Jump to content
Türk Anime TV Forum

Lexi

Üyeler
  • Mesaj sayısı

    1.179
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

Profil yorumları bölümüne Lexi kullanıcısının eklediği dosyalar

  1. Merhaba.

    1. Önceki yorumları göster  %s tane daha
    2. Lance The Gun Freak

      Lance The Gun Freak

      Merhaba :) 

       

    3. Lexi

      Lexi

      17 yaşındayım. Merhaba :p

    4. Cagla-Sama

      Cagla-Sama

      Vıy vıy :D

       

  2. Aylar sonra tekrardan güzel bir seri ile animeye başlamayı düşünüyorum. :P Canım çekti dün.:rice-ball-smiley-04: Ayıla bayıla izlediğiniz, bitmesini hiç istemediğiniz tatlış bir seri var mıdır? Türü farketmez eğer akıcıysa her türü izleyebilirim. :happy-milk-bottle-emoticon:

    1. Önceki yorumları göster  %s tane daha
    2. Rofh

      Rofh

      Bak şimdi sana 50 tane öneriridim ama sen hoşlanır mısın bilmem ?

    3. Rofh

      Rofh

      1-Cowboy Bebop
      2-Slam Dunk
      3-Monster
      4-Rainbow
      5-Hellsing
      6-GTO
      7-Gungrave
      8-Ghost In The Shell
      9-Neon Genesis Evangelion
      10-Berserk
      11-FMA
      12-Golden Boy
      13-Hajime No İppo
      14-Fate Serisi
      15-Baccano
      16-Ergo Proxy
      17-Black Laggon
      18-İnitial D.
      19-One Outs
      20-Full Metal Panic

    4. Lexi

      Lexi

      Teşekkür ederim. :)

  3. Spoiler

     

    Ne kadar da hoş bir ses...:embarrassed1-onion-head-emoticon: Dinlerken şöyle oluyorum  :embarrassed1-onion-head-emoticon:' Yo kıskanmadım ya kıskanıp ne yapacağım:embarrassed1-onion-head-emoticon:

    1. Witch

      Witch

      Ya bu videoya aşığııııııım. Mükemmel resmen yaa. :ballerina-crazy-rabbit-emoticon:

    2. Witch

      Witch

      Gitar sesi yaptığı yer dksfpodsfğs <3

    3. Lexi

      Lexi

      Eveet çok tatlı :angel2-onion-head-emoticon:

  4. Bu ne pis bi profil ya heryerden toz şeyoluyor, kalk azcık sil süpür.:rice-ball-smiley-14:

    1. Önceki yorumları göster  %s tane daha
    2. Singularity

      Singularity

      bizim evede gel temizliğe :uhuhuh-onion-head-emoticon:

    3. Lexi

      Lexi

      Senin evin sen temizle be aaaa (o zaman neden çocuğun profilini temizliyorsun Aleyna çılgın mısın kız)

    4. Singularity

      Singularity

      seni çılgın asdklfjşlsafd

  5. Aay neresi burası:rice-ball-smiley-10:

    1. Önceki yorumları göster  %s tane daha
    2. Lexi

      Lexi

      Boşver aşkla gider o asabiliği falan:p

    3. Red-King

      Red-King

      Asabi olacak ki, başkalarına yüz vermesin .P

      O asabiliği çekecek birisi varsa oda burda yani :D

       

    4. Lexi

      Lexi

      Ooo baya iddalıyız (iddialıyız da olabilir) :D Profil müzüğün hoş olmuş bu aradaa:panda-emoticon-19:

  6. YGS sınavına girecek olan forumdaşlarıma başarılar dilerim, stresiniz stresimizdir emin olun.:boohoo-crazy-rabbit-emoticon:

    1. RedSingOra

      RedSingOra

      teogda da bize dile :boohoo-crazy-rabbit-emoticon:

    2. Lexi

      Lexi

      Kıyamam size..

