Jump to content

İlk çalışmam sizce nasıl xD (Naruto - Sasame Fuuma)


Closery

Recommended Posts

Sasame Fuuma karakteri gözüme hep çok güzel geliyor böyle bir çalışma yapmayı denedim ve ortaya böyle bir şey çıktı. 
Yorumlarınızı bekliyorum.
xD

8glzVA.png



Aslında amacım şu anime eski olduğundan görüntü pek iyi değil. Bende bunu netleştirmek ve birazda sanki yeniden çizilmiş gibi bir havaya sokmak istedim. Birde biraz minimalist art havasında olsun istedim.
(Çok büyük bir zorluk yok ama zevk amaçlı yaptım. Resmin eski halini hiç bir yerde kullanasım gelmiyordu net olmadığı için şimdi wallpaper haline geitirip kulanıcam hatta  :) )

Link to post
Share on other sites

Guest Pelin

Dakikalardır bakıyorum ama açıkçası pek bişi anlamadım bu senin çalışman 2.olan sanırım ? yanlış anlama da :D sanki asıl resmin üstündeki çizgilerden gitmişsin -şablonu oluşturup- ve sonra da boyamışsın gibi :x ama lütfen yanlış anlama ben bu işleri bilmem neticede :D yani neden böyle yazdım x.x o kadar profesyonel ve hatasız duruyor ki tıpatıp aynısı -renk tonları dışında- sen bunu kendinin çizdiğini mi söylüyorsun yoksa ne ? bu çalışmada tam olarak ne yaptın ? lütfen beni aydınlatır mısın T-T ne yapmaya çalıştığını tam olarak anlayamadım da :( daha çizgi filmsi mi yapmaya çalıştın ? öyle ise güzel olmuş yani x.x ben saçmalıcam sanırım susuyorum.

Link to post
Share on other sites

Aslında amacım şu anime eski olduğundan görüntü pek iyi değil. Bende bunu netleştirmek ve birazda sanki yeniden çizilmiş gibi bir havaya sokmak istedim. Birde biraz minimalist art havasında olsun istedim.
(Çok büyük bir zorluk yok ama zevk amaçlı yaptım. Resmin eski halini hiç bir yerde kullanasım gelmiyordu net olmadığı için şimdi wallpaper haline geitirip kulanıcam hatta :) )

Link to post
Share on other sites

Guest Pelin

Aslında amacım şu anime eski olduğundan görüntü pek iyi değil. Bende bunu netleştirmek ve birazda sanki yeniden çizilmiş gibi bir havaya sokmak istedim. Birde biraz minimalist art havasında olsun istedim.

(Çok büyük bir zorluk yok ama zevk amaçlı yaptım. Resmin eski halini hiç bir yerde kullanasım gelmiyordu net olmadığı için şimdi wallpaper haline geitirip kulanıcam hatta :) )

Teşekkür ederim bunu ilk iletine de ekle istersen ne yaptığını yani, güzel olmuş daha canlı görünüyor, hoş.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.