Jump to content
×
×
  • Create New...

AlmightyAA

Kayıtlı Üye
  • Content Count

    242
  • Joined

  • Last visited

4 Followers

About AlmightyAA

  • Rank
    Level 1
  • Birthday 11/23/1996

Profil Bilgileri

  • Cinsiyet :
    Belirtilmedi

Recent Profile Visitors

8,591 profile views
  1. sen zaten ygs lys çalışma amv yap zaten
  2. #Kedihokagefalansizhayırdır

  3. Öhm... bugün doğum günüm hani..

    1. Show previous comments  22 more
    2. houston

      houston

      horon teptik.pp :D

    3. Pelin ლ(^⊖^ლ)

      Pelin ლ(^⊖^ლ)

      evet fazla ses çıkardık sanırım :d

    4. Pelin ლ(^⊖^ლ)

      Pelin ლ(^⊖^ლ)

      o değilde .p şimdi fark ettin Alp ;D -özüürr ://-

  4. HUEHUEHUEHUE VIZELER VAR KAFAM COK GUZEL

    1. KuramaUN

      KuramaUN

      lan mıncık noldu nicke senin

    2. AlmightyAA

      AlmightyAA

      bundan sonra böyle

    3. AlmightyAA

      AlmightyAA

      bundan sonra böyle

  5. NASIL BÖLÜM LAN BU YAZILAR SATIRLAR CÜMLELER FALAN VAR SERHAT BANA BİŞEY OLUYO SERHAT

    1. KuramaUN

      KuramaUN

      neye noluyo la

    2. AlmightyAA

      AlmightyAA

      çeviri yapmayı denedim bi böyle bi moda girdim yarın akşam yine denicem

    3. KuramaUN

      KuramaUN

      adam çeviri yapıyo oooo

  6. GOOD MORNING GENSOKYO !!!!!!!!!!!!!!

    1. Helyumcu Mert
    2. Milli Midilli

      Milli Midilli

      Helyum tacımı kapmaya çalışma yakarım :D

  7. mıncık sıçanı yine narutoyu uzatıyor gram zevk almıyodur narutoyu çizerken hep para için bunlar hep para...

    1. Show previous comments  5 more
    2. Milli Midilli

      Milli Midilli

      Teşekkür ederim ^^

    3. Milli Midilli

      Milli Midilli

      Peki nerede kullanılıyor? Hiç duymadım, google'da da yazmıyor :D

    4. T4icho

      T4icho

      #İçindekiAlppuyuDışarıÇıkar

  8. mayuri hazırlıklıysa alıra döndü olay
  9. SİZİ GİDİ MINCIK SIÇANLARI

    1. Eolo-sama

      Eolo-sama

      #İçindekiAlppuyuDışarıÇıkar

    2. KuramaUN

      KuramaUN

      #İçindekiAlppuyuDışarıÇıkar

  10. LAN O BERAT DEĞİL MİYDİ ? KAÇ BERAT VAR LAAN?

    1. Show previous comments  4 more
    2. Eolo-sama

      Eolo-sama

      Alppuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    3. Cувєя efsanedir. :)

      Cувєя efsanedir. :)

      noluyo ulan asdjkldssdg

    4. Cувєя efsanedir. :)

      Cувєя efsanedir. :)

      forumda benden başka beratlardamı var klsadşf

  11. serhat burdayken eklemezsin seni gidi mıncık sıçanı
  12. yok biz kararımızı verdik kesinlikle düzenlemiyoruz suçlusuda sensin BLAME TO HIM

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.