Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
kingbastle

Steins Gate tarzı anime önerebilir misiniz?

Recommended Posts

Merhaba arkadaşlar steins gate gibi herşeyin bağlantılı olduğu derinlikli güzel yada ne bileyim buna benzer falan bi anime önerebilir misiniz? Steins Gate den gerçekten çok etkilenmiştim izleyeli uzun zaman oldu fakat ona yakın seviyede bir anime bulamadım. Anime açlığımı gideremiyorum :D Şimdiden önerileriniz için teşekkürler..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Author of the topic Posted
MuraTika, 3 dakika önce tarihinde yazdı:

Steins;Gate 0(Alternatif evreni anlatıyor) Erased, Code Geass, Parasyte

teşekkürler steins;gate 0 la parasyte ı izledimde diğerlerine bakıcam :embarrassed1-onion-head-emoticon:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Author of the topic Posted
ZwanZwan, 1 dakika önce tarihinde yazdı:

Re:Zero

re:zero yu izledimde o isekai olmuyor mu? teşekkürler bu arada

Share this post


Link to post
Share on other sites
kingbastle, 1 dakika önce tarihinde yazdı:

re:zero yu izledimde o isekai olmuyor mu? teşekkürler bu arada

İsekai olsa nolur ki? Steins Gateden daha derin bir konusu var ve hersey baglantili.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Author of the topic Posted
ZwanZwan, Şimdi tarihinde yazdı:

İsekai olsa nolur ki? Steins Gateden daha derin bir konusu var ve hersey baglantili.

yok bir şey olcağından değil de sordum yani yoksa bende beğeniyorum zaten re:Zero yu ama keşke izlememiş olsaydımda izleseydim şuan :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...