Jump to content

Rєâρєя

Kayıtlı Üye
  • Posts

    28
  • Joined

  • Last visited

7 Followers

About Rєâρєя

  • Birthday 05/14/1997

İletişim Yöntemi

Profil Bilgileri

  • Cinsiyet :
    Male
  • Konum :
    Antalya
  • İlgi :
    League of Legends , Listen to music , Watch anime , Don't speak english =)

Recent Profile Visitors

1,838 profile views

Rєâρєя's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

Single Status Update

See all updates by Rєâρєя

  1. Arkadaşlar league of legends'e büyük bir tutkum vardır duo girmek isteyenler HTW Zengetsu eklesinler. (Dogrusu Zangetsu olacaktı arkadaşımın çarı bana verdi.Birde gerçek çarım degil gerçek çarım AWK Kenpachi'dir :D)

    1. Show previous comments  8 more
    2. LeornKayn

      LeornKayn

      tamamdır tek bi harften yanlış yazıyormuşum :D

    3. LeornKayn

      LeornKayn

      Ben arada bazen çok sinirleniyorum :D misal bu gün Hazado' ile girdim zaten tek oynınan 2'miz şakasına ben afk feedliyecem filan dedi ormancı bunu ciddiye alıp küfür etti sonra dravende başladı küfüre sonra Hazadoda bunlara inat trollemeye başladı haliyle ben acaip çıldırdım...ama yavaş yavaş sakinliğimi korumayı öğrendim çünkü elinden birşey gelmiyor bazdı durumlarda...

    4. Rєâρєя

      Rєâρєя

      Aynen zaten ben artık alıştım platin2'ye gelese kadar neler çektim ben bide ben baya arkadaşımın liglerinide düzeltiyorum baya tecrübem var yani arada beni kendimden geçiyoriyolar oyunu bırakıp sadece sövdügümde oluyo tabi :D

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.