Jump to content

Liderlik Tablosu

Popüler İçerik

Showing content with the highest reputation on 12/25/13 in İletiler

  1. Ocak - Ben mahallenin delisiyle Subat - Ben bi kac kizla/erkekle Mart - Ben Bugs Bunnyle Nisan - En iyi arkadasimla Mayis - Ben terliklerimle Haziran - Ben sokaktan geçen adam / kadınla Temmuz - Ben Zeki Mürenle Agustos - Ben bizim sokagin çöpçüsüyle Eylül - Ben bir Eşşekle Ekim - Ben bir Erkek/kiz Kasim - Ben mahallenin en cirkin kiziyla/Erkegiyle Aralik - Ben bir Sapikla ---- Doğduğunuz Gün 1.Kaçmaya ​ 2.Ders çalıştım 3.Uykuluydum 4.Hayvanları kovalım 5.Domuz yedim 6.Yattım 7.Kustum 8.3 Harfli çağırdım 9.İntihar etmeye çalıştım 10.Yatakta zıpladım 11.Dereye düştüm 12.Donumu camdan salladım 13.Eşşeğin üstüne bindim 14.İnek sağdım 15.Duran arabaya çarptım 16.Köpek maması yedim 17.Uzaya çıktım 18.Çamur banyosu yaptım 19.Okulu ektim 20.Annem dedi diye 21.Okeye dördüncü aradım 22.Kurbağa bacağı yedim 23.Apaçi dansı yaptım 24.Tebeşir yedim 25.Hırsızlık yaptım 26.Dokuz doğurdum 27.Kovboyculuk oynadım 28.Nostaji yaptım 29.Okulun duvarına işedim 30.Kavga ettim 31. Gangnam yaptım -- Adınızın Baş Harfi A.Para için B.Bir danadan öpücük için C.Çünkü gözüm dönmüştü Ç.TTNET yüzünden D.İkiz getirdim E.Annem dedi diye F.Evi toplamamak için G.Yapmasaydim uzaya yollicaklardi H.Dedem zorladi I.Yapmasaydim polisler ceza vercekdi İ.Hastaliga iyi gelirmis gecen gün duydum J.Ama herkezin önünde K.Zaten istiyodum L.Heyyt yine yapmak istiyom M.Ve hayallerim gercek oldu N. Ama kalpten gitçektim O.Eskiden hep öyle yaparlarmış Ö.Çünki doğum günü hediyemdi P.Utanmadim yahu R.Cıstak cıstak yaptık S.Çünkü annem döverim dedi Ş.Ve rahatladim T.Sevgilim istedi U.Akrabamdı Ü.Hayvanlari sevdigim icin V.Çünki bugün bayram Y.Telefonuma msj atarlar diye Z.Animeciyik ondan Benim : Ben bir kızla yatakta zıpladım ve hayallerim gerçek oldu :lol: :lol: :lol:
    3 points
  2. Anime Adı : Maken-Ki! Two Anime Türü : Aksiyon, Ecchi, Dövüş Sanatları, Okul, Süper Güç, Harem Bölüm Sayısı : 10 / 10 Yapım Yılı : 2014 Çevirmen : Arnossy Düzenleme : KuramaUN Özet; Eskiden kız okulu olan ama daha sonrasında karışık öğretime geçen Tenbi Gakuen'e kaydolan Ooyama Takeru sıradan görünüşüne rağmen aklı sürekli sapıkça şeylere çalışan genç bir delikanlıdır. Takeru'nun, okuldaki diğer öğrencilerin tüm canlılarda bulunan "Element" adlı bir güç kaynağını kontrol edebildiklerinden ve "Maken" adı verilen sihirli parçaları kullanabildiklerinden haberi yoktur.Maken-Ki'nin 2. sezonudur. Klasör Linki [Hidden Content] TAÇE Discord Sunucusu
    1 point
  3. ibodi

    Birkaç çizik

    Ben de kendi çizimlerimi paylaşmak istedim :)
    1 point
