Jump to content

Animlerdeki zorlama zaferler.


ozgurbasat

Önerilen İletiler

Arkadaşlar animeleri seviyorum ama beni kıl eden bir durum var. Animelerin neredeyse çoğunda kahramanımızın yada kahramanlarımızın karşısına bir rakip çıkar. Ama öyle böyle değil rakip çok güçlüdür. Kahramanımızı her yönden ezer. Dersiniz artık bizimkini işi bitti. Yani ne yapsın adam çok güçlü. Yada bizimkisi o kadar darbe aldı, daha nasıl baş etsin.

Ama yapımcılar tam kahramanımızın ölümüne yakın hiç olmadık yerden bir mücize yaratırlar ve kahramanımız o kendisinden kat ve kat güçlü olan karakteri yener. Hatta bu sırada bir yan karakter kahramanımızın rakibini nasıl yendiğini etkilenmiş bir şekilde yada büyük bir soğuk kanlılıkla anlatarak bizi etkiler.

Hadi bunların hiç biri olmadı diyelim. Bleach'teki gibi karakterlerimiz düşman tarafından ölümün eşiğine kadar getirilir ve öldürmeden bırakılır.

İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

  • Yanıtlar 49
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Konuya en fazla mesaj yazanlar

Popüler olduğu gün

Konuya en fazla mesaj yazanlar

Popüler olduğu gün

Popüler mesajlar

bu zorlamaya natsu baya giriyor havadan power up alıyor resmen

zorlama zafer diyince aklıma ilk olarak SAO'nun finali geliyor. yahu arkadaş adam kendi oyununda GM'i yendi. hem de ölü birinin oyunda bıraktığı(?) ruhunun(?) oyundaki hesabını(?) bir anda aklına gel

animesi sonlandı mangadan devam ediyor şuan tite reis herşeyi tek tek açıklamaya başladıişte nokta atışı diye buna denir alkışlıyorum lan seni :D

  • Forum Admin

En iyi örneği İchigo vs. Ulqıourra...

Ulqıourra yı harcamak istemeyen ama başrolün de yenmesi gereken bir dövüş sahnesi

Bir de hayatımdaki en salak son Digimon ilk sezondur... Dövüş mövüş olmadan digital saatler sayesinde ohh valla :D :D

İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

En iyi örneği İchigo vs. Ulqıourra...

Ulqıourra yı harcamak istemeyen ama başrolün de yenmesi gereken bir dövüş sahnesi

Bir de hayatımdaki en salak son Digimon ilk sezondur... Dövüş mövüş olmadan digital saatler sayesinde ohh valla :D :D

Sorma ya geçen sefer dedim bir izleyeyim küçükken sevdiğim animeyi. Bütün bölümler şu olaylara kurulu:

- Karakterin üstüne gidilir ve karakter ağlatılır.

- Karakter bağırır

- Ve Digimonu evrim geçirir ve alayına gider.

İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

En iyi örneği İchigo vs. Ulqıourra...

Ulqıourra yı harcamak istemeyen ama başrolün de yenmesi gereken bir dövüş sahnesi

Bir de hayatımdaki en salak son Digimon ilk sezondur... Dövüş mövüş olmadan digital saatler sayesinde ohh valla :D :D

aslında son mangada ichigonun ölüme yaklaşınca daha güçlü olması açıklandı :ph34r:

İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Aslında tam dediğin gibi olmuyor. İlk önce güçlü karakter, esas oğlanı yener, bazen ikinci kez yener. Bu sırada hiçbir karakter, güçlü rakibini öldürmez. Yense bile onunla tekrar dövüşmek, o duyguyu tekrar yaşamak, bazen güçlü rakibe saygı duymak vs. gibi sebeplerden dolayı. Daha sonra ise ya power-up ile bir diğer söylemle kısa bir eğitimle esas oğlan gücünü artırır ve rakibini yener. Yada esas oğlan zaten güçlüdür ama potansiyeli yoktur. Kaybettiği dövüşlerde rakibinin zayıf noktasını bulur ve çeşitli stratejilerle bir daha ki dövüşte onu yener. Sonuçta esas oğlan güç ve deneyim kazanır. Bence bunun zorlaması yoktur olması gereken budur. Yoksa hemen ilk dövüşte her rakibini yensin, ne zevki kalır. Belki sıkıcı olan bir dövüşün fazladan zaman alması. İki kişi arasında ki bir karşılaşmanın 15 bölüme yayılması izleyici sıkabilir. Tercih meselesidir. Mesela ben asla sıkılmam.

Bleach konusuna gelince özellikle turuncu kafanın veya bir başkasının ölmemesinin en önemli sebebi kurgu meselesidir. Anime ve manga takibini yapanlar ne demek istediğimi anlayacaklardır. Bleach tartışma panosunda uzun uzun konuşabiliriz.

İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Aslında tam dediğin gibi olmuyor. İlk önce güçlü karakter, esas oğlanı yener, bazen ikinci kez yener. Bu sırada hiçbir karakter, güçlü rakibini öldürmez. Yense bile onunla tekrar dövüşmek, o duyguyu tekrar yaşamak, bazen güçlü rakibe saygı duymak vs. gibi sebeplerden dolayı. Daha sonra ise ya power-up ile bir diğer söylemle kısa bir eğitimle esas oğlan gücünü artırır ve rakibini yener. Yada esas oğlan zaten güçlüdür ama potansiyeli yoktur. Kaybettiği dövüşlerde rakibinin zayıf noktasını bulur ve çeşitli stratejilerle bir daha ki dövüşte onu yener. Sonuçta esas oğlan güç ve deneyim kazanır. Bence bunun zorlaması yoktur olması gereken budur. Yoksa hemen ilk dövüşte her rakibini yensin, ne zevki kalır. Belki sıkıcı olan bir dövüşün fazladan zaman alması. İki kişi arasında ki bir karşılaşmanın 15 bölüme yayılması izleyici sıkabilir. Tercih meselesidir. Mesela ben asla sıkılmam.

Bleach konusuna gelince özellikle turuncu kafanın veya bir başkasının ölmemesinin en önemli sebebi kurgu meselesidir. Anime ve manga takibini yapanlar ne demek istediğimi anlayacaklardır. Bleach tartışma panosunda uzun uzun konuşabiliriz.

Tabi ki böyle şeyler olur ve olsunda ama bazen çok abartıyorlar. Öyle ki kahramanın öyle bir özelliği yokta bir tarafından uyduruyormuş gibi oluyor. Yani 2 3 rakibi anlarım. ama 4 5 rakibide ölümün eşiğine gelip son anda uydurduğu bir şeyle yada bağırarak gaza gelerek yenmesi biraz saçma.

İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 üye

    • Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli bilgi

Forum kurallarımızı okudunuz mu? Forum Kuralları.