Jump to content

Real-Men-Frrranky

Kayıtlı Üye
  • Content Count

    309
  • Joined

  • Last visited

7 Followers

About Real-Men-Frrranky

  • Rank
    Level 3

Profil Bilgileri

  • Cinsiyet :
    Erkek

Recent Profile Visitors

1,486 profile views
  1. ben türkiyeyi ele alınca narutonun en popüler ilk 3 e girmesini bekliyordum, şaşırdım. Ayrıca kimetsu no yaiba yı hala çözemedim, sadece burası değil benzer dünya kadar anime olmasına rağmen çok popüler. En garip olan bu sanırım. Kötü değil ama çok klasik yani çok iyi de değil. Shiro ve one punch man de şaşırttı. Baya seven varmış.
  2. insanların genelde death note ile başlamaları anime kültürünü tanımak için elverişli olması. Anime değil de animasyonlaştırılmış amerikan filmi havası verdiği için öneriliyor genelde. Yani alışması kolay oluyor. Bence önerdiğin animeler de güzel olsa da çok daha iyileri var.
  3. Ben de tam olarak öyleyim izlerim ama yavaş izlerim. Hoşgeldin foruma.
  4. iki şekil olarak genelde kore ve japon yapımı olarak ayrılırlar. Kore yapımlarında renkli mangalar da olurken japonların ki genelde renksiz oluyor. Hem çok sevilen hem de renkli olduğu için giriş için tavsiye ettiğim solo levelingi okuyabilirsin.
  5. Olabilir tabi. Eğer ingilizcen zaten iyiyse daha rahat olabilirsin. Bende henüz öğrenci olduğum çok fazla deneyim aktaramam fakat çevrende bu bölümle alakalı birileri varsa bir danış bence. Her bölümün gözden kaçan dezavantajları vardır.
  6. selamlar arkadaşlar, yakın bir dostumun açtığı anime sohbet discord sunucusu var. Farklı ve eğlenceli botlar var bir göz atmanızı tavsiye ederim. Kendisinin youtube kanalı da var ikisinin de linklerini aşağıya bırakıyorum bir göz atın isterseniz. https://www.youtube.com/channel/UClgLBRUzIRVte0Of8uUvYlA https://discord.gg/tBhUMU74
  7. selamlar, japonca üzerinden gitmek türkiyede biraz riskli bir olay fakat yaparsan işsiz kalırsın diye birşey yok şu an ki dışişleri bakanımız mevlüt çavuşoğlu da japonca biliyor mesela. Fakat herşeyden önce ingilizce geliştirmek lazım ve öğreneceğin dili tam olarak hayatta nerede kullanacağına karar vermen de önemli. Sayısal kısmında ben de kötüyüm. 11.sınıf eşit ağırlık okuyorum. Siyasetçi olmak istiyorsan okuman için bölüm seçeneği çok. Türkiyede arapça öğrenmek çok avantajlı çünkü yürüyebileceğin çok fazla yer var. Ayrıca dışişlerinde fransızcan iyiyse ona da bakıyorlar diye biliyorum. Aslı
  8. buralar ölmüş hep benim gibi hayırsızlar yüzünden
  9. valla bu şekilde bulmanın zor olacağını biliyorum ama konusunu hiç hatırlamıyorum
  10. evet arkadaşlar forum şifremi sonunda bulmamın üzerine böyle bir konudan giriş yapayım dedim Anime fazla eski değil max 2017 yapım falandır 2 tane genç erkek bi arabaya biniyorlar sonra biryere gidiyorlar o sırada camdan birileri atlıyor falan araba hasar görüyor öylesine denk gelip izlemiştim sonra izlerim diye kenara attım şimdide adını hatırlamıyorum bu tarz birşey izleyen var mı hiç animenin ilk bölümünde oluyor bunlar
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.