  4. Arkadaşlar konumuz, *.ass formatlı altyazı yazarken kullandığımız OT(override tag)'ler. Bunları altyazımızı tam istediğimiz gibi görünmesini sağlayan bir takım komutlar olarak düşünebiliriz. Birazdan hepsini tek tek açıklayacağım. Altyazı hazırlanmasında kendini geliştirmek isteyen arkadaşlar için kolaylık sağlayacak bir rehber niteliğinde, elimden geldiğince basit anlatmaya çalışacağım. Öncelikle belirteyim, ben editör olarak Aegisub v2.1.2 kullanıyorum. Bu yüzden yazdıklarımda bir versiyon uyuşmazlığı olması durumuna karşı aşağıdaki linkten bu programı indirmenizi tavsiye ederim. Gerçi tüm advanced substation alpha uygulamalarında aynı olması gerekir diye tahmin ediyorum. Ancak diğerlerini denemişliğim yok. OT'lere birazdan geleceğim ama öncelikle bilinmesi gereken ilk işlemlerin üzerinden hızlıca bir geçmekte fayda görüyorum. Örneğin, bir seriyi çevirdiğinizi farzedelim. Birden çok altyazı dosyası hazırlayacaksınız. Her bölümdeki altyazı boyutları, fontları ve renklerinin aynı olmasını istiyoruz. Yapmamız gereken [subtitles]-[styles Manager] menüsüne girerek seride kullanacağımız altyazı stillerini tanımlamalıyız. Styles Manager'ın üst bloğu kataloglarımızı tanımladığımız yer, örneğin ben Jigoku Shoujo'yu çevirirken kullandığım tüm stilleri JS adı altında bir katalogda topladım. Sol blokta seçili olan kataloğun içindeki stiller görünüyor. Tabii, stillerin ismini siz veriyorsunuz. Bir stilin içinde altyazının boyutu, rengi, fontu ve gölgesine kadar birçok şeyi tanımlayabilirsiniz. Sağ blokta ise şuanda açık olan altyazı dosyasının içinde bulunan stiller görünmekte. Buralar basit o yüzden geçiyorum. En önemli faktörlerden ve karşılaşılan sorunlardan birine gelelim. Altyazılar için aynı stilleri kullanıyorum ama her yaptığım dosyada açtığımda orijinalden büyük veya küçük çıkabiliyor. Veya ekranın üzerinde herhangi bir yere daha önce OT kullanarak yazdığım şey bu dosyaya aktarınca ekranın başka bir yerinde çıkıyor. Bunun sebebini ben de çok geç farettim, ama çok basit bir çözümü var. [subtitles]-[Resample Resolution] menüsüne girerek kullandığınız altyazı dosyasının çözünürlüğünü tanımlıyorsunuz. Nasıl tanımladığınızın çok fazla bir önemi yok ama, oynatacağınız video dosyasının çözünürlüğüne ayarlamanızı tavsiye edebilirim. Ama gerçekten de çok önemli değil. Önemli olan bu değerin tüm dosyalarınızda aynı olması. 640x480 ise hepsi 640x480 olsun. Bu tanımlı alan bir nevi sizin altyazılarınızla çalışma alanınız. {0,0} noktası en sol, en üst pikselin mevkiidir. {640,480} ise en sağ ve en altı temsil eder. Bu her dosyada farklı olursa, haliyle fontlarınız da bu pikseller üzerine oturtulduğundan boyut ve mevkii açısından farklılık arz edecektir. Başlamadan önce bilmemiz gereken temel kavramlar için bu kadar yeterlidir. Hepimiz bilgisayar, internet kullanan insanlarız. Programı biraz kurcalayarak öğrenebileceğinizi düşünüyorum. Bunun yerine doğrudan birazcık daha karmaşık olan OT'lere geçiyorum. Hepsini tek tek anlatmaya vaktim yok ancak, en kullanışlı olanları yazıyorum. ÖZEL KARAKTERLER \n - Soft Line Break Bir alt satıra geçilmesini sağlar. Örnek : "Merhaba! \nBugün nasılsın?" Görünüş: Merhaba Bugün nasılsın? Ancak bunu yalnızca q2 modunda yapabilirsiniz. Diğer modlarda boşluk bırakmışsınız gibi işlem görür. \N - Hard Line Break Her zaman alt satıra geçmenizi sağlar. \h - Hard Space Arka arkaya pek çok boşluk bırakmak istediğinizde işe yarar. OVERRIDE TAG'ler *** OT'ler herzaman {} arasında kullanılır. \q0, \q1, \q2, \q3 Bu komut ile satırların nasıl kaydırılacağını seçebilirsiniz. \q0 : Üst satır daha geniş olacak şekilde kaydırma yapılır. \q1 : Satır kesme gelmeden alta geçmez (\N ile kesilebilir) \q2 : Satır kaydırılması yapılmaz (\n veya \N ile kesilebilir) \q3 : Alt satır daha geniş olacak şekilde kaydırma yapılır. \i0, \i1 Yazıların italik olmasını istediğinizde kullanılır. 0 iken düz, 1 iken italik yapar. Örnek: {\i1} Bu yazı italik görünür. {\i0} Buradan itibaren olan kısım ise düz görünür. Yani aynı satır içinde sadece bir cümleyi italik yapabilirsiniz. Örnek: {\i0}Ben yarın bizimkilerle birlikte {\i1}Tokyo{\i0}'ya gideceğim. Burada yalnızca Tokyo kelimesi italik görünür. :D)) \b0, \b1 Yazılarımızın kalın fontlu olmasını istediğimiz zaman \b1 kullanışlı oluyor. Kullanım şekli italik yaparken olduğu gibidir. Yine de bir örnek verelim. Örnek: {\b0}Dur, dur bir saniye... {\b1}DUUUUR!!!{\b0} Burada yalnızca karakterin bağırdığı kısım kalın fontlu olur. Ama hem kalım hem italik yapmak istedik diyelim. Nasıl olacak? Örnek: {\i1\b1}Cevap verin lütfen! Bu cümle hem kalın, hem italik olur. Sıfır ve birleri açma kapama düğmeleri olarak düşünebilirsiniz. Sıfır seçtiğinizde kapanır, biri seçtiğinizde de açılır. \u0, \u1 Altyazının bir cümlesinin altını çizmek istediğiniz zaman kullanabilirsiniz. \s0, \s1 Altyazının bir cümlesinin üzerini çizmek istediğiniz zaman kullanabilirsiniz. \be0, \be1 Altyazınındaki harflerin kenarlarına blur efekti yerleştirmek istediğiniz zaman işe yarar. Altyazınızın çok keskin görünümlü olmamasını sağlar. Özellikle bir nesnenin üzerine altyazı yerleştirmek isteyip de sonradan yerleştirilmiş gibi görünmemesi için bu efekti kullanabilirsiniz. Bunun için fontunuzun renk ayarlarını nesne ile kolay karışabilecek ve sırıtmayacak bir renk seçmeniz gerekecektir. \fn*font ismi* Kullanılan fontun ismini değiştirmenizi sağlar. Örneğin altyazılarınız Times New Roman'ı standart olarak kullanıyor, ama siz bir kişinin konuşmalarında Arial font kullanmak istiyorsunuz. O zaman o kişinin geçtiği konuşmalar için ayrı bir stil tanımlamak yerine şunu yazabilirsiniz. Örnek: {\fnArial}Bir kez olsun da beni dinler misin? {\fnTimes New Roman}Mantıklı konuşacaksan dinleyelim. \fs*font boyutu* Bu tag ile fontunuzun punto değerini elle ayarlayabilirsiniz. Örnek: {\fs14}Bugün ne yapıyoruz? veya {\fnArial\fs14}Bugün ne yapıyoruz? Alttaki örnekte her iki fonksiyonu birlikte kullandık. Parantezlerin arasına istediğiniz kadar tag ekleyebilirsiniz. \fsp*piksel sayısı* Bu çok