Jump to content

free word

Kayıtlı Üye
  • Posts

    2,686
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

free word last won the day on August 17 2014

free word had the most liked content!

About free word

  • Birthday 06/03/1997

Profil Bilgileri

  • Cinsiyet :
    Belirtilmedi

Recent Profile Visitors

67,745 profile views

free word's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

403

Reputation

Single Status Update

See all updates by free word

  1. Kendini benden üstün gören bi arkadaşım var diyo (doğuludur kendisi)kın var ben biraz şişmanım olay bu yani sırf izmirin kavganın bol lduğu yerde yaşıyon diye gelip bizi dövebileceğine mi inanıyon neymiş emanetim var benim (meyva bıcağı kadar çakı) her lisede sınıfta vardır böle malalr bide arkadaş tutunca bırak diyo arkadaş bırakıyo gelmiyo uzaktan gelirmiş gibi yapıyo eve geliyoyz mesaj atıyo (deli oldum şuan ondan bunları yazıyom:D )

    1. ohmy34

      ohmy34

      evet onlardan bir dolu var alışıyor insan zamanla ^_^

    2. LeornKayn

      LeornKayn

      Emaneti varmış ha :D Adolfa bağla...bağla gitsin...

    3. free word

      free word

      hemen yarın Adolfa bağlıyom hocam :D

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.