Jump to content

Marvel’den Yeni Anime Serisi


Guest

Recommended Posts

  • Replies 39
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Japonca konuşan Captain Amerika . Bakalım daha neler görcez :)

Hahahahahaha güldüm gerçekten asdosopdfopasop :D :D :D :D :D

Captain Japan falan olsa güzel olurdu... O değilde spiderman'in tsundere falan olduğunu bi düşünsenize...."Sakın seni sevdiğim için senlde dövüştüğümü sanma Dovtor Octopus-kun... B-B-Baka!" falan..He

Ben10 ve Pokemon karışımı bir şey olmuş sanki o.0 Video ya da bakınca Marvel yapımcılarına" kamera nerde ?! nereye el sallıyoruz o.0" demek geliyor içimden ama yapıcak bişey yok :) Bu kadar tanınan karakterleri basitleştirmişler gibi görünüyor dışarıdan... Zaten disklerdeki karakterler "the avengers" ler olmasaydı bu kadar tepki almazdı diye düşünüyorum. Ama yaş aralığına baktığımızda 4-12 olduğunu görüyoruz. Yani çizim yaş aralığına göre yeterli gözüküyor. Yinede izlenmeden bilinmez. Video'yu da buraya bırakıp gidiyorum  ;)

http://youtu.be/YL86JPqiycA

Link to post
Share on other sites

kaptan amerikayı robokop gibi yapmışlar 

hulk da çok yakışıklı olmuş biraz canavara benzetmeleri lazımdı arada bir bana canavar diyorlar diye depresyona giriyor çünkü

 

örümcek adamın kostumsüz halini beğendim, kostümü zaten standart olmuş sadece karın kaslarını eklemişler

 

yalnız Wasp varken, karınca adam olmucakmı animede

heralde ana karakterin hepsi bu değil

Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.