Barış D. Baryshx 1762 Mesaj tarihi: 9 Aralık 2016 Paylaş Mesaj tarihi: 9 Aralık 2016 6 saat önce, lntegral yazdı: Magi izleyenlerden nasıl bir seri olduğunu anlatmalarını istesem birkaç cümleylen? Gidip gelip başlıycam diyorum çok çelişkili yorumlar var İyidir iyidir. Ben beğenmiştim 2 sezonuda ;) lntegral buna tepki verdi 1 Alıntı İletiye bağlantı Sitelerde Paylaş More sharing options...
-Alper- 138 Mesaj tarihi: 11 Aralık 2016 Paylaş Mesaj tarihi: 11 Aralık 2016 On 09.12.2016 at 02:01, TriaMera yazdı: Rainbow - Nisha Rokubou no Shichinin , Kaiji (bu iki anime de çok gerilmiştim kaiji favoriler arasında rainbow seinen tarzını iyi yansıtmasına ragmen sadece cok beğendiğim seriler arasında kaldı bitek yaratıcılık yönünden puan kırdıydım azıcık bu iki animeyi birbirine benzetiyorum konu işlenişiyle ilgili olarak) Danganronpa (bunun ilk sezonunu izledim diğer sezonları bekletiyorum elimde hiç bir şey kalmadı hissiyatı oluşmaması için beklettiğim animelerden :) ) Trigun ( izlenecekler arasında var fakat izlemedim) Gangsta ( gangstayı beğenmedim fakat anime kötü olduğundan dolayı değil çok fazla seinen türü izlemiş olmanın beğenmemesi gangstaya benzer ve cok daha baskın gelebilecek seinen serileri var o yüzden) Mushishi ( Gerçekten orjinal bir seriydi fakat ben anime de konu işlenirken bağdaştırarak ilerlemesini seviyorum mushishi durumunu anime de o kadar işlenmesine rağmen bunu göremedim yani görememenin sebebini çok zor yada izleyiciye bırakılmış bişi olduğundan dolayı değil yoktu genede biri sorsa mushishiyi izle yada izleme diye bişi diyemem) nobunaga concerto ( bunu izlemedim tarihi animelere karşı hafif ön yargım var eğer uyarlama formatındaysa hiç güzel olmuyor onlar genelde) sakasama no patema ( seri olmayan yani tek bölümlükleri pek bilmiyorum ova ve movieleri bunu da seyretmedim) Kiseijuu : Sei no Kakuritsu ( favorilerimden biri parazit olayının aslında insanın iç sesi ve dışardan bakarak aslında insanın kendi kendisine söylediği durumları cok iyi yansıtıyordu) Great teacher onizuka ( bu seri çok karşıma çıkıyor belki ilerleyen zamanlarda fakat şu anda bu tarz istemiyorum yani bunu da seyretmedim) Baccano (çok fazla karakter olmasından dolayı takibi zor oluyor fakat durarara yapımcılarına aşinayım o yüzden dediğin gibi başta anlaşılmamasını bekliyordum seyrederken ve buda favorilerimden biri :) ) Monster ( favorilerimden biri nasıl başladı nerelere geldi konu diyerek hayran kaldığım serilerden ve olayları işlerken hangi insanı neye dönüştürüyor oluşunu adım adım incelemesi hele çok hoşuma gitmişti) Steins gate (favorilerimden biri insanın kendi zaman çizgisinde geçmişe gidemez durumunu göz önüne alarak ilerleyişinde günümüz teorilerine uygun olarak devam etmesi ve bu tür kısıtlarla ne kadar yaratıcı olunabilirliği görmüştüm) bu arada listemi atabilirim icersinde favori olanlarda ayrı bi köşede yazıyor bunları hiç söylememe rağmen önerdiklerinin bir çogunun favori serilerimden biri olması ilgimi çekti hele ki bu kadar seri izleyen biri olarak begenimide yüksek tutmama rağmen :) listeni atarsan iyi olucak gibi. Daha mesajının yarısındayken senden öneri isteyesim geldi. Benim gösden kaçırdığım yada kapağına göre yargılayıp izlemediğim bir animen olabilir :) Alıntı İletiye bağlantı Sitelerde Paylaş More sharing options...
Eireni 1 Mesaj tarihi: 1 Ocak 2017 Paylaş Mesaj tarihi: 1 Ocak 2017 (düzenlendi) Merhaba, ben çizim tarzı bana uymadığında animeyi izleyemeyen bireylerdenim. Bu animelerin çizim tarzına göre bana anime önerir misiniz? Konu fark etmez. 1-Nisekoi 2- Chuunibyou demo Koi ga Shitai! 3- Musaigen no Phantom World 4-Kyoukai no Kanata Sanırım yete.r Kısaca eski anime önermeyin derim, ne kadar güzel konusu olsa bile bazen bayıyorlar beni *Şimdi hatırladım ve ekliyorum.* Clannad gibi güzel seriler var ama, o gözlerin o kadar uzak olması gibi durumlarda da izleyemiyorum. Düzenlenme: 1 Ocak 2017 Eireni tarafından Alıntı İletiye bağlantı Sitelerde Paylaş More sharing options...
Perfectum 286 Mesaj tarihi: 1 Ocak 2017 Paylaş Mesaj tarihi: 1 Ocak 2017 59 dakika önce, Eireni yazdı: Merhaba, ben çizim tarzı bana uymadığında animeyi izleyemeyen bireylerdenim. Bu animelerin çizim tarzına göre bana anime önerir misiniz? Konu fark etmez. 1-Nisekoi 2- Chuunibyou demo Koi ga Shitai! 3- Musaigen no Phantom World 4-Kyoukai no Kanata Sanırım yete.r Kısaca eski anime önermeyin derim, ne kadar güzel konusu olsa bile bazen bayıyorlar beni Konusu senin için farketmiyorsa Zankyou no Terror izle derim. Polisiye tarzda ve alışımışın dışında bir animedir kanımca. Onun dışında keşke tür belirtseydin daha çok yardımcı olabilirdim . İyi seyirler :) Alıntı İletiye bağlantı Sitelerde Paylaş More sharing options...
