Jump to content

Muhabbet Mekanı (Düzenli Bakılan Dutluk :) )


Recommended Posts

pegasusejder, Şimdi tarihinde yazdı:

Hahaha evet kesin uyursun. :D Hahahaha hocayı niye bozuyorsunuz yav? :D Ben de Harry Potter'ın son filminde uyuya kalmıştım herkes ona şaşırır. :D 

 

İyi çok şükür geçmiş, geçmiş olsun. :) Evet ya susuzluk da baş ağrıtıyor bayağı. Bizim aile aslında su içer ama ben de bi sıkıntı var. :D Bazen su dibimde olsa bile hiç susuzluk hissetmediğim için unutuyorum içmeyi. :)) Yani ben böyle unutmalı durumlarda kağıda kocamanca unuttuğum şeyi yazıp gözümün önünde bir yere asıyorum, veya telefondan alarm falan. 

 

Haha merak etmeyin efenim artık hissedeceksiniz. :D 

 

Aynen ya İsmail abi cidden ayrı bir renk katıyor diziye. :) 

Tünaydın Capri, naber?

Merhaba, naber?

iyi diyelim, iyi olalım. senden naber?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 23.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • pegasusejder

    5701

  • Gorkito

    2973

  • Caprihorn

    2252

  • BURUN

    948

Top Posters In This Topic

Popular Posts

@heymely @KRHerusaizu @ShadyRogue @ChYRoN @lntegral @Sejiuku @Akamine @[email protected] @yumulonely @MrTeddy @nagito_komaeda @OrigamiTobiichi @Veiykas @DrClover @AraharaFox @BURUN @Mutaika @KaladinStormblessed @explorer @Ryosuke @ChaneLaforet @Real-Men-Frrranky @Judgment @mustafalrsm @Lycaenidae @PelikanFaruk @eskiçeviri @kEDRA @Promacherr @Takoyakisama @canatan @Gorjek @[email protected] @tutturuuu @rimmuru @Akame777 @lostlonginus @Asperatus @Beytize @bluegrass @Gallardo @Adige @Amy

@Mutaika Muhabbet mekanının mihenk taşlarından Muratika. Binlerce sayfanın yazılmasına burun ve pegasusla vesile olduğun için teşekkürler. Umarım yakında gelebilirsin. Çok özledik @pegasusejder Yine mekanın kuruluşunda büyük önemi olan pegasus Clannad savaşlarıyla uzun bir mücadelenin başlangıcını yapmış ve kendi tarafını güçlü şekilde savunarak Burun'un  bize ihanet etmesini sağlayabilmiştirNeyse şaka şaka sjsjsj Şimdiye kadarki sohbetin ve bana her anlamda yardımcı olduğun için teşekkürlerr. M

Evvet gelelim benim kaçışıma.. @pegasusejder her şey için teşekkürler, güzel vakit geçirdik şimdi artık bir süre daha toz bulut olmam gerek. Kendine iyi bak. @Pseudohomophylus  sana da sınavında başarılar dilerim. Kendine iyi bak. @heymely moderatorlükte ve okulunda başarılar dilerim. Umarım kolayca mezun olursun. @KaladinStormblessed daha çok konuşmaya fırsatımız olur inşallah abi. Kendine iyi bak. @KRHerusaizu sana da başarılar, kendine iyi bak. Tekrar görüşmek dileğiy

Posted Images

pegasusejder, 1 dakika önce tarihinde yazdı:

Ben de iyi işte, ne olsun? Buraların bekçiliğini yapıyoruz. :) 

iyi yapıyosunda, pek iyaret eden yok herhalde :D

Link to post
Share on other sites
Gorkito, 23 dakika önce tarihinde yazdı:

merhaba demeye geldim :hi-onion-head-emoticon:

Merhabalar. 
 

pegasusejder, 5 dakika önce tarihinde yazdı:

Hahaha evet kesin uyursun. :D Hahahaha hocayı niye bozuyorsunuz yav? :D Ben de Harry Potter'ın son filminde uyuya kalmıştım herkes ona şaşırır. :D 

 

İyi çok şükür geçmiş, geçmiş olsun. :) Evet ya susuzluk da baş ağrıtıyor bayağı. Bizim aile aslında su içer ama ben de bi sıkıntı var. :D Bazen su dibimde olsa bile hiç susuzluk hissetmediğim için unutuyorum içmeyi. :)) Yani ben böyle unutmalı durumlarda kağıda kocamanca unuttuğum şeyi yazıp gözümün önünde bir yere asıyorum, veya telefondan alarm falan. 

 

Haha merak etmeyin efenim artık hissedeceksiniz. :D 

 

Aynen ya İsmail abi cidden ayrı bir renk katıyor diziye. :) 

Sorun bende ya benimle dalga geçerlerken hocaya da biraz ayıp olmuş olabilr. :D

Biz bir kere stajda muhasebeci abiye not hazırlamıştık. Bulursam atarım. o geldi aklıma. :D alarm sinirimi bozuyor ikidebir ya..