  7. Günlerce nasıl aktif kalabiliyorsunuz arkadaşlar çılgın mısınız yahu? :noooo-onion-head-emoticon: Ben daha toplam yaklaşık 10 saatcik aktif kalmışım peh eski formumdan eser kalmamış..:drama-crazy-rabbit-emoticon:

  8. Ah ah nerede o her gün durum güncelleyen aktif Lexi (Tsundere)  neredee...:boohoo-crazy-rabbit-emoticon:

  9. Lexi

    Aman efendim amann kimler doğmuş bugün yaaa:angel2-onion-head-emoticon: İyi ki doğmuşsun Witch-chaannn:love-onion-head-emoticon: Ve profil müziğine bayıldım! Sırf dinlemek için  biraz buralarda duracağım kızmazsın umarım.:lonely-onion-head-emoticon:

    1. Witch

      Witch

      Aaağağağaa sık sık beklerim bıyrın bıyrın*-* şarkının adı Cake, Melanie Martinez'in -sevap+ - Çooook teşekkür ederim büssürü büssürü kalp <33

    2. Lexi
    3. Witch
  10. Birinin ben sinirliyken bana sorular yöneltmesinden, söylediğim şeyi ısrarla anlamamasından, benim sessizlik istediğimi bildiği halde saçma sapan konuşmasından nefret ederim. Ve insanlar sinir olduğum şeylerin üzerine gitmeye bayılır çünkü insanlar çok tatlı:nonono-onion-head-emoticon:

    1. Önceki yorumları göster  %s tane daha
    2. mag1c-

      mag1c-

      o zaman herkesin yüzü böyle bi buz gibi tutmuş falan şaşkın. çok iyi anlıyorum seni :D

    3. Lexi

      Lexi

      Teşekkürler anlayışınız için efenim çok teşekkürler :relax2-onion-head-emoticon:

    4. mag1c-

      mag1c-

      rica rica :D

  11. Doğum gününüz kutlu olsun sadece okan bey nice bol LoL oynamalı senelere..:dancing-crazy-rabbit-emoticon:

    1. sadece okan

      sadece okan

      Teşekkür ederim :) ,Oynamıyorum ki oyun xD izleyici oldum artk

    2. Lexi

      Lexi

      Bendensin ha, afffferiiiiin :D

  12. AdventureQuest World isimli çocukluğumu çalan nalet oyuna bir gireyim dedim. Küçükken kendimi ezberlemeye zorladığım tek şey kullanıcı adım ve şifremmiş sanırım. Bir 10 sene falan  geçti hala unutmamışım. :wow2-onion-head-emoticon:

  13. Dünyanın en acı şeyi yeni uyandığınız zaman canınız tatlı bir şeyler çektiğinde hiçbir şey bulamayıp, çaresizlikten bademin üstüne bal dökmeyi bile düşünmenizdir arkadaşlar, hoşçakalın.

  14. Profiline girdiğim an çıkamadım resmen, şarkı etkisine aldı beni.

  15. Ahahaha Çağla profilindeki müziğe bayıldım kız, daha 15 dakika önce depresyona giriş yaptım oyun havası falan dinliyordum. Bir sırıtma geldi profiline gelince bunu yazarken bile gülüyorum. Sskdljskhdskhsd

    1. Önceki yorumları göster  %s tane daha
    2. Lexi

      Lexi

      Profilinden çıkmayacağım tüm gün, sakın sapık sanma beni sdhskjhdsk

    3. Cagla-Sama

      Cagla-Sama

      "İnş. cnm yha" sldkfşlskf

      "Alooh polis bey sen misen yıvrım burda bir sappık gızan var idir tüm gün buralarda geziniyir bi gelive çoçum heh gelive gari."

       

    4. Lexi

      Lexi

      Ssşdkjslfsdhfsjdfhdls

  16. Yahu benim 600 küsür iletim vardı, ne ara 1,149 oldu? İstemiyorum ben bu iletileri ya alın bunları ben atmadım bu iletileri.  :'( 

    neeeeee.png

    1. Önceki yorumları göster  %s tane daha
    2. Lexi
    3. mag1c-

      mag1c-

      pardon 1.678 imiş teşekkürler xd

    4. Cagla-Sama

      Cagla-Sama

      Benimki de 654 olmuş be ben 150 lerdeydim daha  :iconwthewwplz:

