Jump to content

Attack on Titan (138. Bölüm spoiler)


Recommended Posts

  • Replies 21
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

bu manga seinen olsa iyi olurdu aslında ben gidişatı 5 bölümdür beğenemiyorum

SALKMDLSAKŞDMWQİEKNWQĞEOINKWEQ mangayı nasıl okudun ya eren artık çok farklı bi dünyada onları korumak için kendini feda etmiş, sen gelmiş anlaşalım diyosun. o da çok meraklıydı zaten kendini ölüme götürmeye. şuan marleylilerin eldianlılara yaptıklarının KAT VE KATINI eren bütün dünyada uyguluyo, sence bunu yapmış olan birisi bi konuşmayla fikrini değiştirebilir mi? ayrıca sadece marley değil, dünyada ki herkes onlarla düşman, bunu 4. sezonda çok iyi görüyoruz. erenin şu an onların dünyasında ya

Posted Images

mirai33, 1 dakika önce tarihinde yazdı:

bu konuyu sabaha kadar konuşabilirim...... okuduğumdan beri kendime gelemedim :'(((( Ve evet nisanda gelir diye biliyorum yeni bölüm

hala ağlıyorum annemler de beni deli sanıyor artık ama herkes gitti ya sasha, hange, connie, jean... eren kalbim çok kırık :boohoo-crazy-rabbit-emoticon:

Link to post
Share on other sites

6 Nisanda yeni bölümü. 

Bölüm hakkında, aot genel olarak çok kötüye gitti. İnsanları öldürdü diye Eren'i öldürelim yoksa daha fazla insan ölecek diye düşman oldular. Lan siz bilmiyorsunuz sanki Marleyin yaptıklarını. Eldianın geçmişini de öğrendiniz. İdrak mı edemediniz artık ne kadar lanet bir ırk olduklarını? Erenle anlaş, Marleyi yok et, yürüyüşü durdur, Eren'i titanın içinden çıkar. Bu kadar zor muydu arkadaş? Mikasa'ya gelirsem. Yahu Eren seni kurtarmak için çocuk yaşında neler neler yaptı. Sonrasında olanları yazmama gerek bile gerek yok. Ne var en azından sen taraf değiştirsen. Levi sana güveniyor zaten. Onu bir kılıç darbesiyle ya da tekmeyle öldürürsün. Altındaki titanı ya bir şekilde kontrol edip sürersin ya da onu da öldürüm ODM cihazıyla Eren'in yanına gidersin. Zaten dünya üzerinde ikinizden güçlü birisi yok. Bir olun rahat yaşayın işte niye bu kadar zor yolu tercih ettin ki? Armin'i ya öldürün ya tutsak edin ya da onu da yanınıza çekin. Bu kadardı.  Gerçi zaten sadece Marleyi yok etseniz yeteceği için Eldialıları öldürmenize gerek yoktu.

Gerçi anlattıklarım ile Isayama abimiz ters düşüyor galiba ama olsun :D

Link to post
Share on other sites
RiseRevolution01, 6 dakika önce tarihinde yazdı:

6 Nisanda yeni bölümü. 

Bölüm hakkında, aot genel olarak çok kötüye gitti. İnsanları öldürdü diye Eren'i öldürelim yoksa daha fazla insan ölecek diye düşman oldular. Lan siz bilmiyorsunuz sanki Marleyin yaptıklarını. Eldianın geçmişini de öğrendiniz. İdrak mı edemediniz artık ne kadar lanet bir ırk olduklarını? Erenle anlaş, Marleyi yok et, yürüyüşü durdur, Eren'i titanın içinden çıkar. Bu kadar zor muydu arkadaş? Mikasa'ya gelirsem. Yahu Eren seni kurtarmak için çocuk yaşında neler neler yaptı. Sonrasında olanları yazmama gerek bile gerek yok. Ne var en azından sen taraf değiştirsen. Levi sana güveniyor zaten. Onu bir kılıç darbesiyle ya da tekmeyle öldürürsün. Altındaki titanı ya bir şekilde kontrol edip sürersin ya da onu da öldürüm ODM cihazıyla Eren'in yanına gidersin. Zaten dünya üzerinde ikinizden güçlü birisi yok. Bir olun rahat yaşayın işte niye bu kadar zor yolu tercih ettin ki? Armin'i ya öldürün ya tutsak edin ya da onu da yanınıza çekin. Bu kadardı.  Gerçi zaten sadece Marleyi yok etseniz yeteceği için Eldialıları öldürmenize gerek yoktu.

Gerçi anlattıklarım ile Isayama abimiz ters düşüyor galiba ama olsun :D

ama eren marleylerin geçmişte yaptıklarının aynısını onlara yapmaya çalıştı ki bu çok yanlış suçu olmayan birçok insanı öldürdü ve durdurulması gerekiyordu tabiki erenin kendince sebepleri vardı ama çok ileriye gitti connie ve jean i bile titana dönüştürdü ölmesi gerekiyordu artık ve bunu yapabilecek bir mikasa bir levi vardı levi da yaralıydı zaten o yüzden mikasaya düştü ereni öldürmek maalesef

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.