Jump to content
Türk Anime TV Forum
Kaxell

Oyun Önerileri ve Sohbet Alanı

Önerilen İletiler

Bilgisiyarım Amd Athlon 64 X2 Dual core processor 5000+ 2.61 ghz (2 olmasının sebebi :D 6 bilgisiyar olması :D (6 masaüstü dizüstülerini saymadım :D) Sistem türü 32 bit C dkiski 682 D diski 1.19Tb hangi oyunları iyi oynarım kolay kasmıcak şekilde

 

Anime dışı istiyosanız 40 fln oyun var    :D söliyeyim  :D SSF neverwinter Portal Onigiri mstar spore mc klasik  :D TF2 DC univer Online PSG Aion gdmo dwarfs F2P Sims The Mighty guest for epic loot mdk2Alice Madness returns Alice mcgee P VS Z Runes Of magic Mt2 oynadıgım yok mtyi  :D Rogue legacy Isaac  Lego Creator (Geçmişte almıştım önermiyprım legoyu  :D) tera portal roblox 8bitmmo star wars the old republic conforntation S.K.I.L.L special force 2 W of Tank World Of Warcraft (WOW un mangasını buldum  :D) Don't starve Devil May Cry Mass effect skyrim Elders Scrolls serisi lego batman 2 Lego Star wars III age of mythology serisi bıoshock 3 oyunu vardı glb  :D hepsini  :D bitti artık  :D hani biraz az geldi  :D The Star wars Unleashed  I ve II  :D

Kaxell tarafından düzenlendi
Üst üste mesaj atmak yasaktır. -_-

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

anigiri oynayan varsa arkadaş ekleyebilir 17 lwl im. Bu arada oyun hakkında biraz bende bişiler katıyim. hergun cuzi bir mşktar paraya dis gorunusunuzu kıyafet dahil değiştirebilirsiniz. 7-8 tane olması lazım silah türü var (balta,ok,twinblade,...) ve hepsini seçtiğiniz karakterin özelliklerine bağlı olmadan kullanabiliyorsunuz. oyunun kendi içinde bir hikayesi var, ve oyunda partiniz ne kadar guçluyuse o kadar guçlusunuz. oynarken arkadaş edinmeye bakın.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Strateji sevenlere Civilization serisini ŞİDDETLE tavsiye ederim.Tabi bu seriyi oynamamıs bir strateji sever görmedim :) 

actionrpg olarak Herzaman Listemde 1 numara olan DMC(Devil May Cry) serisini öneririm

 

AC serisi

Castilvania shadow lord 1 2 olabilir hikayesi cok iyi çekirdek alıp izlenebilir yani konusunu çok beğenmiştim :)

Darksiders serisi god of war a olan benzerliginden dolayı baya bir ilgimi çekmişti.

 

M&B seriside olabilir ama bi zamandan sonra sıkabiliyor.

 

The Forestte baya iyi suanda benim birader yanımda oynuyor haftada bir güncelleme geliyor yada 5 günde bir olması lazım survivor tarzı bir oyun steamde 14 $ tavsiye ederim

Online olarak;

Tabiki Dota onun dışında,

Archlord 2 en son closed betadaydı katılmıştım kötüydü fakat simdi bi patch getirmişler ve mekaniğini baya bir değiştirmişler oynanabilir.

Vindictius bunu fazla oynamadım daha cok arkadaslarım oynuyordu c9'un atası denilebilir :)

WOW(World of Warcraft) Tabiki ben paragöz Blizzarda para vermem diyorsanız privatede oynanabilir fakat herkezin 1 kere tecrübe etmesi gereken bir mmorpg'dir kendileri  :P

Suanlık aklıma gelenler bunlar aklıma geldikçe editlerim bu yazımı  :blink:
 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Tavsiye Edildi mi Görmedim Ama ArcheAge Ağustos Ayının Ortalarında EU ya Gelecek Oyunlardan Biri Beklemek İstemeyenlere Açık Russian Sunucusu Bulunmakta Zaten Fakat ID sınırlaması Var Bunu Halletmek İçin Programlar Var Zağten...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Tavsiye Edildi mi Görmedim Ama ArcheAge Ağustos Ayının Ortalarında EU ya Gelecek Oyunlardan Biri Beklemek İstemeyenlere Açık Russian Sunucusu Bulunmakta Zaten Fakat ID sınırlaması Var Bunu Halletmek İçin Programlar Var Zağten...

Archage'yi uzun zamandır bekliyordum fakat ftp olmuyacak herhalde veya olursada oyunda baya bir dengesizlik olucak silver pack 49.99$ Gold pack 99.99$ archeum pack 149.99$ :/

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Archage'yi uzun zamandır bekliyordum fakat ftp olmuyacak herhalde veya olursada oyunda baya bir dengesizlik olucak silver pack 49.99$ Gold pack 99.99$ archeum pack 149.99$ :/

149'sa aniden Alırım :D mod gibi bişi olursun :Dkedi elbiseleri kulakları gelicek'mi derdim kediler :3

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Archage'yi uzun zamandır bekliyordum fakat ftp olmuyacak herhalde veya olursada oyunda baya bir dengesizlik olucak silver pack 49.99$ Gold pack 99.99$ archeum pack 149.99$ :/En Kötü 

en kötü russian a devam ederim :)  para vermek sorun değil ama gerek yok gibi :S  

 

149'sa aniden Alırım :D mod gibi bişi olursun :Dkedi elbiseleri kulakları gelicek'mi derdim kediler :3

valla ferre(kedi) ırkına özel kıyafet görmedim ben daha zaten çokta met edilecek bir ırk değil bence

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

en kötü russian a devam ederim :)  para vermek sorun değil ama gerek yok gibi :S  

 

valla ferre(kedi) ırkına özel kıyafet görmedim ben daha zaten çokta met edilecek bir ırk değil bence

kedi kedidir ! ! ! met edilcek ırk değilmi kedi'ye tapılır kediler kutsaldır !!!

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

en kötü russian a devam ederim :)  para vermek sorun değil ama gerek yok gibi :S  

 

valla ferre(kedi) ırkına özel kıyafet görmedim ben daha zaten çokta met edilecek bir ırk değil bence

Rus serverinde lag olmuyormu ? :)

 

 

kedi kedidir ! ! ! met edilcek ırk değilmi kedi'ye tapılır kediler kutsaldır !!!

Ben Satanistim  :angry:

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Üye olun ve sitemizin tüm avantajlarından yararlanın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

  • Bu sayfadaki üyeler   0 üye

    Şu an bu sayfayı görüntüleyen bir üye yok

×