Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

bltgcr

Kayıtlı Üye
  • Content Count

    56
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About bltgcr

  • Rank
    Level 1
  • Birthday 12/17/1995

Profil Bilgileri

  • Cinsiyet :
    Not Telling

Recent Profile Visitors

655 profile views
  1. high school dxd geliyor ötesi var mı yahu sabırla ilk bölümden itibaren 3 ay beklicem sonrada hepsini bir gecede izlicem hahahahhahn heyecanlandım rias senpaii no obbayda hhhhaa:D
  2. ohohooho su ana kadar one piece yı bastan sona tam uc kere bıtırdım ayrıca mangadan guncel takıpteyım benım en sevdıgım bolum ace ın kurtarılma bolumlerıydı sımdıden kolay gelsın:D
  3. one piece bitiyormuş?? elim ayağam titredi lann neyse daha 10 yıl varsa 30 yasımda bir boslukta olucam one piece bitmesın yaa aglicam yoksa a...k
  4. gençlik 32 bininciyim ufaktan istediğim yer geliyor:D

  5. krısshı izledınmı bılmem ama bıraz acıdım bıraz begendım ıdare ederdi:D
  6. zar adamı okudum ve islamı bılgılerıme olan guvenımı sarstı kıtap arkadaslar bu arada GÖLGELERİN EFENDİSİ bu kıtabın bana e pub yada pdf sı lazım bılen varsa lınkı verebılırse sevınıırım:D
  7. Arkadaşlar bilen varsa spoilera alıp söylerse sevinirim kolezyumdaki lucy gerçekte kim bilen var mı?
  8. Aslında zoro yu seviyorum ama itachi nin insan üstü bir karizması var zoro arada malaşıyor yolumu kaybetme felan :D
  9. birşey dicem bu sao ikinci olan mı yani animesi yok heralde .
  10. Acaba swort art online da sezon 2 yı cıkarıcaklar mı?
  11. One pieceı izlediğim gunler gunde 40 tane anime izlediğim oluyordu.
  12. naruto bijuu olmadan nasıl bır guc ortaya cıkarıp yenıcek ben en cok bunu merak edıyorum??
×
×
  • Create New...