Misafir Esora Mesaj tarihi: 1 Ocak 2017 Paylaş Mesaj tarihi: 1 Ocak 2017 15 dakika önce, Eireni yazdı: Merhaba, ben çizim tarzı bana uymadığında animeyi izleyemeyen bireylerdenim. Bu animelerin çizim tarzına göre bana anime önerir misiniz? Konu fark etmez. 1-Nisekoi 2- Chuunibyou demo Koi ga Shitai! 3- Musaigen no Phantom World 4-Kyoukai no Kanata Sanırım yete.r Kısaca eski anime önermeyin derim, ne kadar güzel konusu olsa bile bazen bayıyorlar beni *Şimdi hatırladım ve ekliyorum.* Clannad gibi güzel seriler var ama, o gözlerin o kadar uzak olması gibi durumlarda da izleyemiyorum. -K-ON! - Gekkan shoujo Nozaki-kun -Charlotte -Love Live! School İdol Project -Hataraku Maou-sama! -İnu x Boku SS -Date A Live Aklıma bunlar geldi fazla moe animesi izlemedim Cry T-T Alıntı İletiye bağlantı Sitelerde Paylaş More sharing options...
Eireni 1 Mesaj tarihi: 1 Ocak 2017 Paylaş Mesaj tarihi: 1 Ocak 2017 16 dakika önce, Perfectum yazdı: Konusu senin için farketmiyorsa Zankyou no Terror izle derim. Polisiye tarzda ve alışımışın dışında bir animedir kanımca. Onun dışında keşke tür belirtseydin daha çok yardımcı olabilirdim . İyi seyirler :) Hmm, Fantastik yada Doğaüstü güçler olabilir. Romantik-okul. Polisiye-Korku. Birçok tür söyleyeceğimden farketmez demiştim ve öyle de oldu. Şu aralar Doğaüstü güçler-okul-romantik yüklü animeler izliyorum ve tercih ediyorum sanırım ama söylediğim gibi, çok da fark etmez. Çizim güzel olsun da Önerine göz atıyorum -Esora teşekkür ederim. Love Live, K-on ve Charlootte izledim ama diğerlerine bakıyorum Alıntı İletiye bağlantı Sitelerde Paylaş More sharing options...
Etoo 19 Mesaj tarihi: 1 Ocak 2017 Paylaş Mesaj tarihi: 1 Ocak 2017 Banada Anime Önerir misiniz. İçinde aşk da olabilir sorun değil ama fantastik olsun. Yani kılıçlar havada uçuşur iken bile olacak seyi düşünmeliyim. bir sonra ki bölümü izlemeden yatmamak istetsin. Bununla ilgili bir cok anime izledim. ANİME ismi verir iken mümkün ise çok az bi açıklama yapın ki konuya uygunları araştırı tek tek izleyeyim. Örnek olarak herkesin izlediği Blach Naruto Atack on titan tokyo ghoul vs. bunlar ilgimi çeken animeler Alıntı İletiye bağlantı Sitelerde Paylaş More sharing options...
slimjack 228 Mesaj tarihi: 1 Ocak 2017 Paylaş Mesaj tarihi: 1 Ocak 2017 44 dakika önce, İkki Kurogane yazdı: Banada Anime Önerir misiniz. İçinde aşk da olabilir sorun değil ama fantastik olsun. Yani kılıçlar havada uçuşur iken bile olacak seyi düşünmeliyim. bir sonra ki bölümü izlemeden yatmamak istetsin. Bununla ilgili bir cok anime izledim. ANİME ismi verir iken mümkün ise çok az bi açıklama yapın ki konuya uygunları araştırı tek tek izleyeyim. Örnek olarak herkesin izlediği Blach Naruto Atack on titan tokyo ghoul vs. bunlar ilgimi çeken animeler http://www.turkanime.tv/anime/rakudai-kishi-no-cavalry İzle kesin ama ön yargılı davranma başta harem ve biraz ecchi gibi gelebilir. İlerleyen bölümlerde durumlar farklılaşıyor. Seveceksin merak etme ;) Alıntı İletiye bağlantı Sitelerde Paylaş More sharing options...
lemonhope 0 Mesaj tarihi: 8 Ocak 2017 Paylaş Mesaj tarihi: 8 Ocak 2017 şu ana kadar beğendiğim animeler tokyo ghoul, another, re: zero, 91 days, death parade, death note, psycho pass, deadman wonderland ve no game no life. bu tarzlara uygun animeler bulmamda yardımcı olabilir misiniz Alıntı İletiye bağlantı Sitelerde Paylaş More sharing options...
Forum Admin Amygirl 2717 Mesaj tarihi: 8 Ocak 2017 Forum Admin Paylaş Mesaj tarihi: 8 Ocak 2017 Bir saat önce, lemonhope yazdı: şu ana kadar beğendiğim animeler tokyo ghoul, another, re: zero, 91 days, death parade, death note, deadman wonderland ve no game no life. bu tarzlara uygun animeler bulmamda yardımcı olabilir misiniz Psycho Pass Ergo Proxy Angel Beats lemonhope buna tepki verdi 1 Alıntı İletiye bağlantı Sitelerde Paylaş More sharing options...
Önerilen İletiler
Sohbete katıl
Şimdi mesajını gönderebilir ve daha sonra kayıt olabilirsin. Bir hesabın varsa, hesabınla göndermek için şimdi oturum aç.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.