Mesud Aliyev (MeaR) 17 Mesaj tarihi: 2 Ocak 2013 Paylaş Mesaj tarihi: 2 Ocak 2013 Death Note.Avatar.Naruto.Bleach.One Piece Alıntı İletiye bağlantı Sitelerde Paylaş More sharing options...
Bashoo7Eliasto 5 Mesaj tarihi: 6 Ocak 2013 Paylaş Mesaj tarihi: 6 Ocak 2013 1- One Piece 2- Sword Art Online 3- Hellsing 4- Full Metal Alchemist brotherhood 5- Code Geass Sıralarken çok zorlandım ama böyle sanırım :D Alıntı İletiye bağlantı Sitelerde Paylaş More sharing options...
Ogeday 134 Mesaj tarihi: 6 Ocak 2013 Paylaş Mesaj tarihi: 6 Ocak 2013 1.Naruto 2.One Piece/Fairy Tail 3.Bleach 4.Deathnote 5.Soul Eater Alıntı İletiye bağlantı Sitelerde Paylaş More sharing options...
SeptNoir 49 Mesaj tarihi: 6 Ocak 2013 Paylaş Mesaj tarihi: 6 Ocak 2013 1. D. Gray Man 2. Devil May Cry 3. Fullmetal Alchemist 4. Elfen Lied 5. Code Geass Alıntı İletiye bağlantı Sitelerde Paylaş More sharing options...
RuiNoCanon 4 Mesaj tarihi: 9 Ocak 2013 Paylaş Mesaj tarihi: 9 Ocak 2013 1-Cowboy Bebop 2-Gintama 3-One Piece 4-Hellsing 5-Great Teacher Onizuka Sıralamak amma zor şeymiş. Alıntı İletiye bağlantı Sitelerde Paylaş More sharing options...
Mesud Aliyev (MeaR) 17 Mesaj tarihi: 15 Ocak 2013 Paylaş Mesaj tarihi: 15 Ocak 2013 Death Note Darker Than Black Another Alıntı İletiye bağlantı Sitelerde Paylaş More sharing options...
faksdkfjsdklf 13 Mesaj tarihi: 15 Ocak 2013 Paylaş Mesaj tarihi: 15 Ocak 2013 1- K-project 2- Fma 3- Kuroshitsuji 4- Durarara !! 5- Kuroko no Basket bunları biliyor muydunuz ? Anime hayatıma ilk olarak Darker Than Black ile başladım. İlk bitirdiğim animemdir kendisi... Alıntı İletiye bağlantı Sitelerde Paylaş More sharing options...
o2kan 5 Mesaj tarihi: 20 Ocak 2013 Paylaş Mesaj tarihi: 20 Ocak 2013 Genelde Naruto,bleach,one piece.Ben bunlardan sadece bleachi izledim.onlarda güzeldir tabi ama benim ilk 5 listem farklı: 1.Shigurui 2.Berserk 3.Basilik 4.Memories 5.Roujin Z Alıntı İletiye bağlantı Sitelerde Paylaş More sharing options...
Ace Red Baron 41 Mesaj tarihi: 23 Ocak 2013 Paylaş Mesaj tarihi: 23 Ocak 2013 one piece bleach deathnote devilmaycry blue exorcist Alıntı İletiye bağlantı Sitelerde Paylaş More sharing options...
kawaii kereste 518 Mesaj tarihi: 12 Şubat 2013 Paylaş Mesaj tarihi: 12 Şubat 2013 1. Code Geass (animede mükemmellik bana göre, yayınlandığı zamanlarda Japonya'da Lost dizisinden fazla rating toplamış bir anime olarak) 2. Fairy Tail (sağlam kurgu, akıcılık, yeri gelince dram. izleyip beğenmeyen çok az heralde, beğenmeyenler de one piece'e çok benzettiği için kötülüyor çoğunlukla :D ) 3. One Piece (çok yavaş ilerlemese gözümde çok farklı olcaktı ama izlerken sıkıldığımı çok hatırlıyorum. yine de hissettirdiği duygular benzersiz) 4. Guilty Crown (Code Geass'e fazlasıyla benzediği ve daha yoğun romantizm barındırdığı için çok hoşuma gitti, Inori'nin de payı var bu işte :D Code Geass alternatifi gibi bişey yapmışlar sanki, ben beğendim, zaten yüzüklerin efendisine her sene film çıksa her sene izlerim ben :D ) 5. Angel Beats! (finalini görmeden anime benim için unutulmaz olmuştu bile, hayatın adaletsizliğini bu kadar güzel sorgulayan başka bi anime izlemedim şimdiye kadar. finali unutulmazdı, finalde bile hayatın adaletsizliğini gösterdi anime. 13 bölümde çok şey :D ) onur ödülleri: death note (kira'yı kötü adam yapmak için elinden geleni yapan bi mangakası olmasa efsaneydi benim gözümde) another full metal alchemist - brotherhood tasogare otome x amnesia (ilk 3-4 bölüm hiçbişey hissetmedim animeye karşı. ama sonradan bi açıldı tam açıldı, hele finali mükemmeldi) mirai nikki (gasai yuno, uryuu minene) Alıntı İletiye bağlantı Sitelerde Paylaş More sharing options...
Önerilen İletiler
Sohbete katıl
Şimdi mesajını gönderebilir ve daha sonra kayıt olabilirsin. Bir hesabın varsa, hesabınla göndermek için şimdi oturum aç.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.