Jump to content

One Piece'deki gıcıklıklar


AiChan01

Recommended Posts

pegasusejder, 28.09.2020 - 08:57 tarihinde yazdı:

Ne dediğini biraz daha açıklar mısın? Maalesef hiç bir şey anlamadım attığın mesajdan :)

Yani demek istediğim sırf kar amaçlı yapılmış bir animede olsa cidden fazla saçmalıyorlar

Link to post
Share on other sites

  • 2 weeks later...

bence sen biraz saçmalamışsın çünkü bu bir shounen anime sadece one piece değil çoğu shounen de ana karakter bu tarz yani bunun böyle olduğunu bilerek izleyip sinirlenmek yerine kendinize daha uygun seçenekleri izleyebilirsiniz diye düşünüyorum seinen animelere bakabilirsiniz mesela

Link to post
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...

Artık bitirin çıldıracam ya 2005 den biri takip ederim yıldım ya valla falloş gibi bir anime uzattık ça uzuyor çok gerksiz aralar ve gereksiz uzatmalar yapıldı tam güçlendi hayvan gibi diyorsun bide bakmışsın kaido gibi hayvanat geliyor yanında tırt kalıyor ama daha nekadar güçlendire bilecenki vede şöyle bişey var neden ilk dayak yiyip sonra dove bilmesi saçma buluyorum çok sınır bozucu çok aşırı severim animeyi ama one piecce üzüyor bu aralar

Link to post
Share on other sites

mabdurpis, 11.03.2021 - 01:20 tarihinde yazdı:

Artık bitirin çıldıracam ya 2005 den biri takip ederim yıldım ya valla falloş gibi bir anime uzattık ça uzuyor çok gerksiz aralar ve gereksiz uzatmalar yapıldı tam güçlendi hayvan gibi diyorsun bide bakmışsın kaido gibi hayvanat geliyor yanında tırt kalıyor ama daha nekadar güçlendire bilecenki vede şöyle bişey var neden ilk dayak yiyip sonra dove bilmesi saçma buluyorum çok sınır bozucu çok aşırı severim animeyi ama one piecce üzüyor bu aralar

Ne istiyorsunuz abi siz, luffy yenilmeli mi, villain mı kazanmalı shounen animede?

Link to post
Share on other sites

  • 1 month later...

Dostum one piece'ye belki saçmalamış diyebilirsin ama one piecedeki luffy denen karakterin 3 4 sahnede yenildiğinide görüyoruz hatta başarısız plan yaptıkları bile var diziyi tamamen izlemediysen böle konuşmaman gerektiğini düşünüyorum

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.