Jump to content
×
×
  • Create New...

mafya28

Kayıtlı Üye
  • Content Count

    75
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

mafya28 last won the day on October 12 2012

mafya28 had the most liked content!

About mafya28

  • Rank
    Level 1
  • Birthday 09/04/1996

İletişim Yöntemi

Profil Bilgileri

  • Cinsiyet :
    Male

Facebook

  1. En iyi varsayım sanji nin ailesinden kaynaklı olabilir başkada bir şey olacağını sanmıyorum.
  2. bence öyle bir şey yoktur çünkü:Eğer bir şeytan meyvesinden küçük bir parça yediğinde o meyvenin verdiği yeteneğe sahip oluyorsan ( küçük bir kısımda olsa ) bu demek olurki sadece 1 meyveden birsürü farklı yetenekler kullanabilen bir ordu oluşturula bilir buda demek olurki caesar boşuna şeytan meyvesi oluşturmaya çalışıyor veya meyveyi satın alanlar boşuna birden fazla meyve satın alıyorlar. 2.olarakta:sanji denizde yüze biliyor belki bazlarınız bunun sebebini az yemesi olarak göre bilir ama bence ozmn herkez az bir parça yer ve bu büyük dez avantajdan kurtulmuş olur.
  3. Ben bu tip oyunları pek sevmiyorum ama beyenenler olabilir.O yüzden ellerine sağlık
  4. Ensonunda ff min yeni bölümünüde ekledim rahatladım be :D

  5. location tokyo nedir.hakkatten tokyo damısın :D
  6. ff mi devam ettirmek istiyorum ama zmn bulamıyorum :(

    1. Songena

      Songena

      Umarım zaman bulursun. Yarım kalması üzücü. Kendi ff mi devam ettirmeyi denedim ama kilitlendi nedense devamı gelmiyor. İnş. sende de öyle olmaz. Bölüm yazdıkça devam ettirmek zorlaşıyo. :D

    2. mafya28

      mafya28

      kitlenceğimi zannetmiyorum ama bi vakit bula bilsem lise son sınıfım malum sınav felan var aslında devamını isteyenler çok varda bi fırsat bulabilsem.

    3. Grkmvc

      Grkmvc

      umarım zaman* bulursun :3

  7. hoş geldin sıkılcağını pek düşünmüyorum umarım iyice eylenirsin.
  8. 2. adıma göre yaparsam dönüsen seytan cıkarıcı oluyo :D
  9. 100 milyonlarca zetsu var onlardan birine mutaka işler
  10. dna alıp kopyalayabilirler diyorum yani sadece gözü klonlama gibi düsün.zaten gözü kopyaladıktan sonra birine yerleştirmek çok kolay ;)
  11. eğer öyle birşey oluyorsa animede ileride full rinnegana veya full sharingana sahip bi ninja ordusu çıkabilir karsımıza mesela zetsu lara verilebilir

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.