Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
TasteLess

Anime'ye Nasıl Başladınız?

Recommended Posts

Bundan yıllar yıllar önce Trt 1 de izlediğim rose of the vesailles ten sonra japonlara özgü çizgifilm kültürü olan anime bağımlısı oldum. İnternette anime akımı başlayınca Bleach beni daha da bağladı. Böylelikle anime maceramda başlamış oldu ve ölene kadar da devam edecek.. Olmassa olmazım :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aynen yıllar önce daha çok küçük bi cocukken TRT1 de Ay Savaşçısı adli çizgi filmle başladım . daha sonra Captain Tsubasa ve daha sonra internettenn Captain Tsubasa'nın tüm bölümlerini izlemek için Aynı senin gibi Bleach'a rastladım. Böle kılıçlı dövüşlü bişeye benziordu . bi izleyeyim dedim zaten devamı kendiliğinden geldi :D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bana bi arkadaşım diyodu bak bak falan diyodu bigün bi kere one pieceye baktım bi dahada bırakamadım bakış o bakış sonra farklı animelere dogru gittim :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

valla cocukjken tv de one piece izliyodum yarım kalmıstı tabi ozaman larda nette gezerken bi anime online sitesi actım bi baktım one piecede ki cocuk(lufy)  kardesimle konusuyodum ole la bu bizim izlediğimiz cizgi flim deilmi diye (tabi ozamanlar anime nedir bilmiyoduk) animenin adınıda unutmusuz tabi ara babam ara araken narutoyu actım ninja hareketleri felan derken hosuma gitti. öyle böyle derken birde bakmısımki animeyle haşır nesiriz  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ben çocukken tsubasa"ı izlemiştim bari izliğim bitirim dedim izlemeye başladım sarmadı tabi hazır girmişim siteye baktım bir sürü anime knightta yabancının tekiyle konuşurken öğrenmiştim naruto diye bir taneyi çok güzel falan demişti başladım izlemeye derken one piece , bleach koptuk gidiyoz neye niyet neye kısmet. (One piece"in resmini görünce hatırladım ben bunuda bir ara izlemiştim diye :D :D)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bir divx sitesinde Death Note u görmüştüm animeye pek sıcak bakmasamda konusu cok ilgimi çekmişti  izleyeyim dedim.Sonra Magic Lordun cevirilerine bakarken kendimi bi ton animenin arasında buldum :D.Ondan önce tvde sailor moon,lastik cocuk(one piece :D)-pokemon felan izlemiştim tabi :D.İkinci izlediğim anime narutoydu buarada..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben bir gün trt 1'i açtım ve haber vardı. spiker şöyle dedi: yeni başlayacak olan ay savaşçısı adlı çizgi film haberlerden sonra başlayacaktır iyi seyirler. gibi bir şeyler dedi. bende kardeşimi çağırdım ve başlamasını bekledik ve izlemeye başladık. çok küçük olduğum için pek hatırlamıyorum ama sanırım daha sonraları ay savaşçısı başlamadan önce kamikaze kaitou jeaane (sevimli hırsız cin) vardı onuda izlerdik ama en çok ay savaşçısını severdik. ben derdim ki Allah'ım keşke ilerde bilgisayarım olsa da ay savaşçısını oradan izleyebilsem. tabi sonunda gerçek oldu. abim bilgisayara ay savaşçısının videolarını yüklemiş ama o zamanlar henüz internet yoktu. abim çalışıyordu ve abim izine gelene kadar kim bilir ne kadar ay savaşçısı bölümü yüklenmiştir şimdiye kadar deyip heyecanlanırdık. yıllarca unutmaadık ay savaşçısını ve tabi internet bağlatılınca baktığımız şeyde ay savaşçısıydı.böyle başladık izlemeye. sanırım yazım biraz uzun oldu kimse okumayacak bence:))))

Share this post


Link to post
Share on other sites

çocukken izlediğim ve bir daha kopamadığım şeker kız candy ile basladı...ay savaşçısıyla devam etti sonra cnbc-e de yürüyen sato yani howls moving castle a hayran kaldım daha sonra da yine hayao miyazakının yüreğin sesi ni izledim cok fazla anıme ızleyemedım uygun site bulamadım ama simdi death note ile itazura na kiss i bitirdim bugun de basiliks e baslıyacağım bu sekılde :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kesinlikle  başlıca nedeni  "Samurai X" televizyonda izledikten yıllar sonra eve net aldığım ilk gün türkçe dublaj bölümlerini zamanın başka bi anime sitesinden izlemiştim :D

68 bölüm kadarını sonra gerisi geldi tabi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

:):):d Benım bir arkadaşım helsingde metal müzik çalıo demıstı ınternetteyken bi bölüm izlıyım dedım ve bırden bagımlısı oldum hergun onu ızlemek ıcın kafeye gdıodum derken birden anime bagımlısı oldum sımdıde bleach bıtırmek uzereyım anıme sevdasıda gecıcek gıbı deıl ama helsingde metal müzik falan çalmıomuş neye niyet neye kısmet :):DD:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...