Jump to content

Anime karakterlerinin neyiniz olmasını isterdiniz?


free word

Recommended Posts

Bana

Abi olarak Fairy Tail'dan Laxus veya Bakumandan Fukudanın abim olmasını isterdim :D

Ablaya gelirsek DxD pek sevmesemde oradaki  akeno  Minami-ke Haruka veya Gintamadan Tsukuyo ve tabi ki Erza ablam 

olabilir peki sizin :P

 

P.S:Yorumların bir çoğunda abla olarak Erza Scarlet yer aldığı için  Erzayı hepimizin ablası ilan ediyorum :D

P:S2: Bundan kısa bir süre önce konu başlığı değiştirimldi ve daha genel bir başlık yapıldı ondan ilkler abi abla asdfg belirtiyim dedim 

Edited by free word
Link to post
Share on other sites

  • Replies 129
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Posts

bak kaminayı unutmuşum ben  top 10 /5 abi karakterleri listesinde ilk 3 girercek bir karakter o :)   tatlı kalmazdı evde  :D    abin olsaydı shizou sana çıkma teklifi edicek çocuğa acırdım :D    abin

Bleach "Zaraki Kenpachi" abim Bleach"Matsumoto Rangiku" arkadaşım Kaichu Wa Maid Sama "Usui""my darling ^_^ olmasını isterdim...   Gerçi Kenpanchi, Usui'yi yaşatmaz öyle bir durumda :huh:  :D

Usuiii, aynen Misaki'ye ne yaptı ne etti sonunda kendini beğendirdi :D Çok zeki ve iyi niyetinden dolayı L bana çok karışmadığı sürece sıkıntı olmaz ya :) Wave adamın dibi zaten :D

Posted Images

anime değil ama noblesse mangasında sarışın bi adam vardı çok önceden okuduğum için ismini hatırlamıyom. abim olsun çok isterdim çok havalıydı. zaten hep abim olsa keşke demişimdir. millet yakışıklı mankenleri falan sevgili olarak hayal eder ben abim olarak hayal ediyom o kadar yani :D

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.