kullanacağınız bir fonksiyon değil. Karakterlerin arasına kaçar piksel boşluk yerleştirmek istediğiniz seçiyorsunuz. Eğer kullandığınız font itibari ile birbirine yakın duran harfler kötü bir görünüme sebep oluyorsa bunu kullanarak "yazı"yı "y a z ı" şekline getirebilirsiniz. \fr[*x/y/z*]*derece* - Font rotation Altyazıyı x, y veya z ekseni etrafında döndürmek istiyorsanız bu fonksiyon oldukça kullanışlıdır. Hemen üç boyutlu grafikler çizdiğimiz matematik derslerini hatırlayalım. x - Ekrana göre yatak olan eksendir. y - Ekrana göre dikey olan eksendir. z - Ekrana dik olan eksendir. Örneklerle açıklayalım: \frx30 Yazıyı x ekseni etrafında 30 derece döndürür. \fry-15 Yazıyı y ekseni etrafında -15 derece döndürür. Eksi ile belirtilen açılar saatin tersi yöne doğru döner. \frz180 veya \fr180 Bu ikisi de aynı işlemi yapar. Yazıyı z ekseni etrafında 180 derece döndürür. Ancak hemen belirteyim; bu tag size dönüş animasyonu yapmaz, doğrudan döndürülmüş halini gösterir. O dönme efektinin nasıl yapıldığını birazdan anlatacağım. \c&H*bbggrr*& - Ana Renk Seçimi Bu tag fontun rengini seçmemizi sağlar ve biraz karmaşık gibi gelebilir. Aslında oldukça basittir. Ancak anlamak için heksadesimal sayı formatını ve 8-bit RGB renk formatını anlamanız gerekiyor. Kısaca anlatmamda fayda var sanırım. Spoiler: Öncelikle RGB'den bahsedelim. R-Red (Kırmızı), G-Green(Yeşil) ve B-Blue(Mavi) olarak kısatılmıştır. Bilgisayar her rengin içinde bu üç ana renkten ne kadar olduğuna bakarak ortaya bir karışım renk çıkartır. Neden 8-bit dediğimi de anlatayım. Bildiğiniz gibi "bit" en küçük veri tipidir. Değeri ya "sıfır" yada "bir"dir. 8 tane bit'i yan yana koyarsak: 00001110 bu rastgele yazdığım 8 bitlik bir sayıdır. 10'luk düzende değeri 14'dür. 8 tane bit bize 0 ila 255 sayıları arasında bir değer gösterebilir. 00000000 = 0 11111111 = 255 Şimdi, R için 8 tane bit, G için 8 tane bit ve R için de 8 tane bit olduğunu varsayalım. Kırmızının, yeşilin ve mavinin 256'şar tane tonunu elde ederiz. [11111111][00000000][00000000] Yani: R = 255 G = 0 B = 0 Bu şekilde elde ettiğimiz renk saf kırmızıdır. [00000000][11111111][00000000] Yani: R = 0 G = 255 B = 0 Bu şekilde elde ettiğimiz renk saf yeşildir. [00000000][00000000][11111111] Yani: R = 0 G = 0 B = 255 Bu şekilde elde ettiğimiz renk saf mavidir. [00000000][11111111][11111111] Yani: R = 0 G = 255 B = 255 Bu şekilde elde ettiğimiz renk cyan'dır. {C} [11111111][00000000][11111111] Yani: R = 255 G = 0 B = 255 Bu şekilde elde ettiğimiz renk magenta'dır. {M} [11111111][11111111][00000000] Yani: R = 255 G = 255 B = 0 Bu şekilde elde ettiğimiz renk sarıdır. {Y} Gördüğünüz gibi karışım renklerden de CMY olarak bilinen renk formatını elde ettik. Ama konudan sapmaya başladım o yüzden hemen geri dönelim. Heksadesimal sistem tek hanede 0'dan 15'e kadar saymamızı sağlayan bilgisayarlarda kullanılan bir sayı sistemidir. Format aşağıda olduğu gibidir. 