Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

SefaKose

Kayıtlı Üye
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

About SefaKose

  • Rank
    Level 1

Profil Bilgileri

  • Cinsiyet :
    Erkek
  1. hundred ve trinity seven ağır bi ecchisi yoktur ama iyi animelerdir high school dxd(en sevdiğim animedir ) masou gakuen hxh shinmai maou no testamen tam senlik bunların hem aksiyon tarzı konusu var ve yanında ağır bi ecchileri var hatta bazen hentaiye kaçıyolar onu baştan diyim eğer yukardaki ağır ecchileri izlediysen ve ecchi arıyosan buyur bunlar daha hafiftir. Grisaia no Kajitsu bu animede diğerleri gibi büyü yada fantastak bişey yok ecchisi iyidir ama ana karakter güçlüdür güzel animedir(bu arada ilk önce filmini izle) Saijaku Muhai no Bahamut ana karakter güçlüdür ama başta güçlü olsada bi nedenden göstermez ama gerektiğinde kullanıyo hiç merak etme(ecchisi hafiftir) Infinite Stratos güzel animedir ecchisi yine hafif ama güzel bi 2 sezon geçirdim ben Triage X yukardakiler hep harem ama bu harem değil sadece ecchidir fantastiklik yok bundada aksiyon ama ana karakter güçlü(Grisaia no Kajitsu daha çok dram ve komedi üzerine ama bu genel olarak aksiyon üzerine kurulu) Dostum ana karakteri sonradan açılan var onu da yaziyim bari Ichiban Ushiro no Daimaou ana karakter biraz sonra açılır ama güzel animedir Bide son olarak Golden Boy bu anime eski gelebilir ama şu animeyi izlerken o kadar eğlenmiştim ki ve bittiğinde vay anasını dedirtti (bu animede genel olarak dövüş falan yok ama anime efsanedir bana güzen beğeniceksin) Benden bu kadar umarım bu animelerle güzel vakit geçirirsiniz
  2. Omamori Himari Harem/ecchi animesi kızlaran biri yarı kız yarı insan ama hep kedi formunda dolaşmıyo
×
×
  • Create New...