Jump to content
Türk Anime TV Forum

Barış

Üyeler
  • Mesaj sayısı

    2.006
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

  • Başarı

    2

İtibar Etkinliği

  1. Beğen
    Barış got a reaction from anes in Dizi Tavsiyeleri   
    game of thrones 
     

  2. Üzgün
    Barış got a reaction from Ocarina in Bilinemeyen veya Unutulan Animeler için Yardım Başlığı   
    video nun orjinalini buldum animelerin isimleri açıklamada var belki bulursun içinden 
  3. Üzgün
    Barış got a reaction from Ocarina in Bilinemeyen veya Unutulan Animeler için Yardım Başlığı   
    anaa bunu bende izlemiştim zamanında hatta bi bölümünde yemek yiyolar lezzetinden herkesin gözü dönüyor hatta kurt dağın tepesine gidip zevkten uluyordu. ne zaman bende çok lezzetli bişey yesem hep bu sahne aklıma gelirdi. farkında olmadan ne kadar çok şey izlemişiz önceden ya gördükçe hatırlıyor insan  :D
  4. Beğen
    Barış reacted to Mileydi in İçimden Geçeni Söylesem Kesin Linç Edilirim!!   
    SAO kesinlike bende başı çekiyor vaktime yazık oldu ona yanarım ilk sezon 6-7 bölüm fena değildi ama o kadar 😐 Animenin adını Krito nun harem hikayeleri diye değiştirmeleri lazım bence Log Horizon ve Grimgar sao dan kat be kat üstün olmasına rağmen gereken ilgiyi görmemesi ayrıca düşündürücü 😞
  5. Beğen
    Barış reacted to Barış D. Baryshx in İçimden Geçeni Söylesem Kesin Linç Edilirim!!   
    Clannad,Clannade After Story ve Re:Zero ben de hiç beğenmiyorum. Millet beğeniyor diye zorla bitirdim, acaba fikrim değişir mi diye. Clannad serilerİ hiç duygusal değil bana göre, Re:Zero nereden tutsam elimde kalıyor. 
    Genelde millet sevmez ama Gantz animesini severim ben, seri yansıtmak istediğini yansıtıyor ama izleyenler niye böyle diyor. Konsept öyle konsept

  6. Beğen
    Barış got a reaction from Kai in Dizi Tavsiyeleri   
    game of thrones 
     

  7. Beğen
    Barış got a reaction from Sudee in Fairy Tail Manga Tartışma- Dikkat SPOİLER içerir (Lütfen Yazdıklarınız SPOİLER İçine Alınız.)   
    aylar sonra bi açayım dedim ki one. hentai falan mı okuyorum nolmuş bu mangaya şok oldum :D 
  8. Beğen
    Barış got a reaction from Red-King in Sizce En İyi "Gotik-Fantasy-Korku" Animesi   
    overlord'un light novel'ını okudum. hakikaten dehşet bir hikaye. canlı canlı insanların derilerini mi yüzmeler, genelevdeki fahişeyi sex sırasında öldüresiye dövmeler, bi kız kardeşlerin hikayesi vardı ki içim acıdı. 
  9. Beğen
    Barış got a reaction from LeornKayn in Bleach Manga Tartışma   
    şu son arc anime bittiğinden beri olan son arc. yani anime devam edecekse, bu berbat bitişi olan arcı gösterecekler sadece. bence bu saatten sonra hiç animeyle falan uğraşmasınlar. 10 yıl sonra dedi hiç bi halt anlamadım ee noluyor yani. hiç bi açıklama yok. 100 tane adamı savaştırdı yarısının olayı yarıda kaldı. rezalet. ben öyle aman aman bleach aşığı değilim. bazen sıkıntıdan patlayarak ama çoğunlukla zevk alarak takip ettiğim bir seriydi. yanarım yanarım bugüne kadar güncel takip edip beklediğim zamana yanarım. keşke hiç başlamasaydım mangaya. 
  10. Beğen
    Barış got a reaction from quincy in Bleach Manga Tartışma   
    para tatlı geldi. dünya kadar gereksz karakter yaratıp uzattı uzattı uzattı şimdi istediği gibi son veremiyor. zamanında çok dedik sıkıcı bölümler diye ama bunları japonyada hiç diyen olmamış mı bu adama. editörü falan?. ya o dev herifin savaşı kaç hafta sürdü. vurdukça tekrar kalkıyor herif. mayuride yine aynı. işte böyle olursun. ahmak kubo. 15 yıldır seni takip eden hayranlarına yazık değil mi . Oda'ya ibret olsun  o da sonlara geldiğinde böyle bi mallık yapmaz umarım. 
  11. Beğen
    Barış got a reaction from Sudee in Fairy Tail Manga Tartışma- Dikkat SPOİLER içerir (Lütfen Yazdıklarınız SPOİLER İçine Alınız.)   
    valla her arc'da aynı şeyi papağan gibi tekrarlıyoz ama şuanki düşmanların gücü gerçekten çok çok çok üstte. eğer bu son arc değilse bundan sonraki arcda nasıl bi saçmalama yapacak ve dicekki bu adamlardan daha güçlüsü var spriggan'a tek atar falan... benim hayal gücüm o derece bi saçmalığa yetmiyor. o yüzden bu savaş sonrası timeskip yapması ve herşeye yeni baştan başlaması bana pek olası gelmiyor daha ne kadar çıkabilir bilmiyorum ama iyice suyu çıkacak yani serinin. aşırı timeskip de hiç iyi bişey değil. yaratıcının seri devam ederken karakter gelişimi yapamadığını gösterir. işine geliyor. araya bi boşluk koyuyo sonra diyoki  oooo bak sen göremedin nasıl oldu bilmiyosun  ama bu bu kadar güçlendi şu  şu kadar güçlendi bilmem ne. karaktere power up vermenin en aciz yolu. 
  12. Beğen
    Barış got a reaction from quincy in Bleach Manga Tartışma   
    ben baya baya zevk aldım okurken şu son 3 dövüşü mayuriden itibaren. tamam mangaka uzatıyor uzatmasına para derdi var adamın çalışmaya başladıktan sonra bende anladım. kolay kazanılmıyor meret. ama hakkaten son savaşları çok zevk alarak okuyorum sürekli dövüştüğünü görmediğimiz adamlar savaşıyor ayrı bir tatlı oluyor. ishidanın toshironun savaşını görmekten içim bayılmıştı artık. ichigo ayrı ana karakter ichigonun dövüşler hiç baymaz ama chado gibi renji gibi eziklerin dövüşü sıkıyordu bi yerden sonra .yoruichi urahara kyoraku efsane adamlar uzun süredir bekliyorduk dövüşlerini. uraharanın gücünü sonraya saklayacak anlaşılan ichigoya falan destek verebilir daha çok adam var uraharanın reiatsusunu burda harcatmaması akıllıca.
  13. Beğen
    Barış reacted to Berker51 in Mahouka Koukou no Rettousei Serisine Yeni Bir Proje Geliyor   
    Büyü Temalı Mahouka Koukou no Rettousei Serisine Yeni Bir Proje Geliyor
     