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 A B C D E F 255 sayısını heksadesimal sistemde "FF"ye denk gelir. Bu aslında iki tane dört bitlik sayının yanyana gelmesiyle oluşmuş 8 bittir. Sanırım bir örnekle nasıl kullandığımızı daha iyi anlayabiliriz. Yazım Şekli: \c&H*bbggrr*& (buradaki bb mavi, gg yeşil, rr ise kırmızı) Örnek : {\c&HFFFF00&}Cevap verin lütfen! R=0, G = 255, B=255 yani, yazımız cyan renginde görünecektir. Bu yöntem biraz karmaşık geldiyse en güzeli Aegisub'ın renk ayarlama tuşu ile rengi görerek seçmenizdir. :D Program kendisi kodu otomatik olarak ayarlayacaktır. Sadece seçmek istediğiniz yazının başına gelerek, üzerinde kırmızı/siyah AB yazan tuşa basıp istediğiniz rengi seçebilirsiniz. \1c&H*bbggrr*& - Ana Renk Seçimi Ana renk seçimi için bu da kullanılabilir. \2c&H*bbggrr*& - İkincil Renk Seçimi Fontun ikincil rengini seçersiniz. İkincil renk karaoke yazılarında fontun değişeceği ikinci renktir. \3c&H*bbggrr*& - Dış Çeper Rengi Seçimi Fontun etrafındaki izin rengidir. \4c&H*bbggrr*& - Gölge Rengi Seçimi Gölge renginin seçilmesini sağlar. Bunun genelde siyah olmasında fayda vardır. \alpha&H*aa*& - Alfa Değeri Alfa değeri bir yazının ne kadar geçirgen olduğu ile ilgilidir. 00 ile FF arasında heksadesimal bir değer alır. 00 sıfır geçirgen, FF ise görünmezdir. Örnek: {\alpha&H80&} Bu örnek yaklaşık yüzde elli geçirgendir. \*1/2/3/4*a&H*aa*& - Ana/İkincil/Dış Çeper/Gölge Geçirgenliği Yukarıda anlatılan alfa'da olduğu gibi çalışır. Örnek: {\2a&H80&} İkincil renk yarı geçirgen olur. {\3a&HFF&} Dış çeper rengi görünmez olur. {\4a&H00&} Gölge rengi sıfır geçirgen olur. \k*süre* - Karaoke Etkisi Süre cinsi santisaniyedir. Belirtilen sürenin sonunda yazının ikincil renge dönüşmesini sağlar. Örnekle gösterelim. Örnek: {\k30}Mer{\k25}ha{\k25}ba \kf*süre* - Doldurma Efektli Karaoke Aynı şekilde çalışır, ancak hecelerin yavaş yavaş dolarak ilerlemesi gerçekleşir. Göze daha hoş görünür. Not: \K*süre* yazarak da aynı etkiyi sağlayabilirsiniz. \ko*süre* - Dış Çeper Doldurma Efektli Karaoke Adından da ne olduğu anlaşıyor zaten. \pos(*x*,*y*) - Yazı Mevkii İlk başta seçtiğiniz çözünürlüğe göre düşünelim. Diyelim ki 640x480 olarak seçtiniz. Yazınızın da tam ekranın ortasında başlamasını istiyorsunuz. Bu tag ile bu işlemi yapabilirsiniz. {\pos(320,240)} Bu yazı ekranın ortasından başlar. {\pos(0,0)} Bu yazı ekranın sol üst köşesinden başlar. Bu tag'e istediğiniz değerleri vererek ekranın herhangi bir yerine yazı yerleştirebilirsiniz. Ayrıca yazıyı döndürerek nesnenin üzerine oturtabilirsiniz. Şimdi biraz karmaşık bir örnek verelim. Diyelim ki ekranın bir yerinde Japonca birşeyler yazıyor ve anlamını hemen altına eklemek istiyorsunuz, yazı biraz saat yönüne meyilli ve sizin fontlarınıza göre biraz küçük puntoda. Şu ana kadar öğrendiklerimizi bir arada kullanarak bu işi görecek bir tag