Jump to content

Viracocha

Kayıtlı Üye
  • Posts

    50
  • Joined

  • Last visited

4 Followers

Profil Bilgileri

  • Cinsiyet :
    Not Telling

Recent Profile Visitors

1844 profile views

Viracocha's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

5

Reputation

  1. ÇOK GÜZELLER !!! BEN NEDEN YAPAMIYORUM YAAAA
  2. Bir sorum olacak şimdi, soğan halkası mı nugget mı? Seçemedim.

    1. Show previous comments  2 more
    2. sShoguNn

      sShoguNn

      7 saat olmuş hangisini yediğini söylesene :ahaaah-onion-head-emoticon:

    3. Ookami-kai

      Ookami-kai

      Aynen biraz geç kalmışız ama ben nugget derdim :D Daha iyi doyuyorum onu yiyince

  3. işte bu bir hata birini animeye başlatmak istiyorsanız sizin değil onun seçtiği bir şey izlemeli. sürekli A animesini izle bak A çok güzel derseniz seveceği varsada sevmez gitsin A-B-C-D-E-F... kendi seçsin siz sadece kardeş anime diye bir şey var ben seviyorum bi bak falan olmalı
  4. ao no exorcist, fma , tokyou ghoul , yugioh aç aç izle
  5. 2004 yılında (10 yaşında falan ) kısa bir süre japonyada bulunduğum sırada izledim yugioh gx. kaldığımız evde ki abi açtı izliyordu bende yanında öyle işte.yanlış hatırlamıyorsam adı hanazawa ydı.
  6. tokyo ghoul, ao no exorcist, hamatora, fma
  7. ecchi bulunmayan romantik- aksiyon -komedi tarzı bir şey önerebilir misiniz?
  8. cartedor meyve şöleni mi krem karamel mi daha güzel ? =_=

    1. Fumi

      Fumi

      Krem karamel kesinlikle:smile-milk-bottle-emoticon:

    2. sShoguNn

      sShoguNn

      Çok uzun zamandır yemiyorum ama sanırım krem karamel daha güzeldi :ahaaah-onion-head-emoticon:

    3. orewakimida
  9. Çok güzel olmuşlar çalışmaya devam et gambarozee :) awdafdsrhg
  10. Cikicagina sevindim doğru su sonunda ne olduğunu anlamamistim .ben cikrarmazlar die düşünüyordum ama Çıkacakmis oleyyyyy ...Yaaaaaaaatttttttaaaaaaaaaa :) :) ☆★☆★☆
  11. Pandora Hearts ... yaa benim sonum ne olcak böyle izlicek anime bulamıyorum..resmen tur attırdım ya aynı animeleri izlemeye başladım ama SÜPER anime yaaa :) ^_^
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.