bakarak çizdiklerimde başarılı olduğumu düşünüyorum *142

http://i53.tinypic.com/2j1r5dt.jpg

http://i55.tinypic.com/2rhqtdz.jpg

buda 07ghost dan

http://i54.tinypic.com/w0rrwo.jpg

sevgilerle..umarım beğenirsiniz..burada tonlamalarım çok iyi sayılmaz tek çizgi yöntemini kullandığım için çok iyi deilller ama en azından denedim dimi..:)

bence kalemi elinize almanız yeterli..çizim yapmak çokkolay ve zevkli..deneyin yeter..

bunu haricinde yeteneği olan olmayan herkes çizim yapabilir..güvenin bana..:D

devamını eklerim belki zamanla..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 26
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

tebrikler çok güzel olmuşlar.Bişey öneriyim kardeşinin yanında benten e tenben deme bide basiliskin son bölümünü izlemediysen uyarıyım senaristler seyircilere hiç acımamış çok dokunaklı bitiyor en kısa zamanda izle bu duyguyu tatmanı öneririm

Link to comment
Share on other sites

bentene bilerek tenben dedim.. ;D

beğenmene sevindim..basilisk i tekrar izlicem ama şuan bleach güncele yetişmeye çalışıyorum 17.bölümde kalakaldım..:)

kolay gelsin benim tavsiyem fazla duraksamamaya çalış yoksa tadı kaçar.
Link to comment
Share on other sites

yok duraksama falan deil..sırayla gitme taraftarıyım.bi anime bitmeden diğerine geçemiyorum..basilise başlamıştım..kii iş hayatı falan derken uzak düştüm bilgisayardan..sonra işte tekrar işim gereği bilgisayara başına döndüm.sonra animeseyir defterimi kabartmam gerektiğini sadece çizmekle işin yürümeyeceğini anladım..başladım önce romantik komediler falan derken bleachı önerdi bi arkadaş..b gata h kei bitti ona başladım..şuan 17. bölüm oldu..:) bundan sonra basiliske girip hep merak ettiğim sonu bulucam.. ;D

Link to comment
Share on other sites

yok duraksama falan deil..sırayla gitme taraftarıyım.bi anime bitmeden diğerine geçemiyorum..basilise başlamıştım..kii iş hayatı falan derken uzak düştüm bilgisayardan..sonra işte tekrar işim gereği bilgisayara başına döndüm.sonra animeseyir defterimi kabartmam gerektiğini sadece çizmekle işin yürümeyeceğini anladım..başladım önce romantik komediler falan derken bleachı önerdi bi arkadaş..b gata h kei bitti ona başladım..şuan 17. bölüm oldu..:D bundan sonra basiliske girip hep merak ettiğim sonu bulucam.. ;D

yanlız bleach 334 bölüm hepsini mi izledikten sonra basilisk izleyeceksin aradan çıkart bence için rahat olsun ben basiliske duraksama dedim
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.