hazırlayalım. Örnek: {\fs12\fnArial\pos(420,360)frz30} Açıklama Bu örnekte ekranda 420,360 pikselinden başlayan, 12 punto Arial fontta ve z ekseni üzerinde saat yönünde 45 derece dönmüş bir "Açıklama" yazısı belirecektir. Bunlar oldukça kullanışlıdır. Zamanla deneye deneye alışıp çok güzel şeyler çıkartabilirsiniz. \fade(*a1*,*a2*,*a3*,*t1*,*t2*,*t3*,*t4*) - Fade Efekti t1 anından t2 anına kadar a1 alfa değeri ile başlayıp a2 değerine kadar fade efekti yapar. Ardından t3 anından t4 anına kadar da a2 alfa değerinden a3'e kadar fade efekti yapar. Burada zaman birimi karaoke'den farklı olarak milisaniyedir. Örnek: \fade(255,0,255,0,1000,2000,2500) Bu örnekte önce görünmez(255) başlayan yazı 1000 zamanında (yani 1 saniye sonra) tam görünür(0) hale gelir. 2000 zamanında (yani tam ikinci saniyenin başında) tekrar fade olmaya başlar ve yarım saniye sonra tekrar görünmez hale geçer. \fad(*t1*,*t2*) - Sadeleştirilmiş Fade Görünmez başlar, t1 milisaniye zamanına kadar tam görünür olur. Altyazıya ayrılan sürenün bitmesinden t2 milisaniye önce yavaş yavaş görünmez olmaya başlar ve t2 milisaniyenin tam sonunda görünmez olur. Örnek: Diyelim ki 4 saniyelik bir altyazı geçecek. {\fad(1000,1000)} Altyazı Altyazı ilk 1 saniye boyunca fade-in yapar. Yavaş yavaş tam görünür olur. Son 1 saniye boyunca da fade-out yapar. Yavaş yavaş görünmez olur. Aradaki 2 saniye boyunca tam görünür olarak kalır. \t([*t1*,*t2*,][*ivme*,]*stil değiştiriciler*) - Transform Elimizdeki en güçlü OT budur. Belli bir andan diğer bir ana kadar yazıya istediğimiz değişiklikleri yapmamızı sağlar. Bu en güzel bir örnek ile açıklanabilir. Jigoku Shoujo'nun açılış müziğinde kullandığım OT üzerinden bakalım. Örnek: {\pos(120,250)\fad(100,0)\t(\fsp15\fs36)}Cehennem\ NKızı Burada Cehennem Kızı yazısı ekranın sol orta kısmında ortaya çıkar ve 100 milisaniyede fade in yapar. Bu altyazıya ayrılan süre boyunca harfler arası piksel sayısı 15'e kadar artar ve font büyüklüğü 36 puntoya kadar yükselir. Yani yazı yavaş yavaş bize yaklaşıyormuş gibi görünür. Bunun ardından: {\pos(120,250)\fsp15\fad(0,600)\t(\frz720\frx270\f ry270\fs50)}Cehennem\NKızı Ekranın sol orta kısmında Cehennem Kızı yazısı ortaya çıkar. Karakterler arası piksel sayısı 15'tir. 0,6 saniye boyunca önce fade out yapar, bu altyazıya ayrılan süre boyunca da z ekseni etrafında 720 derece, x ve y eksenleri etrafında 270'er derece döner ve yine bu altyazıya ayrılan süre boyunca font büyüklüğü 50 puntoya kadar büyür. Yani yazı bir anda kendi etrafında hızlıca dönerekten ekrana yaklaşır ve yavaş yavaş görünmez olur. Daha başka OT'ler de vardır. Ancak bu kadarı ile aşağı yukarı herşeyi yapmanız mümkün. Diğerlerini araştırıp geliştirmeyi sizlere bırakıyorum. Güzel efektler elde eden arkadaşlar bu konu üzerinden bizlerle paylaşırlarsa daha da güzel olur. Herkese iyi çalışmalar. Anlatımından dolayı Susano'o arkadaşımıza teşekkürler.....