    Tsutomu Satou’nun Mahouka Koukoku no Rettousei serisine yeni bir proje geleceği light novel’in 19. cildinde duyuruldu. Yeni proje Mahouka Koukoku no Rettousei’nin ilk sezondan kaldığı yerden devamını işleyecek veya tamamen orijinal bir hikayeyi anlatacak bir anime filmi olacak. Filmin duyuru ilanı ise zayıf ve ezik baş karakterlere tepki olarak doğan Tatsuya Shiba’nın daha da yüceltileceğini gösterecek türden: “Tatsuya Shiba bir efsane olacak.”

    Mahouka Koukou no Rettousei serisinin animeye uyarlanmış sadece bir sezonu mevcut. 2014 yılı içerisinde yayınlanmaya başlamış ve bitmiş olan anime 26 bölümden oluşuyor. Büyünün tespit edilip analiz edilerek okullarda öğretilmesini anlatan seri bir büyü okuluna kayıt olan Tatsuya Shiba ve kız kardeşi Miyuki Shiba’nın ayrımcılığa uğrayan, mücadeleden vazgeçmeyen sır dolu hayatlarını konu alıyor.
     
    Kaynak: AnimeFantastica
  14. Beğen
    Barış reacted to Witch in Amatör Çizimler | Witch   
    29.01.2016
    Buraya eklemeye üşend- öhöm unuttuğum Juvia!
     
     
     
     
     
     
     

     
     
  15. Beğen
    Barış got a reaction from gizemstrawhatqq in Tasarımlarım Ve fikir yetmezliği   
    one piece izliyorsan bellamy luffy'den dof'dan dofun bi admaından sürekli dayak yedi durdu onu kullanabilirsin mesela  :D turnuvada da yediler bellamy'i
  16. Beğen
    Barış got a reaction from gizemstrawhatqq in Tasarımlarım Ve fikir yetmezliği   
    bi kaç kişidden dayak yiyen bir karakter bulup yada çok hırpalanan başına çok şey gelen bi karakter bulup en alta hayvan gibi şey yapıyonuz ya yazabilirsin çokda komik olur. 
  17. Beğen
    Barış got a reaction from Pelin in Doğum Günü Kutlama Bölümü   
    teşekkür ederim. :)
     
    en beğendiğim kutlama buydu :smile_oleyo:  teşekkür ederim. :whistling:
  18. Beğen
    Barış got a reaction from Witch in Doğum Günü Kutlama Bölümü   
    geç olsun güç olmasın :) beğenme kotam doldu beğenemedim kusura bakma  :whistling:
  19. Beğen
    Barış got a reaction from RinOsawa(Asu) in Doğum Günü Kutlama Bölümü   
    alıntı yapacaktımda çok abartı oldu o yüzden direk yazıyorum çok çok çok teşekkür ederim kutlayan herkese.  :ragecomic02:   :love-you-crazy-rabbit-emoticon:
  20. Beğen
    Barış got a reaction from Barbarosa in Doğum Günü Kutlama Bölümü   
    alıntı yapacaktımda çok abartı oldu o yüzden direk yazıyorum çok çok çok teşekkür ederim kutlayan herkese.  :ragecomic02:   :love-you-crazy-rabbit-emoticon:
  21. Beğen
    Barış reacted to RinOsawa(Asu) in Doğum Günü Kutlama Bölümü   
    Nice Senelere Barış. :happy-birthday-crazy-rabbit-emo  :expulsion-onion-head-emoticon: ...
  22. Beğen
    Barış reacted to Sabah Sisi in Doğum Günü Kutlama Bölümü   
    Aha bir oğlak daha. :P Gerci burçlara pek inanmam ya. Güzel günler görmen dileğiyle nice senelere, suikastçi abi. :)
  23. Beğen
    Barış reacted to Amygirl in Doğum Günü Kutlama Bölümü   
    Doğum günün kutlu olsun Barış :)
  24. Beğen
    Barış reacted to Luluna in Doğum Günü Kutlama Bölümü   
    Bugün doğum günü olan aktif üyelerin doğum günleri kutlu olsun  ^_^
  25. Beğen
    Barış reacted to Lizardon in Doğum Günü Kutlama Bölümü   
    Nice animeli yıllara :)
×
×
  • Yeni Oluştur...