Teşekkürler teşekkürler. :)

İsmail abinin dedelerinden bir video izleyeceğim. Canım çekti. :D

Link to post
Share on other sites
Gorkito, 10 dakika önce tarihinde yazdı:

iyi yapıyosunda, pek iyaret eden yok herhalde :D

Yooo bence gene güzel bir aktiflik var. :) Yeni yeni üyelerimiz geldi. :) 

syncdes, 6 dakika önce tarihinde yazdı:

Sorun bende ya benimle dalga geçerlerken hocaya da biraz ayıp olmuş olabilr. :D

Biz bir kere stajda muhasebeci abiye not hazırlamıştık. Bulursam atarım. o geldi aklıma. :D alarm sinirimi bozuyor ikidebir ya..

Teşekkürler teşekkürler. :)

İsmail abinin dedelerinden bir video izleyeceğim. Canım çekti. :D

Hahaha sen deki sorunu ayrı tutuyorum. :D 

 

Tamam tamam unutursan hatırlatırım. :D Alarm işini ben de denemedim hiç, senin maydanoz olayı gibi oldu. :D Ben daha çok göz önünde yazı bulundurma yapıyorum. :D 

 

Hahaha keyifli seyirler. :) 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Content

    • By Grompartos
      Selam sitede dolaşırken canım sıkıldı ve bu konuyu açtım neyse.
      Kurallar:
      -Anime isimi yazmak yok yani 5 kelime ile örneğin ore dake haireru kakushi dungeon falan yazmak yok.
      -5 kelime ile anlattıktan sonra sakın anime ismi yazmayın ona topluluk karar verecek.
      -Hiç bilinmeyen ya da çıkmayan animeleri anlatmayın.
      Bu kadar cevaplarınızı bekliyorum.
       

       
    • By lavoise
      Duygulu olarak;
      Neden biz? Bizim amacımız sunucuda eğlenmek ve eğlendirmek bu yüzden elimizden gelen her şeyi yapıyoruz. Bazı akşamlar beraber toplanıp oyunlar oynarız yeni kişileri aramıza alır sohbetler ederiz yeri gelir anime izleriz yeri gelir daha derin konulardan bahsederiz ama saygı ve sınır çizgimizi kesinlikle aşmayız, kısacası buraya gelmelisin.
       
      Teknik olarak;
      => 30 Adet Renk Seçeneği
      => Gelecek Animeler Hakkında Bilgilenin.
      => Anime Haberlerine Bakın.
      => Animeler Yayınlanınca Bildirim Alın.
      => Anime Haberleri ve Tanıtımları.
      => Anime Kültürünü Yaymak için Açılmış Gönüllü Bir Platform.
      => Rütbe sistemi yok herkes eşit.
      => Nezih bir ortam küfür ve argo uyarılmadan banlanır.
      => Sohbet edebileceğiniz samimi kurucu ve üyeler.
      => Çeşitli oyunlar oynayabileceğiniz botlar ve odaları.
      => Sesli kanallarda oynadığımız farklı oyunlar.
      => Sürekli yapılan yenilikler ve güncellemeler.
      => Çoğu zaman yapılan etkinlikler.
       
      Görseller;
      - (500kb Sınırı olduğu için koyamadım :( görselleri sıkıştırıp konuyu tekrar güncelleyeceğim - 
       
      Katılmak için;
      Alternatif #1 => https://discord.gg/BQFP5Az
      Alternatif #2 => https://discord.me/animece
      Alternatif #3 => https://disboard.org/tr/server/746295576156438578

      *Kayıt sistemi yok, onay kodu yok ve ses teyit yok.*
    • By AiChan01
      Bu arkadaşın adeta ölümsüz olduğunu düşünmek bir yandan da o kadar çekilmez olduğunu bir kenara koyarsak tarz olarakta sınıfta kalmış gibi görünüyor...

       
    • By 908
      Çocukken, bilinçsiz bir şekilde, anime olduğunu bilmeden izlediğiniz animeler olmuştur ^-^ o zamanlar çizgi film sandığınız vb. 
      Bunun en güzel örnekleri Yugioh, Pokemon, Tsubasa filan oldu hep benim için (:
    • By 908
      Yani 74/74 Bölüm olduğunu gördüğümde bi' duraksadım :p Biraz uzun bir anime gibi geldi.
      Başlarda Johann karakteri için başlamıştım ama konular çok yavaş ilerliyor (belki de bana öyle geliyor)
      En son 24. bölümü izlemiştim
      demek istediğim, bitirmeye değer bir anime mi? Anlayamadım ^-^
      Spoiler vermezseniz sevinirim.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.