Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

bnymn1697

Kayıtlı Üye
  • Content Count

    201
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by bnymn1697


  1. Sword Art Online Elucidator Kılıcı

    Sonunda kendi 3 boyutlu yazıcımı yaptım ve ilk denemelerimden biri olarak Sword art onlinden kiritonun kılıcını çıkardım...

    Spoiler

    yEQVA0.jpg

    69OmlN.jpg

    W05b6q.jpg

    370A1O.jpg

    Aslında sıkıntı çıkmadı basarken ama bi kaç ufak kalibrasyon hatası oldu. Zaten fazla büyük çizdik kılıcı (o yüzden kırıldı bantlamak zorunda kaldım resimde görünen yeşil kısım). 120 cm boyu var fazla olduğunu bastıktan sonra daha iyi  gördüm. 90 cm falan olacak asıl kılıç. Deneme amaçlı basıldığı için içi büyük oranda boş 250 gram falan geliyo şu haliyle ama içini doldurup boyunu kısaltınca 300 gram kadar olur. Kılıcı düzgün bi şekilde çıkarıp (asıl haliyle 90 cm içi dolu olacak) 3bbul.com koyacam isteyenler ordan çizimini alabilir.

    Siz bu kılıç hakkında ne düşünüyorsunuz 3 boyutlu yazıcıyla yapılabilecek daha çok şey var şimdi yüzüklerin efendisinden Narsili çizmeyi düşünüyorum.


  2. Nasıl her sene çekilen yüzlerce filmden birkaç tanesini duyup onlar arasından da izlemek için seçim yapıyorsak animelerde de geçerli bir durum. Sektör ilk açıldığında yeni ve ilgi çekici olduğu için hızlı yükselmiş olabilir ama genel kalite düşüşe geçti. Yeni çıkan bir çok seriden sadece birkaç tanesi ismini duyuruyor onlar arsından da kendi zevkimize hitap eden sayısı daha da az oluyor. Animeler de filmlerdeki gibi sayı ne kadar artarsa artsın her sene ilgi çekici birkaç seri olacaktır. Bu da anime severlerin yeni serileri beklemesine ve yapımcılarında buna karşılık vermesi demek.


  3. http://3bbul.com/anime-severler-icin-3d-printer-ne-ifade-eder/  

    Anime figürlerine Türkiyede ulaşılması zor olmasına rağmen 3 boyutlu yazıcıların yaygınlaşmasıyla daha üretimini kendimiz yapabilir hale geldik. 3 Boyutlu yazıcılara ulaşabilmek adına kurulan bi sitede olan yazı. Benim kendi yazıcım var o yüzden baskısını yapabiliyorum ama olmayanlar için güzel düşünülmüş bi site. Figürleri kendiniz tasarlayamazsanız bile internette tasarlanmış olanları bulmak mümkün. Ne dersiniz bununla figür alımlarında bi artış olur mu?

    Kendi yazıcımda ki ilk baskılarımdan biri. boyutlarını internette bulamadığım  için çizmek baya zor oldu ama bu oldu bence.

    Spoiler

    2jJ5zj.jpg

     

×
×
  • Create New...