Jump to content
Türk Anime TV Forum

♠Kadir♠

Üyeler
  • Mesaj sayısı

    1.106
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

  • Başarı

    2

♠Kadir♠ kullanıcısının paylaşımları

  1. Arkadaşlar Ragnarok Online 2 oynayan var mı? can't connect to server hatası veriyor, bilen varsa yardımcı olabilir mi?

  2. Beyler bayanlar siteden ban yemişim (Ip ban yemişim tel netinden giriyorum) Neden yedim çok merak ediyorum. Tahminleri alayım gözüm gönlüm açılsın biraz. Senelerdir bu siteden anime izliyorum farklı siteye geçersem çok garip olacak.

    1. torotoro

      torotoro

      Disqus, Chatango'dan falan mı yoksa sitenin kendisinden mi engellenmişsiniz? Sitenin kendisindense özelden ekran görüntüsü gönderin.

    2. ♠Kadir♠

      ♠Kadir♠

      @torotoroDirek Ip ban yemiştim hiç giremiyordum siteye ama açılmış 

      Teşekkürler

  3. "Shokugeki no Soma" rezalet bir final. Azami arc son olmalıydı. Azami arcından sonra zaten berbat ilerledi ve berbat bir final ile sona erdi.

    Buradan manganın yazarlarına ve çizerlerine tüm sövgülerimle... 

    39864472_788785028136997_3962716460001787904_n.jpg

    1. Önceki yorumları göster  %s tane daha
    2. lntegral

      lntegral

      Ufak bir araştırma yaptım bitirmiş sonra şakaaaaa demiş yeniden başlamış şimdi yeniden bitiriyormuş 

      Yeni dünya Andy Kaufman’ı adam bu kadar troll fazla değil mi :(

    3. Barbarosa

      Barbarosa

      Oooo kimler kimler burdaymış

    4. ♠Kadir♠

      ♠Kadir♠

      @Barbarosa Arada bi bakınıp çıkıyoruz işte :D

  4. ♠Kadir♠

    Selam Asosyal Arkadaşlarım

    Hoş geldin
  5. Gintama'nın mangası bitiyormuş.                  I AM SHOCK!! 

     

    1. LeornKayn

      LeornKayn

      Shounen Jump pişmanlıktır.:bsod-onion-head-emoticon:

  6. Siz siz olun, Overlord hayranlarını kızdırmayın :not-listening-onion-head-emoticon: :suicideoniplz:

    1. Önceki yorumları göster  %s tane daha
    2. SeNaToR2038

      SeNaToR2038

      Echii neredeyse yok denecek kadar az ama tek sorun hikaye uzun olduğu için herşeyi gösteremiyorlar hikayesini okumadıysanız başla derim zaten ilk 2 bölümde nasıl birşey olduğunu anlarsın bence tabiii

       

    3. Kikuchi

      Kikuchi

      haydaaaaaaaaaaa

    4. ♠Kadir♠

      ♠Kadir♠

      @LeornKayn Ecchi çok az var ve hikaye gerçekten güzel (benim için) ama ana karakter ve tayfası fazla güçlü olduğu için sürekli tek at, aşağıla, tek at, aşağıla falan baymaya başladı. Bu karakterlerin biraz zorlanmasını istiyorum. Ana karakteri geçtim en azından tayfası zorlansa biraz daha güzel olabilir. 

      @SeNaToR2038  Cevap veresim geliyor yapacak bir şey yok 😄😄

      @Kikuchi What's going on dude?

  7. ♠Kadir♠

    Selamlar Forum!

    Hoş geldin 😄
  8. ♠Kadir♠

    Son Harfinden Başlayan Bir Anime Yazın!

    İnfinity Stratos (Aklıma ilk geleni direk yazdım, yazım yanlışı olabilir)
  9. Hey gidi günler :D Buralarda hala yaşayan var mı?

    1. Önceki yorumları göster  %s tane daha
    2. Mücahidem Şehide-i Cahide

      Mücahidem Şehide-i Cahide

      Bir saniye kendime bakıyorum.... :dizzy-crazy-rabbit-emoticon:Kontrol tamamlandı. :dancing-crazy-rabbit-emoticon:

      Evet hala yaşıyorum :bye2-onion-head-emoticon:

    3. ♠Kadir♠

      ♠Kadir♠

      Ben hayatıma zombi olarak devam ediyorum :dizzy-crazy-rabbit-emoticon: Bide arada sırada buralara bakıp geçiyorum o kadar 😄  Yalnız bu da tam zombi ifadesiymiş :dizzy-crazy-rabbit-emoticon::dizzy-crazy-rabbit-emoticon:

    4. beytize

      beytize

      aynı valla ya yaz geldi hala giremiyorum buraya ölmüş zaten o değil ah gidi eski yaz günleri :boohoo-crazy-rabbit-emoticon:

  10. Shokugeki no Soma Nakiri Erina'nın ses sanatçısı değişmiş :depressed1-onion-head-emoticon:

  11. Avatar: 10 Raizel adamım İmza: 8 Spoiler: 10
  12. ♠Kadir♠

    En Son Bitirdiğiniz Anime?

    Re: Zero kara Hajimeru İsekai Seikatsu Çok güzel bir seriydi. Bana göre animenin en ilgi çekici yönü gerçekçi olmasıydı, yani ana karakterin birden power up alıp ortalığı dağıtması değilde her şeyi yavaş yavaş tecrübe edip bazende pes etme noktasına gelmesi ve duygudan duyguya girmesi animeye farklı bir tat katmış. İnşallah 2. sezon gelir :D
  13. 4.444 profil görüntüleme :D

  14. ♠Kadir♠

    Alttaki üyenin en sevdiği animeyi tahmin et

    Severim ama en sevdiğim değil :) Alttaki "Danshi Koukousei no Nichijou"
  15. Favorimi buldum ahaha :D

    Spoiler

    g80ERb.jpg

     

    1. Pelin

      Pelin

      Güzelmiş.

    2. Mücahidem Şehide-i Cahide

      Mücahidem Şehide-i Cahide

      Beğendim :)

  16. İmza bölümünde spoiler içine resim koyamayan tek ben miyim?

    1. Önceki yorumları göster  %s tane daha
    2. Pelin

      Pelin

      Oh vaov Kadir ! İsminin yanındaki şekiller !!1 Owowowowowowo........

    3. Pelin

      Pelin

      Mozilladan kocaman görünüyor da :'D chrome filan bilmem.....

    4. ♠Kadir♠

      ♠Kadir♠

      Aynen büyük görünüyor :D

×
×
  • Yeni Oluştur...