Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
HcEmre

Anime Çizmeyi Bilen Aranıyor...

Recommended Posts

Merhaba Ben Anime Yani (Digital art) Dedigimiz görseller çiziyom genelde PC veya tabletten yapıyom.

 Ama Tableti sadece iş yerinde kullana biliyom Tasarım Yaptıgım icin 

Ben Anime Cizmeye karar verdim tabi 3 veya 2 dk olcak seklinde - 24 dk icin gücümuz yetmez :)

Cizim İcin Ekip Arkadası Arıyom Henüz Hikaye Karar vermedim ama Eski Çag olan bir manga hikaye düsüyom türk'lerin oldugu varsa tabi...

Eger Sizin Ciizm Yapabiliyorsanız ve bana katılmak isterseniz lütfen çekinmeyin...

 Birlikler Türk Anime'si Yapalım belki tutar seslendiremeyi tabi türkce düsünüyom 

 

Bunlarda Yaptıgım Cizimler (Tabiki karakterler bana ait degildir)

 

 

 

turbokid_apple_by_melekoy_ddeuc9g-200h.jpg

anime_darling_in_the_franxx_by_melekoy_dder7q9-250t.jpg

anime_girls_love_by_melekoy_ddfd5a4-250t.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

kardeş ben dil bilgisi bilmeyen bir insanla çalışmam git azcık kendi dilini öğren sonra anime çizersin 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Author of the topic Posted
canveriven, 3 saat önce yazdı:

kardeş ben dil bilgisi bilmeyen bir insanla çalışmam git azcık kendi dilini öğren sonra anime çizersin 

Knk bu yorumu bekliyodum tsk..
 Yazılım okuduğum'dan dolayı artık herşeyi ingilizce olarak yazıyom kusura bakma kardeş

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kağıt üzerinde gayet iyi çizerim fakat hiç dijital ortamda çizim yapmayı denemedim. Seslendirmede de yardımcı olabilirim, sesimi duyarsan anlarsın zaten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eğer bilgisayardan çizmek istiyorsanız çizim padlerinden almanızı tavsiye ederim (mousela çizmek biraz zor.), bazı insanlar tabletten çizmeyi pek sevmeyebiliyor. Padlerden çizmek biraz kordinasyon istese de bir süre sonra kolayca alışılabiliyor. Bende dijital resimler yapıyorum ama genellikle tablete karşın çizim padlerini tercih ediyorum.  Biraz fiyatları yüksek olabiliyor ama iyice araştırırsanız uygun fiyata da bulabilirsiniz. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

İlk önce novel,manga,webtoon gibi şeylerin hazırlanması hatta ana karakter,yardımcı karakter gibi her şey planlı olması lazım ama sen bilirsin.:nonono-onion-head-emoticon: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...