Jump to content

Pyskhe

Kayıtlı Üye
  • Content Count

    166
  • Joined

  • Last visited

5 Followers

About Pyskhe

  • Rank
    Level 1
  • Birthday 03/02/1993

Profil Bilgileri

  • Cinsiyet :
    Kadın
  • Konum :
    Ankara

Recent Profile Visitors

1,070 profile views
  1. halen aktif inanmıyorum

    1. Pyskhe

      Pyskhe

      arada bi hayalet gibi bakıyorum işte, ne :D 

  2. Harada Sanosuke Onizuka Eikichi Mitsui Hisashi Yok ama şu üçlüden birini verin, biz mutlu mesut yaşarız kendi halimizde... :(
  3. Konu taşınmıştır. ~ Sakamichi no Apollon D.Gray-man
  4. Öhöhö GTO* 'da olsaydım... Tamamen kendim olarak Onizuka'nın sevdiceği olmak isterdim. ühühü Devamıyla ilgili düşüncelerim bende kalsın. :bled1-onion-head-emoticon: HunterxHunter 'da olsaydım Hisoka'nın dövüşmek için can attığı çocukluk-gençlik rakibi olmak isterdim. Gintama 'da olsaydım... Gintama'da pek ölüm olmaz biliyorum fakat kendime ait küçük bi kaç arc olsa yeter... Shoyou sensei'nin kızı olmak isterdim. Yani bu dörtlünün geçmişlerini bilen, onlarla iç içe olmuş biri. Babamın intikamı için çıktığım yolda Takasugi zaafı yüzünden ölüp giderdim falan... :( Hakuouki 'de.... Hğğğğ hepsi beğni... Yok hayır. Harada'cığımın aşık olduğu güçlü bir geyşa olmak isterdim... Kimigiku gibi gibi. Samurai Champloo... Mugen... öhöm... Bleach 'de olsaydım Zaraki'nin takımında olmak isterdim. Ikkaku, Yumichika ben takılırdık haşin haşin. Shikai'm de Kratos'un kılıçları hatta djoısgkl Bir güç ve erkek karakter hastalığı var bende, napalım... :D
  5. Real Ya valla şu serinin güzel bi uyarlamasını izlemezsem gözüm açık gidicek. :(
  6. Listedeki serilerin hepsi çok bilinen popüler seriler ne yazık ki. Onizuka olsun, Hanamichi olsun, Goku olsun, Spike olsun, Lupin olsun, efendime söyliyim Gintoki olsun... Tek seferde aklıma gelenler bunlar yalnızca, listede olması gereken başlıca karakterler bence ama... Yazık ne diyim. :D Aralarında oy vermeye değer bi tek Edward ve Luffy var benim gözümde. :/
  7. Gençler tamam; tartışmanız, trollemeniz ya da her ne ise bu mesajdan sonra devam etmesin! Hoşgeldin sen de Muzaffer.
  8. Konu sinema-dizi bölümüne taşınmıştır.
  9. FanClub'lara katılma alışkanlığım pek olmasa da görünce dayanamadım. Alev saçlı sapık yarim. <3 Şöyle de güzel bi' şarkıyı paylaşarak eklemeni talep edeyim. :3
  10. Goku gözümde hiç büyümemiş karakterlerin başındadır. Kendisine çocukluktan kalma derin bir sevgi besliyorum. Çok ayrı o... Ayrıca Gohan da çocukluk aşkımdır. :wub: Gon'u sevme sebebim sanırım ki Goku'ya benzemesinden kaynaklanıyo. Killua'yı da sevmeyen gebersindir. Serinin en muazzam karakterlerindendir. Şöyle 2 oğlum olsun ya. :D Yachiru da gözümde anime dünyasının en minnoşudur. Henüz daha minnoşu çıkmadı bana göre. -_- Lakin kendisine olan sevgim diğerlerinin yanında birazcık sönük kalır. Çok düşünmeme rağmen daha fazlası çıkmadı. Aslında pek çocuk karakter seven birisi değilim ama sevdiklerime de gönülden bağlıyım. :wub:
  11. Doctor Who http://www.youtube.com/watch?v=aqlqQsKG94I
  12. Bak hele yüzsüzlere söylüyolar bi de piiiii. -_- 3lü kombo yaptınız siz fakat, benim ayrı ayrı... :( Bi daha istanbula geldiğimde Seher, bi gelme, valla rencide edicem seni. Ben varken buluşun kimle buluşuyosanız :( Bu arada ; En sadık üye : toprak_ezgi (başlatma ilithyana... -_- ) En iyi mod : Seher Ez özlenen : uchiha_n, lynx (heyırsızlar :( ) snow_dead
  13. Anime çizgifilm kültüründen doğmuş bi olgudur. Yani ırka ve kültüre dayanarak oluşmuş bir altkültürdür. Fakat animelerin illaki de Japon kültürünü barındırması şartı gerekmez. Takdir edersiniz ki Japon kültürüne sahip pek çok batılı çizgifilme karşılık batı kültürünü işleyen pek çok anime mevcuttur. Tsubasa, pokemon, sailor moon gibi eski seriler zamanında pek çoğumuz tarafından televizyonlarda çizgifilm olarak izlendiği için bu şekilde oturmuş bi kalıpla hatırlanması gayet normal fakat bahsettiğin ikilem ne yazık ki içler acısı bir bilgisizlikten fazlası değil. Sözüm meclisten dışarı fakat ne yazık ki bir şeyler araştırmayı gerekli görmeyerek ve karşısındaki insana saygı duymadan expert kesilmeyi seven genç arkadaşların sayısı pek fazla. Bahsettiğin durum büyük ihtimalle sanal ortamın getirdiği fevrilikle alakalı ama umarım ki ithaf ettiğin kişi veya kişiler okur, feyz alır ve biraz araştırma yoluna giderler. ^^
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.