Jump to content

Japon Ninja Kız Öğrencilerin Nefes Kesen Kovalamacası


 Share

Recommended Posts

 

 

QN4eiF0.jpg

 

İki lise öğrencisi… İkisi de sevimli birer kız… Okuldalar ve canları sıkılıyor. Birbirlerine sataşıyorlar, şakalaşıyorlar, sonra aksiyon başlıyor! Aslında ikisi de “kawaii” görünümlerinin altında birer ninja öğrenciler! Arkadaşları yazı tatile gitmek için değerlendirmeyi tercih ederken, ninja kızlarımız sakin Atami sokaklarında çatıdan çatıya atlayarak, gerekirse tırmanarak, taklalar atarak birbirlerini kovalayıp eğlenmeyi seçiyorlar. Bu maceralarına çeşitli ninja teknikleri eklemeyi de unutmuyorlar tabii!

 

 

“Makibishi” tekniği başka bir ayakkabı olsaydı fazlasıyla acıtabilecek gibi gözüküyor. “Maruta”, “kemuridama” gibi zekice ve “musasabi”, “yamori” gibi efor sarf ettirebilen teknikler de dudak ısırtıyor. Bu kadar yolu bile koşamayacağımı düşünürken, kızların yaptıkları kendimden biraz utandırmadı değil. Sondaki C.C. Lemon ise bir Suntory tekniği :)

Profesyonel bir kickboxer olan Fuka Yoshino ve Boredoms grubunun bateristi Muneomi Senju’yla çekilen bu nefes kesen video aslında Suntory’nin C.C. Lemon ürününü tanıtmak için yapılan bir reklam. Yaratıcılık açısından Suntory ve ekibini tebrik etmek gerek :)

 

Şu Videoyu Gördüm Eğer Böyle Bir Eğitim Gördülerse Rahatlıkla Atlarlar Gibi 

 

http://www.mynet.com/video/spor/cinli-cocuklarin-iskenceli-jimnastik-egitimi-1466018/

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.