Jump to content
Türk Anime TV Forum
Kaxell

2014'ün En Çekici/Havalı Karakterleri Top 30

Önerilen İletiler

Asuna'nın 1.olmasına üzülmedim,ilk baktığımda kesin bilmediğim saçma sapan bi karakter alır diye düşünüyodum en azından Asuna almış,güzel olmuş.Yalnız İnori neden girememiş çok merak ettim doğrusu hiç mi Guilty Crown izlememiş bu japonlar :P Bu listedeki bütün karakterlere bin basar. Erza derdimde şimdi sonradan bozdular onun çizimlerini savsaklamaya başladılar :S

 

Edit: 19'daki yengeç ne iş abi??! :huh:

Benim de gözlerim Inori'yi aradı ama sonra Guilty Crown'un 2011 animesi olduğunu hatırladım liste sadece 2014'de çıkanlara göre hazırlanmış.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Miyuki'yle Rin'i listenin sonunda görünce listenin oradan başladığını zannettim ama sonra acı gerçeği farkettim :/

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Asuna'nın 1.olmasına üzülmedim,ilk baktığımda kesin bilmediğim saçma sapan bi karakter alır diye düşünüyodum en azından Asuna almış,güzel olmuş.Yalnız İnori neden girememiş çok merak ettim doğrusu hiç mi Guilty Crown izlememiş bu japonlar :P Bu listedeki bütün karakterlere bin basar. Erza derdimde şimdi sonradan bozdular onun çizimlerini savsaklamaya başladılar :S

 

Edit: 19'daki yengeç ne iş abi??! :huh:

 

Erza'nın çizimleri mangada iyi bence animede tuhaflaştırdılar özellikle gözlerini. 

Sata Kyoya'da ilk 10'a girmeliydi belki ama geç başlayan bir animeydi 2014'ün sonlarına doğru onun etkisiyle pek oylanmamıştır kısa süren animelerden seçmiyorlar sanırım kolay kolay. Bir daha ki listede Akatsuki No Yona'daki Hak'ı görmek istiyorum.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Olum bu ne biçim sıra ; bu sıraya göre 1 de benim olmam lazım

 

1.)23. deki Shuu ne alaka onu anlamadım.

2.)Free erkeklerinin hepsi sıralamaya girmiş oylamaya katılanların çoğu kız herhalde.

3.)Bi kere Kaneki seneye 1. olur gibime geliyo ilk sezon berbat bir karakterdi ama gelecek vaat ediyor adam olucak yakında  :D

4.)Neden Kirito'nun kız halini koymuşlar korkutmayın bak  :blink:

5.)Asuna neden 1 de indirin aşağı yaw basit bi karakter bence.

6.)Yuuki ye tek alışamayan benmiyim? Baştan savma bir karakter olarak zart diye sokuldu animeye sanki son bulmak için zorlamışlar gibime geliyo zaten sonu meçhul geçici karakterlerin ilk 10'a yerleşmemesi lazım bence.

 

Yeniden baktımda 2 ile 3. karakterlerin cinsiyetleri aynı neden öle bi resim koymuşlar acaba  :huh:

Neyse bu benim fikrim vurmanıza gerek yok hıh

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

  • Bu sayfadaki üyeler   0 üye

    Şu an bu sayfayı görüntüleyen bir üye yok

×
×
  • Yeni Oluştur...