Jump to content
Türk Anime TV Forum

ALEJANDRO

Üyeler
  • Mesaj sayısı

    162
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

ALEJANDRO hakkında

  • Derece
    Level 1

Profil Bilgileri

  • Cinsiyet
    Not Telling
  • Konum
    Antalya

Son profil ziyaretçileri

1.423 kez ziyaret edildi
  1. ALEJANDRO

    İchiruki mi,İchihime mi?

    İchi rukia biraz saçma olur.Renji rukia olur bence.Çünkü Renji çocukluk arkadaşı.İchiori olur
  2. ALEJANDRO

    Selam Beyler Bayanlar

    Hoşgeldin keyifli vakit geçirmen dileğiyle.
  3. Kız https://lh3.googleusercontent.com/-GhRhQfHZK9w/VQhVloDiOpI/AAAAAAAAIIw/1nvCuF5VB_8/w666-h533-no/gray_calm_long_hair_cool_sword_anime_girl_hd-wallpaper-1527765.jpg Erkek https://lh3.googleusercontent.com/-7xXlbgtvsHM/VQYlNNur-XI/AAAAAAAAIDw/AZ_pHDpoEe8/w450-h364-no/1083772-bigthumbnail.jpg
  4. Hayatta en çok üşendiğim şey sabah kalkmak tabiki :)
  5. ALEJANDRO

    Merhaba!/Konnichi wa!

    Hoşgeldin keyifli vakit geçirmen dileğiyle dediğin tv kanalı KIDZ /ANIME
  6. ALEJANDRO

    Herkese Merhaba!

    Hoşgeldin kalıcı olman dileğiyle.
  7. ALEJANDRO

    TJG FEST (Türkiye-Japonya Gençlik Festivali)

    Gidecek arkadaşlara rica olunur.Lütfen bolbol foto çekerseniz biz mağdur durumdakileri (yani gidemeyenleri:) ) çok sevindirirsiniz.
  8. Tebrik ederim.Güzel kurgulamışsın.Okuduğum Fan Fictionlardan Şu 3 bölüm en iyi girişti bana göre tabi ilerde ne olur bilemem.Puanımı seri bitince söylerim şu anlık iyi gidiyorsun konuya güzel de başlamıssın.İnşallah böyle devam eder.Yanlız biraz daha okuyucu düşündürmeye yönelik kurgular yapsan güzel olur .Bunu tabiki senden 3 bölümde isteyemem.4 Bekliyor olacağım.
  9. ALEJANDRO

    Yamada-kun no 7-nin Majou İçin Yeni Video

    Merakla beklediğim serilerden biri.Bunun kore yapımı var çok güzeldi Bakalım nasıl olucak.
  10. ALEJANDRO

    Anime İstek ve Önerileri

    Dakara Boku wa, H ga Dekinai. Bi bak bakalım ::))
  11. ALEJANDRO

    Hangi Takımı Tutuyorsunuz?

    Sekiz harf diyince dalga geçiyorsun sandım :)Neyse:D Fanatik Fenerbahçeliyim tek takımdır.Çünkü Fenerbahçeyi ne beşiktaşlılar ne galatasaraylılar ne Trabzonsspor sever Bunun için TEK dir Fenerbahçe.
  12. ALEJANDRO

    Bir Günlüğüne Görünmez Olmak

    Uçağa biner geriye dönmemek şartıyla Japonyaya giderdim.Bu site bana öyle bir Japonya fanlığı yarattı ki anlatamam.
  13. ALEJANDRO

    Şimdiye Kadar Kaç Tane Anime İzlediniz?

    +70 diye saydım.Movieler haric
×
×
  • Yeni Oluştur...