    1 point
  5. Ev Yapımı Totorolar... Ormanın ruhunu evinize getirmeye ne dersiniz? Bilindiği üzere Tonari no Totoro çoğu anime izleyicisinin severek izlediği ve beğendiği yegane Miyazaki filmlerinden olup, insanı alıp götüren o sihirli dünyasıyla gönüllere taht kurmuş; 1988 yapımı olmasına karşın bugün bile popülaritesini koruyan bir yapım. Bu güzel yapıma has bir sanat olarak Japonya’da birçok kişi meşe palamutlarını kullanarak filmin büyülü dünyasını evlerine taşıyor. İşte ev yapımı yılbaşı çelengi, süs veya kapı süsü olarak kullanabileceğiniz çeşitli çalışmalar… Peki ya siz bu büyülü Ghibli dünyasını evinize taşımayı, kendi figürlerinizi oluşturmayı istemez misiniz? O zaman basitçe nasıl Totoro yapılacağını kısaca paylaşalım sizinle; Eğer yaşadığınız muhitte palamut ağaçları var ise şanslısınız; bulabildiğiniz kadar olgunlaşmış meşe palamutu toplayın. Topladıklarınızı güzelce yıkayın. Ardından iyice kurulayıp beyaz boya ile (oje de kullanılabilir) palamudun bir kısımını boyayın. Yine gözleri için de beyaz boya kullanın. Daha sonra siyah mürekkep ile aşağıdaki gibi karakterin klâsik görüntüsünü çizin. Tabi hayal gücünüzü kullanarak farklı yüz ifadeleri oluşturabilirsiniz. Tasarladığınız bu figürleri değişik alanlarda zevkinize göre kullanabilirsiniz. Hatta bu yılbaşında eşe dosta, sevdiklerinize farklı şekillerde kombine ederek süs eşyası şeklinde armağan edebileceğiniz güzel birer hediye olabilir. Aman yağmurlu havalarda yağmurdan kaçınabileceği küçük bir yaprağı da kendisinden eksik etmeyin. _________________________________________________________________________________ Kaynak: AnimeFantastica: http://www.animefantastica.com/ormanin-ruhu-evlerinizde
    1 point
  6. Bugün başlayıp bugün bitirdiğim bi çalışmam. daha sonra PC de renklendirmeyi düşünüyorum ve yorumlarınızı bekliyorum :)
    1 point
  7. 3ira'nın yokluğunu ben doldurayım dedim :) Bleach 563 : Super Star Never Die : http://www.mangapanda.com/bleach/563Türkçesi çıktığında eklenecektir... Edit 1:Türkçe indirmek için ==> Bleach 563. bölüm indir (mangaturk.com) Edit 2:Online okumak için ==> Bleach 563. bölüm (turkcraft.com) Renji tam işi bitirdi derken adam tekrar güçlendi :/ Ne baş belası çıktı.Bir daha ki sayıda sanırım Renji'nin yeni silahını görücez.Nasıl bi p-up aldığıda ortaya çıkmış olacak.
    1 point
  8. Gayet güzel çalışmalar. Devamını dilerim., kolay gelsin.
    1 point
  9. 1 point
  10. Zura

    Merhaba

    Merhaba, ben Can.16 yaşındayım.Anime izlemeyi çok severim.(Özellikle Naruto ve Gintama :D ) Aynı zamanda Yüzüklerin Efendisi ve Taht Oyunları hayranıyım. Umarım iyi anlaşırız. :D
    1 point
  11. Sokaktan geçen kadınla ders çalıştım çünkü annem döverim dedi o.O Anneme niyeyse <_<
    1 point
  12. Ben bir kız - Hırsızlık yaptım - Animeciyik ondan düzeltilmiş hali buymuş :blink: Ben bir kızla hırsızlık yaptım cünkü animeciydik de ondan bu nasıl bişeydir yaaa <_< animeler beni kötü yola sürüklüyor :D
    1 point
  13. Otaku-Mc

    Merhaba

    Sende bi gelecek görüyorum o.o benim sevdiğim şeyleri seninde sevmen ne güzel bişey yav :D narutoyla gintama dışında daha izlemedim eheh
    1 point
  14. fan artlarında güzel kardeşim ama portrelerin çok daha hoş olmuşlar anlamadığım portre çizmek daha zordur ama portreler fan artlardan daha iyi olmuşlar :D
    1 point
  15. MangaTR

    Anitr Fansub

    Yondemasu yo, Azazel-san Z [2.Sezon] Genei wo Kakeru Taiyou Kamisama Kazoku Kiddy Girl-and Dennou Coil [20.Bölüm Eklendi!] Tetsuwan Birdy Decode: 02 [6.Bölüm Eklendi!] Not: My anime list'te kurulan sayfayada bekleriz. Yorumlarınızı ve görüşlerinizi oradan da yapabilirsiniz. Ve kendi sayfalarınızı tanıtabileceğiz *Dost Siteler konusunda da paylaşımlarınızı bekleriz.
    1 point
  16. Yeni sezon çevirilerini merakla beklemekteyim :ph34r: PS: Witch Craft Works çevirmiyeceğini duyduğumda hiç ağlamadım tamam mı :( (O anki duygularım )
    1 point
  17. Kesinlikle İstanbul'da gideceğim yerler arasında olacak.
    1 point
  18. İlginç bir savunma yaptı Ekim 2012′den beri Kuroko no Basuke mangakası Tadatoshi Fujimaki’ye tehdit mektupları geliyordu. Hatta bu mektupların bazılarında toz halinde ve sıvı maddeler yer alıyordu. Araştırmalar gösteriyordu ki Fujimaki’nin tahsil gördüğü Sophia Üniversitesi’ne gönderilen bu sıvı madde, buharlaşması halinde ölümcül düzeyde hidrojen sülfit yayacak bir sıvı idi. Bunun gibi birkaç tehditten sonra üniversitenin güvenliği sıkılaştırılmıştı. Buna benzer yüzlerce olaydan sonra da birçok Kuroko etkinliği iptal edilmiş, bazı mağazalar DVD satışlarını durdurmuştu. 16 Aralık günü Mainichi Shimbun gazetesi, Kuroko no Basuke mangakasına tehdit mektupları gönderen 36 yaşındaki Hirofumi Watanabe‘nin yakalandığı yazdı. Polis zanlıyı Pazar günü posta kutusunun yakınında yeni tehdit mektupları göndermek üzereyken yakaladı. Watanabe, mektupları göndermek için Tokyo’ya geldiğini, aslında Osaka şehrinin Higashinari bölgesinde yaşadığını söyledi. Watanabe’nin çantasında 20′ye yakın tehdit mektubu bulundu. Mektupların birinde bu ayın sonlarında Tokyo’da yapılacak olan lise basketbol turnuvasının iptal edilmesi söyleniyordu. Diğeri ise yine bu ayın sonlarında yapılacak dünyanın en büyük doujinshi etkinliği olan Comic Market(Comiket)’in iptal edilmesi ile ilgiliydi. https://www.youtube.com/watch?v=ioeNIIe4D3o Watanabe ile aynı apartmanda yaşayan bir sürücü ise şunları söylüyor: “Yaklaşık bir yıl önce üst katımıza taşındı. Yalnız yaşadığını düşünüyordum. Neredeyse her gün, şafak sökmeden önce yukarıdan sanki dans ediyormuş gibi, ayak sesleri duyuyordum. Kendisini üç kez uyardım, ama her seferinde özür dilemesine rağmen devam etti. Tekin birisi değildi.” Watanabe, Kuroko no Basket ile ilgili yerlere 400′e yakın tehdit mektubu gönderdiğini itiraf etti.“Tadatoshi Fujimaki’nin başarısından dolayı kıskançlıktan çatlıyordum” diyen zanlı “Üzgünüm. Artık pes ediyorum” diyerek hayranların yüreğine su serpti. Umarız mangakalara olan tehditler son bulur ve işlerini baskı altında yapmak zorunda kalmazlar.
    1 point
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli bilgi

Forum kurallarımızı okudunuz mu? Forum Kuralları.