  17. Yeni foruma yeni profil resmi.. Evet aslında hoş bir görüntüsü var ammmma velakin eski forum görüntüsü daha pratik  ve daha alışılmıştı. Foruma yeni katılacak üyeler eminim bayılacaklardır fakat biz nasıl alışacağız nasssııllll? :'(

    1. Önceki yorumları göster  %s tane daha
    2. Lexi

      Lexi

      Bende onu denedim beğenemeyince üzüldüm bir an, küçükken feyste beğenirdim ne güzel

    3. Rofh

      Rofh

      hadi beğeneyim üzülme diye

    4. Lexi

      Lexi

      Mutlu oldum biliyorsun musun çık tişikkir idirim yaaaaa

  18. Sabah uykuyu ne kadar çok sevdiğimi farkedip geri yattım ve öğlen 12'de kalkıp okula gitmemenin ne kadar huzur bozucu bir şey olduğunu farkettim.. Teşekkürler lise hayatı

    1. Önceki yorumları göster  %s tane daha
    2. Singularity

      Singularity

      Hayır . asdfsfsadd

    3. Gondroch

      Gondroch

      3te yatıp 6da kalmanın şeysine ne dersin <3 teşekkürler staj <3

    4. Lexi

      Lexi

      Mmm bayılırım. <3 sjdhfdkjsjd

  19. Foruma 2-3 gün üst üste girmedim ve şu an kendimi aşırı yabancı hissediyorum. :(

    1. Önceki yorumları göster  %s tane daha
    2. Singularity

      Singularity

      abi yapma bunu asdfkljsadklfjsakldfjsakdlfjslakd :D

    3. Rofh

      Rofh

      asdadlkqpokekq0pwekaposkdmıasjmdısajkmdıoakdpokğpokqkqwpodokaokdoasdokaodkasokdoakdaokdoakdoaokdaokda

  20. Daha ilk günden bütün günü uyuyarak geçirmeye çalışmak, bütün gün ateşi çıkmış bir halde dolanmak.. Lise hayatımın en berbat günlerinden biriydi.

    1. Önceki yorumları göster  %s tane daha
    2. Haruka

      Haruka

      Geçmiş olsun. ^^

    3. Lexi

      Lexi

      Teşekkürler ederim. :) Hala iyileşemedik geceleri ateşlenmekten bir gün hastaneye yatıcam hadi hayırlısı.

  21. Keşke avatar kısmına gif koyabilseydik ya:(

  22. Ah o ne huzurlu bir sestir öyle.

    1. Önceki yorumları göster  %s tane daha
    2. Rofh

      Rofh

      Çıkmaz.

    3. Rofh

      Rofh

      Farkettiysen nefes bile almıyor.

    4. Lexi

      Lexi

      Sen öyle diyorsan öyledir tabi....

  23. Şimdi elinizde ne var ne yok herşeyi bırakın ve filmin 3 dakikasında bir yorum yapan kuzen hayal edin. Çıldırmamak elde değil. :')

  24. Odamın kapısını kapattığım halde rahat edememekten sıkıldım. Lanet olsun tüm gıcık, sevilmeyen ve evinizde kalmak isteyen kuzenlere!11

    1. Önceki yorumları göster  %s tane daha
    2. Rofh

      Rofh

      Galiba bende kuzen sadistliği var :DSADA

    3. Rofh

      Rofh

      Kuzenlere acı çektirmeyi çok seviyorum asdasda

  25. Gözündeki 2 gram makyajı çıkarmaya üşenince hiç uyumamayı planlayan çılgın forumdaşınıza kocaman bir alkış. Sanki uyumasam kendisi silinecekmiş gibi..

    1. Önceki yorumları göster  %s tane daha
    2. Lexi

      Lexi

      Makyajlı uyudum malesef, napayım üşendim. Sabah kalktığımda hafif bir panda yavruluğu sezdim gözlerimde. Sonra kendimden korkup koşa koşa gittim temizledim yapıcak birşey yok.. :(

      Aynen rimel çok fena yahu bir de kirpik diplerin acıyor o daha kötü. :(

      Üşengeçlikte rakibim yok diye düşünüyorum. :p

×
×
  • Yeni Oluştur...