Jump to content

Naruto (Spoiler İçerir)


getsuga
 Share

Recommended Posts

selam arkadaşlar.. ben yeni üye oldum.. ama burda naruto tartışmasının dönmemesine üzüldüm.. sıkı bir naruto fanı olarak savaşın müthiş gittiği görüşündeyim.. son bölümde resmen tsuchikage öldü sandım bi an... kishimoto bu, sağı solu belli olmaz çünkü :) bu arada zaferinho, sasuke narutonun içinde kyuubi ile karşılaştığında, kyuubi'nin madara'dan bahsettiğini duydu; ama madara'nın kendisini kontrol ettiğinden bahsetmedi diye hatırlıyom.. nede olsa kyuubi 1. hokage zamanındada vardı ve madara ile karşılaşabilme olasılığı olduğundan illaki kontrol edilcek diye bişey yok.. ayrıca kontrol edilse bile bu sadece 16 yıl önceki olayla olcak diyede birşey yok.. 80 yıl öncede böyle bir savaş söz konusuydu çünkü.. biraz karışık anlattım galiba neyse :) tekrar merhabalar...

Link to post
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Replies 296
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kakashinin rin' i öldürme sebebi spoilerdadır arkadaşlar :P

Kishi  öyle bir canavar yarattı ki kendi bile işin işinden çıkamıyor.Böyle giderse kishi seriyi bitireceğine seri kishinin işini bitirecek  :D Naruto uçuyoruş sasuke atlıyor zıplıyor şu sakura da ölme

Bleach okumak 7.4 saniye, sayfaların yüklenmesiyle beraber 33.6 saniye. Naruto okumak 1 dk. Zaten ölümüne trollüyor. Kaguya'nın yaş dayanmış 3000'e. Hala hareme azıtıyor. Naruto orada "uzun zamandır g

Guest MaRMaReX

aklıma gelmıskennn

sasuka ilk bolumlerde narutonun ıcıne gırerek kyubyy ile karsılastı vee uchiha madaranın 9 kuyruklugu kontrol ettıgını orada ogrenmıstı... sasuka madarayla ılk karsılastıgında ise madara sasukeye hıkaye anlattı ama sonlarına dogru yalan soyledı ve 9 kuyruklugu uchihaların kontrol etmedııgnı bunu konahanın uchihaları yok etmek ıcın bahane oldugunu soylemıstı... ben sasukeden madaraya karsı bı atak beklıyorum...

,

Tobi = Madara Değil. Artık %95 Kesinleşti Tobi = Obito.

Obito Ezildikten Sonra Zetsu Gelip Chakra'dan Yarı Beden Yapıyor. Vs Vs.

Link to post
Share on other sites

562 yi okudum ve yazmamak için kendimi zor tutuyorum :P

eğer şu beşli takım madarayı yenerse çok sinir olacağım çünkü tsunade ve jiraya bir orochimaru edememişti ve itachi ise orochimaruyu 2 saniyede mahvetmişti yani bu takımın bence ems ve rinnegan ve de madara karşısında hiç bir şansı yok tamam hepsi ülkelerinin en güçlüleri olabilirler ama adam 1. hokageyle dövüşünde neredeyse kazanabilecek biri ve de bence o dövüşü madara kazandı çünkü o ileriye dönük oynadı yani bu demek değil madara 1. hokageden daha güçlü madara daha zeki :P

bu benim fikrimdir katılmayabilirsiniz... :P

Link to post
Share on other sites

563 çıktı haftaya çıkmıcakmış yeni bölüm

yine aynı şeyler hiç tatmin olmadım sasuke yok somut bir savaş yok sadece naruto tobiyle savaşmaya gitti kagelerde zafer diye söz verdiler 5 kagenin bile madarayı yenebileceklerini hiç sanmıyorum.itachi kabutoyu yenebilir .  madara ya da tobiyi yenebilecek kişi sadece bir başka uchihadır o da sasukedir.

Link to post
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.