-
İçerik sayısı
8 -
Kayıt tarihi
-
Son ziyareti
İletiler bölümüne t4nya kullanıcısının eklediği dosyalar
-
-
Bu anime'yi tüylerin diken diken olmadan izlemek çok zor. Trajediyi çok iyi işleyip, izliyecinin empati kurmasını sağlıyor. Umarım yakın zamanda bunun gibi trajediyi güzel kullanan animeler artar.
-
1- K-project (hikaye, karakterler, çizimler açısından belki fena olmayan bir anime olabilir ama işleyiş bakımından beni bayan bir anime.Özellikle gereksiz sahneler ve uzun tutulmuş bazı sahnelerinde sıkıldığım için bıraktım)
2- Mushishi (gerçektende kaliteli bir anime ama farklı beklentiler içinde 1.sezonu bitirip tatmin olmayınca bıraktım.Yanlış anlaşılmasın, herkese tavsiye ederim animeyi.)
3- Dxd (İyi bir anime değil bence.)
4- Hack (Hikayesinin iyi olduğunu duydum ama fazla diyalog ve yavaş işleyişten dolayı bıraktım.Her yıl tekrar başlayıp ilerleyebildiğim kadar ilerlerim.Şuanki rekorum 4.bölüm.)
5- Akatsuki no yona (Bana uygun değildi.)
6- Ao no exorcist (Eskiden izleyip bırakmıştım ama nedenini fazla hatırlayamıyorum.Galiba klişe olaylar gerçekleştiği içindi.)
7- Fairy tail (Çok fazla hayranı olduğundan, üç yada dört kez başlamayı deneyip en fazla 3.bölüme kadar dayanmayı başardım.Habire sahne aralarına giren ve benim için komik yada eğlendirici olmayan kısımları oldukça animeyi mahvettiğini düşünüyorum.Hatta o tarz sahneler olmasa muhtemelen animeyi bitirirdim.Başlarda klişe sahneleri de fazla gibi geldi ama animenin tamamı böyle mi izlemeden bilemem.O yüzden bunu bir eksi olarak sayamiyacağım.)
8- Golden kamuy (Bunun için fazla yoruma gerek yok.Bence kötü mizah,hikaye,işleniş bakımından bir şaheser sayılabilir ama illaki seveni vardır.Malesef beni sarmadı.)
9- High score girl (Yine bana klişe gelen ve iyi bir hikaye potansiyeli olmadığını düşündüğüm için bıraktım.)
10-Kenja no mago (Nasıl popüler olduğunu anlıyamadım ama beni de biraz sarmış bir animeydi.Sadece yarısına kadar izleyip bıraktım.)
11- Magi (Yine bir çok yönden yetersiz bir animeydi.)
12- Nakanohito genome (Mangasında olan bir çok bölüm çıkarıldığı için bıraktım ki günümüzde de bunun gibi birçok animeye rastlayabilirsiniz.)
13- Prison school (İstediğin türde bir anime değildi.Belki ecchi olarak iyidir ama onun dışında sevemedim.)
14- Satsuriku no tenshi (Her yönden iyi başlamış bir animeydi.Özellikle de gizemi iyi verdiğini düşünüyorum. Karakterleri de sempatikti ama ta ki sonlara doğru anime kendini tekrar etmeye başladı ve olaylar çok saçma bir şekilde işlenmeye başladı,orda ben izlemeyi bıraktım.Tekrarlamak derken diyalogları bile onlarca kez duyup duruyosun ve bayıyor.)
Burdan sonra yorum yapmiyacağım çünkü çoğunda benzer şeyleri düşünüyorum,aynı şeyleri yazıp durmıyım.
15- Trinity seven
16- Tengen toppa gurren lagann
17- Knight's and magic
18- Kill la kill
19- Katanagatari
20- İnu x boku ss
21- Highschool of the dead
22- Darling in the franxx
23- Black clover
24- Beelzebub
-
1-serial experiments lain
2-elfen lied
3-hellsing
4-youjo senki
5-berserk
6-hajime no ippo
7-code geass
8-neon genesis evangelion
9-when they cry
10-kimetsu no yabai
11-saiki kusuo
12-school days
13-shingeki no kyojin
14-steins;gate
15-death note
-
Bilmeden izlediğim anime var mı hatırlamıyorum ama ilk animem elfen lied ve iyi ki de öyle. Hatta bir çok anime de izlemiş olsam hala favori animelerimin başında yer alır.
-
Serial experiments lain de masami eiri adlı karakter, kendinden "tanrı" diye bahsediyor.
Ne Dinliyorsun? (müziksiz hayat hayat mı be, diyenlerin mekanı)
| Müzik - Sinema - Tv - Kitap
Mesaj tarihi: