Jump to content
Türk Anime TV Forum

Ledo

Üyeler
  • Mesaj sayısı

    25
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

3 takipçi

Ledo hakkında

  • Derece
    Level 1
  • Doğum tarihi 14-05-1993

Profil Bilgileri

  • Cinsiyet
    Erkek
  • İlgi Alanları
    Anime - Müzik - Oyun - Spor - Gitar - Çizim

Son profil ziyaretçileri

791 kez ziyaret edildi
  1. Ledo

    ( 25 / 25 ) Yowamushi Pedal: New Generation

    Emeğine sağlık dostum. 2 bölüm üst üste görünce çok mutlu oldum :D son 2 bölümü üst üste seyretmek süper oldu. Gelecek sezon görüşmek üzere :D Bu arada gelecek sezon ne zaman başlayacak herhangi bir bilgi var mı ?? Terar emeğinize sağlık, teşekkürler.
  2. Ledo

    ( 25 / 25 ) Yowamushi Pedal: New Generation

    Selamlar, iyi bayramlar herkese. Hocam çevirinin son durumu nedir bilgi alabilir miyiz? Bugün final bölümüde gelecek. 2 bölüm üst üste izleyecez baya güzel olacak :D Heyecanla beklemedeyiz, kolay gelsin.
  3. Ledo

    ( 25 / 25 ) Yowamushi Pedal: New Generation

    Eyvallah hocam heyecanla bekliyoruz İnşallah en kısa sürede yayında olur Bir yandan da iyi oldu ya üst üste 2 bölüm :D
  4. Ledo

    ( 25 / 25 ) Yowamushi Pedal: New Generation

    2 yeni bölümü ben ve birçok arkadaş sabırsızlıkla bekliyor Dİğer çevirmen arkadaşında finalleri başlamış sanırsam. İnşalah en kısa sürede gelir bölümler.
  5. Ledo

    ( 25 / 25 ) Yowamushi Pedal: New Generation

    Hocam bu seriyi bıraktınız mı çeviriyi? Diğer çevirmen arkadaşta meşgul sanırım 4 gün olacak son bölüm gelmedi :(
  6. Ledo

    ( 15 / 12+ ) Flying Witch

    Bu tarz serileri çok seviyorum . Kolay gelsin arkadaşlar şimdiden.
  7. Ledo

    Çizimlerim

    Teşekkürler
  8. Iron Maiden dinleyen birilerini görmek çok güzel :) . Up the IRONS !
  9. Ledo

    Çizimlerim

    Yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar
  10. Ledo

    Forum üyeleri anime karakteri olursa...

    @Lexi Taiga Aisaka – Toradora
  11. Hiç saymadım, liste falanda tutmuyorum ama daha fazladır diye tahmin ediyorum. Alttaki 78
  12. Ledo

    En Son Bitirdiğiniz Anime?

    Aldnoah.Zero Konusu çok ilgimi çekmişti ama bölüm sayısı kısa olduğu için konuyu pek iyi işleyememişler animeye. Başlamadan önce baya beklentiye girmiştim ama beklediğimi pek bulamadım ona rağmen "finale kadar" güzeldi diyebilirim. İçimden 2.sezonunu izlemek gelmiyor hiç, 1.sezonun finali hiç ama hiç tatmin etmemişti, seriden bir anda soğudum diyebilirim :D
  13. Ledo

    Bugün Hangi Animeyi İzlediniz?

    Aldnoah.Zero Finali hiç ama hiç beğenmedim.
  14. Ledo

    Sosyalleşmeye Geldim Ben

    Merhaba hoş geldin . Japonya'da yemek yemek derken Japonya'ya gidiyorsun sanırım :D eğer öyleyse süpermiş gerçekten . Anime izleyenlerin çoğunluğunun hayallerinden biridir diye tahmin ediyorum Japonya'ya gitmek . Başkalarının nasıl baktığını boş ver ya zaten anime izlemeyenler genelde anime izleyenlere deli , çocuk gözüyle falan bakıyor :D Tekrar hoş geldin.
×
×
  • Yeni Oluştur...