Jump to content
Türk Anime TV Forum

Liderlik Tablosu


Popüler İçerik

Showing content with the highest reputation since 07-03-2020 in Profil yorumları

  1. 2 points
    1456ha

    2020 Bahar Sezonu!!

    2020 Bahar Sezonu!!
  2. 2 points
    Çoğu modern Batılı meditasyonu bir rahatlama tekniği olarak bilir. Yoga pantolonunuzu giyer, sıcak ve minderlerle dolu bir odada on dakika oturur, telefonunuzdan size iyi olduğunuzu, her şeyin iyi, he şeyin harika olduğunu, yüreğinizin sesini izlemenizi... vs.vs.vs. söyleyen yatıştırıcı bir sesi dinlersiniz. Ama gerçek Budist meditasyonu insanın kendini hoş uygulamalarla rahatlatmasından çok daha yoğundur. Yoğun meditasyon sessizce ve merhametsizce oturup kendinizi izlemenizi gerektirir. İdealinde her düşünce, her yargı, her eğilim, her kımıldama, duygu, varsayım izi zihin gözünüzün önünden geçerek yakalanır, kabul edilir ve boşluğa geri bırakılır. İşin kötüsü de bunun sonu yoktur. İnsanlar sık sık meditasyonda ''iyi olmadıklarından'' sızlanırlar. İyi olmak diye bir şey yoktur. Tüm mesele de budur. Meditasyonda berbat olmanız gerekir. Bunu kabul etmeli, kucaklamalı ve sevmelisiniz. İnsan yeterince uzun süre meditasyon yaparsa her türlü şey ortaya çıkar: tuhaf fanteziler ve onlarca yıllık pişmanlıklar, tuhaf cinsel dürtüler ve inanılmaz bir sıkıntı, ezici yalıtılmışlık ve yalnızlık duyguları. Ve bunları da gözlemek, kabul etmek ve bırakmak gerekir. Bunlar da geçecektir. (Mark Manson - Her Şey B*ktan)
  3. 1 point
    Avatar Korra'ı bir ben mi sevmiyorum her sene izlemeye başlıyorum 1. bölümden sonra gitmiyor içim almıyo be
  4. 1 point
    Claymore mangasını bitirdim. Okuduğum 3. manga oldu. Animesinin finalini düşününce ne kadar kötü ve basit bir son yapmışlar diyorum. Aslında animesi bir noktaya kadar çok güzel bir şekilde mangayı birebir takip ediyor. Arada ufak tefek bazı değişiklikler olsa bile çok da önemli şeyler değil. Ancak bir yerden sonra eğip, bükerek ve değiştirerek kestirip atmaları hiç hoş olmamış. Keşke böyle yapmak yerine Shigurui'deki gibi yarım bitirselermiş. Mesela Shigurui'de anime ile manga birebir tamamen aynıydı. Hiçbir farkı yoktu. Animesi yalnızca Claymore'daki gibi saçma ve resmen hakaret gibi bir final verip kestirip atmamış. Mantıklı denebilecek bir noktadayken yarım bırakmışlar ve hadi bakalım mangaya geç demişler. Keşke Claymore da öyle yapsaymış. Çünkü mangasındaki gidişatı ve finali göz önünde bulundurunca animesinin finali harbiden saçma ve mangasına hakaret gibi olmuş. Her neyse, çok güzel bir mangaydı. 2 ayda yavaş yavaş her gün 2-3 bazen 3-5 bölüm okuyarak bitirmiş oldum. Bol savaşlı olmasına rağmen aynı zamanda duygulu yönleri de hoşuma gitti. Bu konuda özellikle finali çok beğendim. Her bir karakteri de çok sevdim. Çeşit çeşit pek çok savaşçı kadın karakter ve hepsi de çok yetenekli ve etkileyici. Manganın çizimleri de mükemmel. Özellikle yaratıklar konusunda mangaka abimizin hayal gücü çok genişmiş. Bu arada hikaye konusu. Arkaplanda çok farklı işlerin döndüğünü öğreniyoruz. Önce pek inanmamıştım da sonra bu organizasyondaki karakterler de başka bir bölümde teyit ettikleri zaman şüphe kalmadı. Zaten mangaya başlama amacım da buydu yani animede öğrenemediğimiz şeyleri, olayların iç yüzünü ve anlatılmayan gerçekleri öğrenmekti. Bu konudaki merakımı da gidermiş oldum. Manga her açıdan tatmin etti. İyi ki okumuşum. Verdim 10 puanı direkt.
  5. 1 point
    Vay arkadaş! Birisi şu seiyuu hafızamı silsin kendi kendime spoiler yedim Jojo Part 5 te neredeyse sezonun sonuna kadar suratını tipini görmediğimiz ama merak ettiğimiz ana kötü karakterin sesini duyar duymaz Anaaaa Katsuyuki Konishi değil mi bu diyip sonra Jojo da seslendirme yapmış mı gerçekten de deyip bakmak ve ana villainin suratını görmek Bu spoilerım hep Zeynep Onna yüzünden Hayret bişi
  6. 1 point
    Anime forumunda cinsiyetini karşıt cinsten yapacak ne yaşar acaba bi insan XD kız olup erkek göstermek gibi :lol:
  7. 1 point
    Yeni bir sanatçı keşfettim Spotify sayesinde Hayatımda hiç bara gitmedim ve içmiyorumda ama şöyle şarkılar beni fişekliyor ya, git bir Jazz bara, al eline meyve suyunu otur dinle.
  8. 1 point
    Keşke bir mmorpg oyununun içinde olsam. Fantastik dünyada yaşamayı çok isterdim. Sao yada Monster Hunter gibi.
  9. 1 point
    Yarın gece yeni albüm çıkıyor yahu ama ben niye heyecanlıyım asdsadadsa
  10. 1 point
    Arkadaşlar merhaba. Bildiğiniz gibi uzun süredir ortalıkta Görünmüyorum sebebi ise aşikar... Üniversite hayali ile Hem anime izlemeyi azalttım hemde derslerime odaklanmaya başladım inanır'mısınız Facebook bile kullanmıyorum kaç aydır. bu gece fark ettim ki uzun süredir giriş yapmadım foruma Siz değerli forum arkadaşlarıyla Sohbet etmeyi ve farklı konularda tartışmayı ne kadar çok özlesem de Bu sene gerçekleşecek YKS sınavı ( üniversite Sınavı ) Benim için çok önemli.... artık sınavdan sonrada girer miyim pek emin değilim ama Ne olursa olsun sizleri çok özleyeceğim aşikar. Kendinize iyi bakın Yeniden görüşmek dileği ile Hoşça kalın...
  11. 0 points
    AntiNewEra

    BNHA ağlattı

    BNHA ağlattı
  12. 0 points
    Ne kadar hızlı bir forumumuz var. Kaplumbağa bile hız cezası yer bizim yanımızda...
  13. 0 points
    Mileydi

    Garip...

    Garip...
  14. 0 points
    ve bir kişi daha gitti eskilerden üzücü ... eskiden olanlara rağmen yinede çok güzeldi burada yaşanan her konuşma her tanıdığım kişi
×
×
  • Yeni Oluştur...