Jump to content

Cici viki

Kayıtlı Üye
  • Posts

    41
  • Joined

  • Last visited

About Cici viki

  • Birthday 08/16/1999

Profil Bilgileri

  • Cinsiyet :
    Kadın

Cici viki's Achievements

  1. Zaten 138. bölümden sonra iyi bişey beklemiyodum ama bu kadarı da pes neye güzel desek o batırıyor Bir yandan da gülüyorum şu yapılan capsler şakalar falan çok iyi :D
  2. HunterxHunter 2011 şuanlık kısa sürede 60. bölüme geldim :D
  3. Avatar: 10 İmza:6 Spoiler: 10 ( "Birinin kalbini kırmamalısınız. Çünkü ondan 1 tane var. Ama kemiklerini kırabilirsiniz, onlardan 206 tane var." -Sebastian Michaelis ) bu söze bayıldım :3 hemen animeyi de izlemeye başlıyacağım :D
  4. hayır izlemedim.Alttaki üye Noragami izlemiştir belki :smile_bilmem:
  5. İzlemedim ama izleyeceklerim bitince bi bakicam tavsiyene uyup ;) Alttaki üye Sakamichi no Apollon izlemiş olabilir mi ? :)
  6. hayır izlemedim :D alttaki üye de Fate Stay Night 2014 izlemiştir belki de :smile_bilmem:
  7. Avatar 10 imza 10 Yato ama yani şimdi :P Spoiler de 8
  8. Evet izledim :D Alttaki üye Ano Hana izlemiştir kesin
  9. Sakura ve Asuna :hate-crazy-rabbit-emoticon:
  10. En çok beğendiğim Tomoe oldu gerçekten çok iyi :good-job-onion-head-emoticon: Karışıktaki ilk resimde harika :) Hepsi güzel olmuş ;) Devamını merakla bekliyorum :head2:
  11. Değil ne yazıkki alttaki Edward Elric olabilirmi ?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.