Jump to content
Türk Anime TV Forum
Cувєя

Zorunlu güldügünüz durumlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Önerilen İletiler

Kanka mesela misafir geldi. Ananın dostları. (neden böle misal veriyorum çünkü diğer türlüsünden çok başıma bu geliyor da ondan)

Annemin akranları tabii ki de benim sevmediğim akranlara yüzümü muşmula yapmaktan zor kurtarıp gülümsüyorum.

Tabi içerisi yanar dağ.

Bir şey derler laf sokmamak için, terslememek için kendini tut.

Yaşı kaçtı? Yok kilolu yok zayıf!

Size ne lan kilomdan.

Evlilik bahisleri....

Size ne ne zaman evleneceğimden!

Yaw konular benim üzerimden yürüyor yaa bir de sevmediğim tipler soru sorarlar falan ben de annemin sıkı tembihlerimle tutuyorum söyledikleri lafları yüzlerine çarptırmamak sokmamak onları bozmamak için.

Ancak damarıma çok basarlarsa mors ederim onları otururlar aşağı.,

Sevmiom ulennnn!

Böle meraklı melahat karıları her şeyi soran eleştiren kadınları.

Kendimi tutunca tabi

ayy ne hanımhanımcık kız diolar.

Haaa sanmayın ben hep böyleyem...

Sevdiklerim gelsin benden meleği yok. Anam bile kıskanıo öle vakitlerde :haha-milk-bottle-emoticon:

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

hani bi arkadaşın vardır o nun eğlence zevki iğrençtir sana berbat espirileri olan bi video seyrettirir sende he hehe he ah diye gülersin ya 

-kanka süper komik değil mi ama ya (anıra anıra güler)

-eveeet aahaha ah ha ah ne kadaar komiiik ahah ****ALLAHIM NOLUR CANIMI AL NOLURSUN CANIMI AL****

-kanka bak bunun 2 bölümüde var

-  **** s.çt.k**** evet izleyelim çook komiik

щ(`Д´щ;) nefreet ediyoruuum

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Misafir
Bu konuya yanıt ver...

×   Yapıştırdığınız içerik biçimlendirme içeriyor.   Biçimlendirmeyi Temizle

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Editör içeriğini temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Bu sayfadaki üyeler   0 üye

    Şu an bu sayfayı görüntüleyen bir üye yok

×
×
  • Yeni Oluştur...