Jump to content
Türk Anime TV Forum
getsuga

Jirayanın geri dönüşü

Önerilen İletiler

jiraya gelmemeli olmus olmalı gerı donmesı olmaz yanı

  :) :) madarayı Rikidou-sennin oda durduramaz cunku paının gozu war bıde kendı şarınganı war yanı oda yenemez donup dolasıp ıs narutoda bıtecek ama madarayla kapısmadan once sasukeyı koycaklar sonra kyubıyı dıze getırcek kyubının bastırmıs oldugu tum guc ortaya cıkacak naruto kyubının cakrası kadar cakrası olacak sonra bıde kyubı eklenecek uzerıne madara yada tobı fark etmez onla dovusecek sasukede kabutoyu halledecek ve karsıt guc kalmamısolacak :) :) :D

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Tam olarak anlamadım. Sen şimdi Jiraiya nın ruhu döndü ama boğularak öldü mü diyorsun? ;D :D

Ya benim bildiğim, öldüğü anda o kişiyi tekrar diriltebilirsin. Çok zaman geçmemesi lazım.. Yoksa Nagato, Yahiko' yu da o teknikle geri hayata döndürebilirdi.. :-\

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Son tabut bence yondaimeydi ve madaranın korkmasının sebebi kyuubi konoha ya saldırdığında madar yondaime ile kapışmıştı onun için son tabut bence yondaime

Jiraiya geri dönmez bence....

Son tabuttaki Yondaime olamaz çünkü yondaimenin kyubiyi mühürlrmek için kullandığı yasak teknik aynı zamanda kendi ruhunu mühürledi. Tıpkı ikinci hokage gibi. Bu yüzden bence dördüncü tabutta bizleri çok büyük bir sürpriz bekliyor. Ayrıca Jiraiya artık geri dönemez bence hem dönmemeside lazım. Ne o ya ölen hemen geri dönüyor. Daha kırkı çıkmadı adamın :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

hernekadar benim görüşüm olsada bence jiraya kesin yaşıyor arkadaşlar

elimde kanıtta var :) ve bunlar herkezin bildiği şeyler

1.si kabuto ceset koleksiyonu olan kabuto dahi cesedi bulamadı

2.si pain yani nagato buraya (konaha yani)gelirken öldürdüğüm herkzezi geri getirdim dedi

buraya dikat burda jirayadan bahsedilmedi

3.sü herkezin bildiği üzere jiraya konanında sensei siydi  ve cesedi bence oda bulamadı hernekadar bahsedilmemiş olsada eğer konan jirayanın cesedini bulsaydı çıkartırdı...

4.sü de jirayanın sadece suda battığını gördük hernekadar ne olduğu bilinmesede boğulmuş olsada jiraya ya nolduğu bi gizem

a. nagato onu geri getirmiş olabilir

b. başka birisi jirayayı bulmuş ve iyileştirmiş olabilir

c.diyer ülkelerin jutsularını bilmiyoruz bildiklerimiz sayılı her geçen gün yeni bi jutsu görüyoruz jiraya olsun başkası olsun bi çeşit jutsu kulanarak geri gelmiş olabilir

5. kishi jiraya kesin öldü demedi her nekadar hakkında bişey dememiş olsada gelecekte nolcağını bilemeyiz

benim görüşüm bunlar jiraya narutoya güveniyor duu.. oyüzden savaşa katılma gereğide duymaya bilirde

ayrıca dip not :) ölü birisini çağırmak için beden şart deyil dna örneği yeterli bknz deidara adam kendini patlattı bee hiç bi parçası kalmaması gerekliyken nasıl olduda geri döndü

sırf burdan anlayabilirsiniz kabuto deidarayı bile geri getirebildi ama jirayadan bişey yok...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Misafir
Bu konu kapalıdır ama konuya cevap yazmaya yetkiniz var görünüyor.

  • Bu sayfadaki üyeler   0 üye

    Şu an bu sayfayı görüntüleyen bir üye yok

×