Jump to content

mavicita

Kayıtlı Üye
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About mavicita

  • Rank
    Level 1

İletişim Yöntemi

  • AIM
    sadece eğlence için anime izleyen bir weeb

Profil Bilgileri

  • Cinsiyet :
    Erkek

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. burada kafanı karıştırmamak için açıklama yapayım konsept demek hikayenin satılmayacağı anlamında ve teori iyi aot değil başka bir manga/animede olsa olabilir anlamında gerisinin anlaşılabilir olduğunu düşünüyorum
  2. kankam zaten olay genel olarak böyledir benim animelerde en önemsediğim şey çizim stilidir hatta çizim stili hoşuma gitmediği için one piece bile izlemedim şimdi kanser fanlardan birisi atlayıp "adamlar senin için baştan mı yapsın seriyi" demeden bunu açıklıyım ben burada one piece çöp iğrenç demiyorum sadece çizim stilini sevmediğim için izlemediğimi söylüyorum aynı sizin tarihe merakınız yoksa müzeye gitmeyeceğiniz gibi bu kadar normal bir şey daha önce başıma geldi o yüzden bu sefer açıkladım neyse sana olan yazışmama geri döneyim ben çizim stilini önemsememe rağmen ben bile hikayesiz karak
  3. aslına bakarsan düşünme şeklindeki eksikler belli oluyor çünkü insanlar kendilerini "iyi" ya da "kötü" olarak görmezler insanların umursadığı şey "amaç" tır. örnek vermem gerekirse mikasa(attack on titan karakteri) ereni korumak için silah arkadaşlarını gözünü kırpmadan öldürebilir burada ise "bakış açısı" içeriye geliyor eğer sen katledilen taraftaysan hikaye "geçmişini bilmediğimiz bir silah dostumuz tek bir kişi uğruna hepimize saldırdı ve bizi ölüme sürükledi" olur ancak mikasanın gözünden bakarsan "ailem katledildi evlatlık verildim evlatlık alındığım aile ise gözümün önünde öldü sahip ol
  4. sen sıradaki konuyu açmadan özetleyeyim ben anime/manga vb konuları manga:japonlardan çıkan çizgi roman bildiğin anime:japon çizgi filmi özetle (not: anime çizgi film değil diyen kişiler gelmeden buna da özet geçicem) çizgi film: çizgi film gerçek kişiler yerine çizilen/çizilmiş karakterlerin kahraman olduğu animasyonlara verilen addır yani anime de çizgi filmdir light novel: light novel denilen şey özetle manga/animenin kağıt üzerinde geçen halidir resim yerine kelimeler kullanılır web novel:(not: bunun tam tanımını bende yeni öğrendim eksiğim varsa düzeltin) internet üzerinden yap
  5. mavicita

    Boruto

    aga insanların fillerlara laf atması son derece normal çünkü fillerlar naruto gibi değil narutoda fillerlar tutarlıydı burda bir fillerda tek atıyor sonra 10 hamlede çizik atamıyor aynı adama o yüzden fillerlardan çok hasar aldı boruto
  6. üzücü ama güncel olarak çeviren light novel siteleri çok az olanlarda genelde kısa olanları bitirip hemen başka kısa light novel çeviriyor mesela örnek gerekirse solo leveling şuan light novel olarak 149 a kadar okuyabiliyorsun ama light novel bitmiş 270 bölümlük (240 civarlarında bitiyor sanırım 240 da benimle buraya geldiğiniz için teşekkürler artık bitti başkalarına sordum bitirince nasıl hissettiniz falan filan demiş) ben 14 yaşımda ortalama bir ingilizce ile rahatlıkla okudum benim bile okuyabildiğim bir seri çevrilmiyor üzücü malesef keşke türkler gerçekten anime/manga/light-webnovellere
  7. sebep bariz insanlar gerçekte yapamadıklarını yapıyor anime/manga zamanında gönül işiydi parası için değil kendi hislerini anlatmak için yazardın şuan türk dizisi gibi tek amaç para yok kız kaçırılsın şey burdada aynı genel olarak mangakalar gündeme bakıp tutabilecek para kazandırabilecek animeler yapıyor
  8. ben öyle olacağını sanmam olursa teker olarak animelere zarar gelir hiç bir yapımcının onun yaptığı eseri zevkle izleyen bir kitleden nefret edeceğini sanmam atıyorum kimetsu no yaibanın yapımcıları telif attı sadece kimetsu no yaiba kaldırılır gibi gibi bide bütün dünyaya telif atabileceklerini sanmam sıkar orası sanki bunu yapacak kadar ileri giden kişi direkt kendi animesinden nefret ediyordur insanlar amv falan yapıyor ve sadece açıklama kısmına isim yazarak teliften kurtuluyorken hem ismi hem çıkış tarihi hem de pek çok detayını bize sunan bir yer telif yemez herhalde
  9. mavicita

    Boruto

    sana net açıklama yapayım bende naruto komple bitirdim borutoda biraz izledim. naruto gözüyle bakarsan sevmezsin ona narutonun gölgesini düşürüp onun gibi yapmak isteyen insanlar kötülüyor. bak kendi çapında kötü bir anime değil güzel bile sayılır narutoyu tamamen bırakmış teknoloji devrindeki gençlerin ninja olmasını konu alan güzel bir yapım sakın naruto bekleme çünkü ne bunu aramalı ne de bulmalısın neyse izlersen üzülmüyeceğine eminim ama karar senin
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.