Jump to content

hati_kagura

Kayıtlı Üye
  • Posts

    19
  • Joined

  • Last visited

Profil Bilgileri

  • Cinsiyet :
    Kadın

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

hati_kagura's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Reputation

  1. TABİKİ DE MONKEY.D.LUFFY MANYAK MISINIZ
  2. hati kagura benim oluşturup çizdiğim karakterin adı yani pek cool değil ama olsun ben seviyomm...?
  3. 1.tokyo ghoul abi belli etmesem de tam anlamıyla antiyim abi izleyemiyosun hem fanları hem anime kötü animesinde bi dövüşü hatırlıyorumda 0.25 e alıpta seyrediyomuşum gibi o kadar yavaş bide nerden çıktıkları belli olmayan yüzbinlerce karakter var ulan bi dur ben daha kafedekilerin ismini ezberleyemedim sen neden başıma daha karakter çıkarıyosun ? bak fanlari unuttum fanları zaten ayrı bi dert anladık baş karakteriniz yakışıklı anladıık yeteer ve anime evreninde sanki saitamadan sonra kaneki geliyor bunun esprisi de çıktı QAnEki TeK ATar mORuQ eHU ehU EHu ki şöyle bişey var tek anime seyredipte animeciyim ben diye gezenlerin çoğunun tek animesi tokyo ghoul oluyor nedenseeee aklımdan atmıyorum hepsini yaşadım ben hani aralarında düzgün var mı var ama oda 3 5 kişi 2.fairy tail eveet ben bu animeye ben bu animeye başlamayı çok istiyordum hatta en sevdiğim ikinci anime kesin bu olur diyordum ve başladım sonuç HÜSRAAAAAAAN lan böyle çocuk animesi mi olur bi yer geliyor sadece bi 5 dakka çocuk animesinden çıkıyor gerisi zaten çocuk izlese fairy tail hayranı olur konusuda iyi ama hep boşa çıkarmışlar animeyi neyse tabi bunun da fanları gıcık mı gıcık yani olum anladım bende izledim beğenmeye bilirim ama fairy tail izlediysen en sevdiğin anime olmak zorun da fanları böyle davranıyor nu yüzden sevmiyorum 3.code geass evet bunu fazla tutmaya gerek yok birincisi ana karakter yakışıklı değil ikincisi baya zorlama bi anime şikayetlerim bu kadar. 4.Kaichou wa Maid-sama ben semeci olduğumdan dolayı bu animeyi izledim ya off işkence gibi lan bi semeci bu animeyi seyredebilir mi seyrede bilirse benimgibi ne gibi işkencelere maruz kalmıştır garibim olum şu kiz varya şu kız nefffreeeeet ediyorum lan bulmuşsun gül gibi çocuğu gelmiş gurur yapıyo Allahın salağı ya ben senin o gururunu alırım ağzına sokar burnun dan çıkarırım kapişşş bide oğlanları dövüyor ben kızım oğlanların tarafını tutmamam lazım ama olmuyor açıkçası ayuzawanın tarafında olmak için gerekli bi sebep görmüyorum ya her şeylerini dövüyor ya tamam çığrından çıkabilirler o zaman patakla ama her şeylerinde adam küpe takıyor ya olur öyle şeyler acaba biraz daha merhametli olabilirmisin iyiki dovüşmesini biliyon AAHHHH rahatladım lan neyse ben linçlere burdan 1 ay yokum istediğiniz gibi linç edin 1 ay sonra hallederim hepsini böyle konulara bayılıyom ya
  4. sword art online , hunter x hunter , code geass bunlara başlamam lazıım bidee gintama ve mirai nikki bunlarıda bitirmem lazım onlarıda yarım bıraktım işimiz çooook uzuuun minna-san ?
  5. izlemdim hemen izleyeyim alttaki üye Mekakucity Actors
  6. zoro 8.sırayı kapmış ? ne diyelim adam erkeksilik kavramını aşıyor kisenin girmesine sevindim liste bence normal ama bazı eksiklikler yok diyemeyiz
  7. hani bi arkadaşın vardır o nun eğlence zevki iğrençtir sana berbat espirileri olan bi video seyrettirir sende he hehe he ah diye gülersin ya -kanka süper komik değil mi ama ya (anıra anıra güler) -eveeet aahaha ah ha ah ne kadaar komiiik ahah ****ALLAHIM NOLUR CANIMI AL NOLURSUN CANIMI AL**** -kanka bak bunun 2 bölümüde var - **** s.çt.k**** evet izleyelim çook komiik щ(`Д´щ;) nefreet ediyoruuum
  8. one piece uzun anime ama bölümlerini ezbere biliyorum assassin classroom kesinlikle tekrar tekrar izleyebilirim death note nedense aralıklar la izleyince tekrar gibi olmuyor animeler süper lan kendilerinden hiç bıktırmıyolar
  9. en çok one piece de ağlamışımdır oda sensei(mangaka) nasıl yapıyorsa karakterlerin geçmişi olsun o anki an olsun tekrar tekrar izlediğim de ağlıyoru ace in ölümünde ise 1 ay boyunca aralıklarla ağlamış olabilirim merry go da da tabi ansatsu kyoushitsu de koro sensei de saat gecenin 4 ü bağıra bağıra ağlamışımdır ama nasıl oluyor bilmiyorum ama şu dünyada anime ve bir kaç şey dışında hiç duygulanmam animelere başladığımdan beridir böyle garip
  10. izlemedim ama tabikide listemdee izlemesem olmaz? ookami shoujo to kuro ouji izledinmi???
  11. TABİKİDE MONKEY D LUFFY bütün erkekler hancock demiş noluuuur alın şu kızı nefret ediyorum o kadından yaaa oyle bişey olsaaaaaaa
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.