Jump to content

Japonist (Anime Öneri ve İnceleme Bloğum) [Yazar Alımı Var]


KadirAar

Recommended Posts

Merhabalar arkadaşlar bloğu yeni açmadım ama yeni yeni yazmaya başlıyorum.

 

Öncelikle bloğumun linki :Japonist (Daha tam olarak tema ve arkaplan oturmuş değil. Önerilere açığım :) )

 

Bloğum tamamen animeler üzerinedir. İncelemeler, öneriler ve haberler yazmaktayım. Biraz amatör olduğum için her türlü önerinize açığım. Beğendiğiniz yazılara yorum yazarsanız sevinirim. Hazır yaz gelmişken daha aktif olmayı haftada en az 2 yazı yazmayı istiyorum. Bütün bunların yanında eğer sizde inceleme yapabilecekseniz (çok fazla bir şeyi yok zaten : :)) veya haberleri takip edebilecekseniz. Yanı kısacası anime dünyasında aktifseniz sizi de yazar olarak davet ediyorum. Bana özelden ulaşabilirsiniz.

 

İyi forumlar...

 

Link to post
Share on other sites

Aldnoah Zero hakkında iyi sallamışsın yanız hea sen tarafsız yaklaşamamışsın bence o animeye .

Yok ya baya tarafsız yaklaşmaya çalışıyorum. Bence iğrenç bi animeydi az bile yazdım yani :) Mecha sevmiyorum ondan da olabilir :)

Link to post
Share on other sites

Yok ya baya tarafsız yaklaşmaya çalışıyorum. Bence iğrenç bi animeydi az bile yazdım yani :) Mecha sevmiyorum ondan da olabilir :)

Şahsen en sevdiğim animeler arasında yer arıl finallerini tutturamadılar tek tutturabilseydiler en sevdiklerimin arasında kesin derdim yani. :D Tarafsız yaklaşmakla yakından uzaktan alakan yok bence . Mecha sevmediğinden çok basit yapmışsın tanıtımını diğer yaptığın tanıtımlarıda isteren bu kadar basitleştire bilirsin bildiğimiz gibi başrol oyuncu birde Mika etrafında dönen bilindik kaos animesi gibi bak aynı şey oluyor. Senin yaptığında bu.

 

Edit son animede Owari no Seraph dan bahsediyordum.

Link to post
Share on other sites

Şahsen en sevdiğim animeler arasında yer arıl finallerini tutturamadılar tek tutturabilseydiler en sevdiklerimin arasında kesin derdim yani. :D Tarafsız yaklaşmakla yakından uzaktan alakan yok bence . Mecha sevmediğinden çok basit yapmışsın tanıtımını diğer yaptığın tanıtımlarıda isteren bu kadar basitleştire bilirsin bildiğimiz gibi başrol oyuncu birde Mika etrafında dönen bilindik kaos animesi gibi bak aynı şey oluyor. Senin yaptığında bu.

Belki de haklısın ama benim demek istediğim bu kadar güzel hikayeyi iki tane boş karakterin üzerine itmeleri çok saçma olmuş. Yazıda da söylüyorum aynı hikaye farklı karakterler üzerine olsa mecha felan demem izlerdim. Öyle güzel bir hikayesi var. Zaten müzikler efektler felan harika... Tabi sen okursun düşüncene de saygı gösteriyorum. Eleştirin için çok teşekkürler. Böyle eleştirlerle kendimi daha çok geliştireceğime inanıyorum :D

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.