Jump to content
Türk Anime TV Forum

Önerilen İletiler

 

slide__img-06.jpg

 

Japonya 'da yılın en büyük fuarlarından biri olarak kabul edilen ve Tokyo Big Sight da ( Tokyo International Exhibition Center ) düzenlenen fuar kapsamında 26 - 27 Mart tarihleri arasında Animeler Hakkında Her Şey Burada başlığı altında gerçekleşen etkinlikte bir çok konunun yanın sıra yeni sezon serileri hakkında da ufak ufak haberler geldi, hala duymayan kaldıysa duyanların daha detaylı bilgileri var ise paylaşsınlar diye ben de üşenmeyip sizin için derledim, forumumuza ekledim.

 

1. Nanatsu no Taizai / The Seven Deadly Sins


56f96ef4d184e_TheSevenDeadlySins.thumb.j

 

 

Son zamanların popüler animelerinden biri olan Nanatsu no Taizai - The Seven Deadly Sins : Sing of Holy War Ağustos 2016 yılında manga da yayınlanmayan tamamen yeni hikayelerden oluşacak bölümleri ile sizleri bekliyor.

 

2. Majestic Prince

mjp.thumb.jpg.865f992ffa8ee8f155e1226eb1
 

 

Sonbaharda yayınlanması planlanan yeni bir film ve bu yaz için düşünülen özel bölüm (bölüm 25) ile MJP hayranları koltuklarınıza sıkı tutunun sloganı ile haberi duyurulan serinin fanları gözünüz aydın.

 

3. Arslan Senki

senki.thumb.jpg.e1d0b02def5a187f2ff27190

Evet! Doğru okudunuz, 2.sezonu ile Arslan Senki Temmuz 2016 'da dönüş yapıyor, ayrıntılı haberimizi zaten burada paylaşmıştık. 

 

4. Danganronpa

Yeni sezon Temmuz 2016 yepyeni bir pv yayında; 

 

5. Sword Art Online

SAo.thumb.jpg.f84d5a88c976b8404b981f1fb8


2017 yılında gösterimi planlanan SAO - Ordinal Scale adı altında yeni bir gerçeklik oyunu için bir görsel daha yayınlandı (ne gerek varsa)

 

6. Fate Series

fate.thumb.jpg.452b846b4e8f0be397f305bab

Fate/Extra” oyununun, “Fate/Extra Last Encore” ismiyle anime uyarlamasının yapılacağı duyuruldu. Yine burada bahsedilenlere göre “Fate/stay night Heaven’s Feel” film üçlemesinin ilk filminin 2017’de gösterilmesinin planlanması gibi Fate/Extra Last Encore serisinin de yine 2017 yılında yayımlanmasının planlandığı açıklandı. (Alıntı:AnimeFantastica)

 

 

7. Touken Ranbu

rr.jpg.7fcce6fbf7d5fed2392a68ac45dc0491.

Popüler online oyunlarından biri olan Touken Ranbu için eşine az rastlanır bir karar ile ilki Touken Ranbu: Hanamaru adı altında Ekim 2016 da, diğeri ise 2017 yılında olmak üzere 2 ayrı anime adaptasyonu yayınlanacak.

 

Kaynak : Otakumode - Anime Japan 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Saber Extra hayranlığım tavan seviyededir ve Monogatari merakımdan da bellidir ki Shaft favori stüdyomdur. Hiç ama hiç ipucu verilmemişti, ben Heaven's Feel haberi beklerken Shaft bombası beni kalbimden vurdu. Bakınız efendim 4 gün önce içime doğmuş gibi Firefox'uma Saber Extra koymuştum :shy-onion-head-emoticon:

Spoiler

68aaf30631.jpg

Best Saber Red Saber geliyor aneyyy :happy-onion-head-emoticon:

Onun haricinde zaten bildiğimiz şeyler var. Heaven's Feel'in üçleme olması falan şaşırtmadı, olmaması ayıp zaten. Owarimonogatari'nin de yeni sezonu gelecekmiş, gümbür gümbür olaylara akacağız artık sabırsızlanıyorum.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
On 29.03.2016 at 11:14, Nones yazdı:

Danganronpa ????? 2. sezon mu geliyor? Vallahi sevindim de umarım bu defa gerçekten kanı kırmızı yaparlar :cryingwhilelaughing_anim:

 

Aynen ilk seride acaba paintball falanla mı ilgili onla mı oynanıyor diye düşünmüştüm...

SAO da bi bitemedi resmen.

Fate ve Nanatsu N.... heyecanlandırdı beni.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Misafir Esora
On 29.03.2016 at 11:14, Nones yazdı:

Danganronpa ????? 2. sezon mu geliyor? Vallahi sevindim de umarım bu defa gerçekten kanı kırmızı yaparlar :cryingwhilelaughing_anim:

 

Pembe de hoş duruodu Cry T-T

2.Sezonunu çok merak ediom *-*

İnş Junkoyu gösterirler Cry T-T

Acaba bu sefer noolcak oyundan karakterleri görmüştüm değişik tipler var Cry T-T

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

  • Bu sayfadaki üyeler   0 üye

    Şu an bu sayfayı görüntüleyen bir üye yok

×
×
  • Yeni Oluştur...