Jump to content
×
×
  • Create New...

Türler ve Katagoriler hakkında


Recommended Posts

Salı günü Darling in the FranXX diye bir anime başladım başlamadan önce anime türlerini iyice inceledim fragmanına baktım renkli robatlar falan dedim eğlenceli ve sade bir animedir dram yazdığını gördüm sorun bu türk animede bazı animelerde dram yazsada öyle aşırı bir dram her zaman olmuyor animeden dolayı 1.5 saat ağladım (20 yaşındayım) hassas bir insanım şunlarıda bi ayıralım bence hard drama düz drama komedi drama yada ayrılmıştır ben bilmiyorsam eğer affola bu animenin türünü Dramanın dramasına dönüştürün fikirim şahsidir dikkate alırsanız sevinirim

Link to post
Share on other sites

Bu daha kafa karıştırıcı olabilirdi her kategoriye bu şekilde yapmak gerekirdi “çok komedi, komedi, az komedi” bu şekilde her türe 3 alt başlık yapıldığını düşünsene. Ki animelerdeki dramlar komediler vb. türler kişiye göre değişkenlik gösterebilir. Bu sefer de “hard dram” etiketini görüp animeyi izleyen ve ona bu şekilde gelmeyen insanlarda “buna bu şekilde yazmışsınız fakat alakası yok.” diyerek eleştirir. Yani bunu yapmak pek de olumlu olmaz. :pheew-crazy-rabbit-emoticon:

Link to post
Share on other sites
heymely, 6 saat önce tarihinde yazdı:

Bu daha kafa karıştırıcı olabilirdi her kategoriye bu şekilde yapmak gerekirdi “çok komedi, komedi, az komedi” bu şekilde her türe 3 alt başlık yapıldığını düşünsene. Ki animelerdeki dramlar komediler vb. türler kişiye göre değişkenlik gösterebilir. Bu sefer de “hard dram” etiketini görüp animeyi izleyen ve ona bu şekilde gelmeyen insanlarda “buna bu şekilde yazmışsınız fakat alakası yok.” diyerek eleştirir. Yani bunu yapmak pek de olumlu olmaz. :pheew-crazy-rabbit-emoticon:

Söylediğinde çok haklısın ama bazıları genel anlamda ağır drama oluyor bunu bilmeden izledin mi güzel olmuyor çünkü ondan sonraki hafta hiç anime izliyemiyorum hayattan bunalıyorsun yani

Link to post
Share on other sites
DavosMeister, 22.10.2020 - 02:41 tarihinde yazdı:

Söylediğinde çok haklısın ama bazıları genel anlamda ağır drama oluyor bunu bilmeden izledin mi güzel olmuyor çünkü ondan sonraki hafta hiç anime izliyemiyorum hayattan bunalıyorsun yani

Bu iş etiketlerle olmaz, mely'nin dediği gibi bu ağır/hafif kavramları kişiye göre değişebilecek durumdadır. Senin ağır dram oluyor dediğin animelere kimisi bu mu dram ya der geçer. Bunu anlamanın yolu anime hakkında ki yorumlara bakacaksın ve ona göre kendin bir şey çıkartacaksın. Öbür türlü bu iş dediğin gibi olmaz bence. 

Link to post
Share on other sites
DavosMeister, 21.10.2020 - 17:49 tarihinde yazdı:

Salı günü Darling in the FranXX diye bir anime başladım başlamadan önce anime türlerini iyice inceledim fragmanına baktım renkli robatlar falan dedim eğlenceli ve sade bir animedir dram yazdığını gördüm sorun bu türk animede bazı animelerde dram yazsada öyle aşırı bir dram her zaman olmuyor animeden dolayı 1.5 saat ağladım (20 yaşındayım) hassas bir insanım şunlarıda bi ayıralım bence hard drama düz drama komedi drama yada ayrılmıştır ben bilmiyorsam eğer affola bu animenin türünü Dramanın dramasına dönüştürün fikirim şahsidir dikkate alırsanız sevinirim

Bence bu tarz seçimleri yaparken içerik bilgilerinin yanında izleyici yorumlarına da bakmalısın. Genelde yorumlar tek düze ve çok iyi ya da çok kötü şeklinde olsada arada iyi şekilde yorumlamış kişilerde elbette olacaktır. Şahsen ben başlamadan önce yorumlara bir göz gezdiriyorum.

Link to post
Share on other sites
Zorojuro, 15 saat önce tarihinde yazdı:

Bence bu tarz seçimleri yaparken içerik bilgilerinin yanında izleyici yorumlarına da bakmalısın. Genelde yorumlar tek düze ve çok iyi ya da çok kötü şeklinde olsada arada iyi şekilde yorumlamış kişilerde elbette olacaktır. Şahsen ben başlamadan önce yorumlara bir göz gezdiriyorum.

 

pegasusejder, 15 saat önce tarihinde yazdı:

Bu iş etiketlerle olmaz, mely'nin dediği gibi bu ağır/hafif kavramları kişiye göre değişebilecek durumdadır. Senin ağır dram oluyor dediğin animelere kimisi bu mu dram ya der geçer. Bunu anlamanın yolu anime hakkında ki yorumlara bakacaksın ve ona göre kendin bir şey çıkartacaksın. Öbür türlü bu iş dediğin gibi olmaz bence. 

Dediğiniz gibi haklısınız o konuda bişe diyemem ama ufak bi uyarı eklene bilir bide yorumları göz gezdirmeye korkuyorum spo yiyeceğim diye

 

Link to post
Share on other sites
DavosMeister, 1 saat önce tarihinde yazdı:

 

Dediğiniz gibi haklısınız o konuda bişe diyemem ama ufak bi uyarı eklene bilir bide yorumları göz gezdirmeye korkuyorum spo yiyeceğim diye

 

Spoiler tagsız olanları şikayet et gördüğün zaman bu arada işlem uygulayalım.

Link to post
Share on other sites
heymely, 4 saat önce tarihinde yazdı:

Spoiler tagsız olanları şikayet et gördüğün zaman bu arada işlem uygulayalım.

İnsan bir kere bıçaklandı mı dikiş tutmuyor :)

Link to post
Share on other sites
  • Vega locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.