Jump to content

denizakkas13

Kayıtlı Üye
  • Posts

    247
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by denizakkas13

  1. böyle bi anime vardı fakir ama gururlu çevirilmeyi bekleyen fln?
  2. onepiece de 3-4 tane dedektif luffy fiileri hariç milleti fiiler dediği hiç bir şey ana konudan alakasız deil. O yüzden ben atlamıyorum. Öyle olsaydı bile gerçekten zevk aldığım için atlamazdım. Naruto yu bilmem izlemedim daha söylendiği kadarsa ben de atlardım :D
  3. uyelere yaz kardes ilkini kacirdim ama bundan sonra gelmeye calisicam
  4. bu yine kimin anketiyse pek olmamış gibi :D başka bi ankette 1. olan anime burda 10. falan ; ama diğer ankete de güvendiğimden deil.
  5. onepiece nerde len her ar in boss u ile yapilan ws girebilir buraya o kadar guzel.
  6. clannad izlese annem hungur hungur aglar la heralde ama bitekte onu izler ... babami karistirmiyorum , izlemez.
  7. pokemon yazmışsın ama o gifteki şey pokemon deil. Gerçek pokemon da taso biriktirerek bizi koleksiyona, oyun oynayarakta kumara yönlendirdirmişti. AAAhhh ahhhh.
  8. clannad en doğru karar çunku benim o anki durumumu aynsıtıyor ama son gün ağlayarak geçirmek istemem diyenler için gintama da iyi bir seçenek.
  9. one piece, dahada bitmiycek :D luffynin olduğu yerde tartışma olmaz.
  10. hikigaya olabilir diycem ama hikigaya bana benziyo o yokken bn zaten boyleydim; umursamaz, usengec, baaaaazi insanlardan nefret eden...
  11. ben rogerın hiç meyve kullanmadığını düşünüyorum, yada umudum bu çünkü böyle çok havalı gözüküyor. Ama bir meyvesi varsa bile gomu gomu deildir bence.
  12. bence oldukça iyi olmuş ama keşke başkan da seitokai den seçilseydi :D
  13. Usopp: yalan bizim işimiz. kyosuke(oreimo) : dünya ahiret bacımdır.(!) nagisa(clannad): tomoyaaa kuuuuun kirito: parayla char kasılır. (lwli 10k 'dan) takashi(hotd): ölümlü dünya be abi napıcan
  14. günlerdir bunu bekliyorum kralsınız ne diyim :D
  15. özledik seni be sairenji. Hatta lala, mikan ve golden darkness i bile özledim. Nana ve momo için aynısını söyleyemiycem.
  16. kesit kesit okudum çünkü çok uzundu ama gereksiz yermişsin gibi geldi.
  17. tek bir listede 10. sirada oreimo gormeme sasirdim ama sevindim de. ama yine de cok saglikli bir liste olmamis gibi.
  18. siteye girdiğim an anime listesi kısmından ambleme (her neyse işte) kadar herşey bana bi siteyi anımsattı, acaba neresi :D
  19. Eyv. Ama tahmin edebileceğin gibi asıl 7 den sonrasını merakla bekliyorum :D
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.